Samochód gaśnie na niskich obrotach.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Valkiria
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 28, 2009 13:30
Lokalizacja: Warszawa

Samochód gaśnie na niskich obrotach.

Post autor: Valkiria » pn gru 28, 2009 13:39

Witam wszystkich forumowiczów :)
Stałam się szczęśliwą posiadaczką najpiękniejszego Golfa III z silnikiem 2.0.
Niestety pojawił się pewien problem, mianowicie na niskich obrotach samochód gaśnie, szczególnie w korkach jest to niezwykle uciążliwe. Z tego co wyczytałam może to być: przepływomierz lub silniczek krokowy. Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu ewentualnych innych elementów, które należy sprawdzić.
Mam też drugie pytanie czy polecicie mi jakiś dobry warsztat w Warszawie i okolicach, gdzie sprawdzą mi dokładnie mojego Golfa? Każdy z elementów jest po 600/800 PLN, więc wolałabym kupić ten, który należy wymienić a nie obydwa skoro mogą się okazać zbędne.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Samochód gaśnie na niskich obrotach.

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 13:50

Valkiria pisze:Witam wszystkich forumowiczów :)
Stałam się szczęśliwą posiadaczką najpiękniejszego Golfa III z silnikiem 2.0.
Niestety pojawił się pewien problem, mianowicie na niskich obrotach samochód gaśnie, szczególnie w korkach jest to niezwykle uciążliwe. Z tego co wyczytałam może to być: przepływomierz lub silniczek krokowy. Proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu ewentualnych innych elementów, które należy sprawdzić.
Mam też drugie pytanie czy polecicie mi jakiś dobry warsztat w Warszawie i okolicach, gdzie sprawdzą mi dokładnie mojego Golfa? Każdy z elementów jest po 600/800 PLN, więc wolałabym kupić ten, który należy wymienić a nie obydwa skoro mogą się okazać zbędne.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!
Witamy szczęśliwą posiadaczkę autka ze stajni VW :kwiat:

Widać ,że koleżanka szukała i znalazła 2 prawdopodobne przyczyny.

Podjedź do kolegi Adama http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=1309

Sprawdź filtry , bo to też częsta przyczyna.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn gru 28, 2009 16:57

a który rok golfika?? Bo jak po 94 i jest to ADY lub AGG to pewnie zbawienne okaże się wyczyszczenie przepustnicy i adaptacja


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Valkiria
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 28, 2009 13:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Valkiria » śr gru 30, 2009 19:33

rysiektr pisze:a który rok golfika?? Bo jak po 94 i jest to ADY lub AGG to pewnie zbawienne okaże się wyczyszczenie przepustnicy i adaptacja
rysiektr: Dziękuję :)

PRZEPUSTNICA!!!

Teraz chodzi jak złoto. :okej:

A Golfik jest z 93r.

Haki: też dziękuję :)
Ja takich rzeczy niestety ale sprawdzać/naprawiać nie umiem, pojechałam do mechanika... popatrzył i naprawił :) zdolny facet.


Udanego i wystrzałowego Sylwestra Wam życzę !!!! :pub:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr gru 30, 2009 23:33

Valkiria pisze:rysiektr: Dziękuję
a nie ma za co :bigok:
Polecam się na przyszłość :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » czw gru 31, 2009 01:37

Valkiria pisze:
rysiektr pisze:a który rok golfika?? Bo jak po 94 i jest to ADY lub AGG to pewnie zbawienne okaże się wyczyszczenie przepustnicy i adaptacja
rysiektr: Dziękuję :)

PRZEPUSTNICA!!!

Teraz chodzi jak złoto. :okej:

A Golfik jest z 93r.

Haki: też dziękuję :)
Ja takich rzeczy niestety ale sprawdzać/naprawiać nie umiem, pojechałam do mechanika... popatrzył i naprawił :) zdolny facet.


Udanego i wystrzałowego Sylwestra Wam życzę !!!! :pub:
Valkiria - do kogo podjechałaś do Adama :chytry:
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 01:38 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Valkiria
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 28, 2009 13:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Valkiria » pn sty 04, 2010 20:01

Valkiria - do kogo podjechałaś do Adama :chytry:[/quote]

Haki: do innego, poprzedni właściciel mi polecił i panowie znają samochód, ale to nie oznacza, że nie wstąpię do Adama. Mam nadzieję, że jest profesjonalistą i nie zdziera za byle co oraz co najważniejsze, że podchodzi do Golfów z duszą i miłością!! :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości