[mk2] Jakies dziwne strzelanie na wyższych obrotach.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
[mk2] Jakies dziwne strzelanie na wyższych obrotach.
Witam. Od jakiegos czasu zaobserwowałem dziwną sprawę. Jak jadę sobie na 2 i przeciągne go tak do 5-6kobr/min to przy schodzeniu z silnika dobywa się takie strzelanie,pukanie cos jakby przegub, ale nie tak regularnie. Czasami tak działo się też na luzie, że jak mu na te obroty wkręciłem to albo strzelał już na obrotech, albo przy schodzeniu. Ale od jakiś 2 dni to strzelanie jest juz przy 3-4000obr. i tylko na 2 biegu. Jak wrzucę na 3 i dojde do tych samych obrotów to wszystko jest ok. i nawet jak z dwójki na luz wyrzuće i wkrecę na obroty to strzela, a jak ten sam myk zrobię z trójki to jest ok. Ktoś ma pojęcie co to jest?? Źle ustwiony zapłon?? A może cosik ze skrzynia??
Mogę domniemać z twojego opisu że być może wydech gdzieś stuka,badź też masz wydmuchy na nim to przy wysokich obrotach będzie tak strzelał.Albo jak stwierdziłeś zapłon ale jakby zapłon był to by ci auto dziwnie się zachowywało tzn jakoś nierówno by się zbierał pracował.
A jeżlei to stukanie dochodzące z zawiechy nie wiem.Dokładniej proszę.
A jeżlei to stukanie dochodzące z zawiechy nie wiem.Dokładniej proszę.
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Nie raczej nie bo były niedawno sprawdzane i wszystko ok było. Ale podkusiło mnie olej w skrzyni sprawdzić. I co . Wlałem 1.5 litra. Zaczy się gdzies wycieka. Jeździłem teraz sobie i go cisnąłem i jakby mniej juz strzela. Może jakies łozysko lub synchronizator pukał na sucho. Zobaczymy jak bedzie jutro.
[ Dodano: Wto Mar 07, 2006 13:49 ]
No i kupa...Dalej wali... Raz nie puka wcale a raz juz przy 3000 obr Ja się chyba pochlastam z tym autem
[ Dodano: Wto Mar 07, 2006 13:49 ]
No i kupa...Dalej wali... Raz nie puka wcale a raz juz przy 3000 obr Ja się chyba pochlastam z tym autem
No to u nas za tyle stoją piątki.
A druga sprawa nie powinno mimo mrozów ciec ci ze przegubu.Sprawdź czy się nie kończy.
Moze przegub jest suchy i się rozwala.No i zobacz olej w skrzyni jak wygląda.Bo wymienisz skrzynie a jak to nie to.
A czy biegi ci źle wchodzą?
Bo jakby ci tryby się rozpadały czy inne rzeczy w skrzyni(oprócz synchronizatorów) to by ci tak rzęziło potężnie tak jakby chrobotało coś.
A druga sprawa nie powinno mimo mrozów ciec ci ze przegubu.Sprawdź czy się nie kończy.
Moze przegub jest suchy i się rozwala.No i zobacz olej w skrzyni jak wygląda.Bo wymienisz skrzynie a jak to nie to.
A czy biegi ci źle wchodzą?
Bo jakby ci tryby się rozpadały czy inne rzeczy w skrzyni(oprócz synchronizatorów) to by ci tak rzęziło potężnie tak jakby chrobotało coś.
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
No właśnie kolesiowi jak puści na luz to tak strasznie rzezi,a u mnie cicho jest. Biegi wchodza w miarę dobrze. Ni było większych problemów. CZasami tylko jak zwalniam i wrzucze 2 to zazgrzyta. Ale strasznie drży mi drażek biegów. Aż się ręki nie da na nim trzymać
No tez tak właśnie myśle. Kupię nowa skrzynkę, a to nic poważnego. Może ją wyciagnąc rozebrać, przeczyścić.
A co do oleju, to nie tak dawno był zmieniany, bo puścił mi oring, koło tego wałka co wchodzi do skrzyni od drażka do biegów.
No tez tak właśnie myśle. Kupię nowa skrzynkę, a to nic poważnego. Może ją wyciagnąc rozebrać, przeczyścić.
A co do oleju, to nie tak dawno był zmieniany, bo puścił mi oring, koło tego wałka co wchodzi do skrzyni od drażka do biegów.
No ale czy do silnika 1.3?? Bo do innych tez tyle kosztuja. Lae do 1.3 piątak to jest jak to mówia unikat. Jak mówią za piąty bieg w 1.3 płaci się 400 PLNfibolek pisze:No to u nas za tyle stoją piątki.
Zdzierają łajzy spróbuj włożyć i się rozeznać nad inna skrzynką do twojej pojemności tyle że produkcji koncernu VW.Przeginają geje.
Dwójka często zazgrzyta(normalka w Goferach).Ale czy aby masz dobrze skrzynkę przytwierdzoną do auta(silnika).No i zobacz ten cały mechanizm od gałki do skrzyni(czy czasem on nie chaczy ci np o obudowę rury lub kata).
No i napisz jaki ten olej był?
Dwójka często zazgrzyta(normalka w Goferach).Ale czy aby masz dobrze skrzynkę przytwierdzoną do auta(silnika).No i zobacz ten cały mechanizm od gałki do skrzyni(czy czasem on nie chaczy ci np o obudowę rury lub kata).
No i napisz jaki ten olej był?
Jak złocisty to ci synchronizatory umierają.Tylko że jeszcze się nie martw jeżeli ci dobrze bigi wchodzą.Pewnie pada ten od drugiego biegu.
Ale synchronizator nie stuka podczas jazdy.
Wydaje mi się że powinieneś zajżeć do mechanizmu od drążka do skrzyni tam jest takie cięgno i jakieś gumowe elementy.Może gdzieś ci oelementy wydechu wali.No i poducha bo skrzynka nie powinna latać jak żyd po pustym sklepie.
Na skrzynkę to się nie porywaj na rozwalonych synchronizatorach długo da się pojeździć.
Ale mówię jak ci olej złoty wylatał to synchronizator lub y.Ale spoko masz jeszcze czas duuużo czasu.
Ale synchronizator nie stuka podczas jazdy.
Wydaje mi się że powinieneś zajżeć do mechanizmu od drążka do skrzyni tam jest takie cięgno i jakieś gumowe elementy.Może gdzieś ci oelementy wydechu wali.No i poducha bo skrzynka nie powinna latać jak żyd po pustym sklepie.
Na skrzynkę to się nie porywaj na rozwalonych synchronizatorach długo da się pojeździć.
Ale mówię jak ci olej złoty wylatał to synchronizator lub y.Ale spoko masz jeszcze czas duuużo czasu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości