zagrzeje sie i gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomantg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 23:58
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

zagrzeje sie i gaśnie

Post autor: tomantg » śr gru 30, 2009 12:24

jak w temacie, mam problem... kolega kupił mk1 i na zimnym silniku jest ok, jak sie trche zagrzeje to gaśnie, traci moc albo zaczyna chodzić na 3 gorcki.. co to może być? 1.1 gaźnik
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 12:25 przez tomantg, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr gru 30, 2009 12:33

Filtry .. mieszanka paliwo-powietrze - słaba iskra - mała kompresja .. świece , kable .. i wiele innych.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
cinekban87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: czw lut 05, 2009 19:52
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: cinekban87 » śr gru 30, 2009 12:58

czujnik temp tez moze byc


Passat B3 1.8 Rp 90 Rip
Polo II 1.4 92 Rip
Golf III 1.6 94 Sprzedany :[
Scirocco II 1.8 88 Rip
Scirocco II 1.8 90

Awatar użytkownika
tomantg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 23:58
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: tomantg » śr gru 30, 2009 13:28

wszystko co jest wymienione wyżej jest już zrobione, zauwżyłem troche oleji pod kopułką. może przez to psuć? na zimnym silniku jest wyjątkowo dobra iskra, a jak jest ciepły to sie gubi



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr gru 30, 2009 14:40

tomantg pisze:wszystko co jest wymienione wyżej jest już zrobione, zauwżyłem troche oleji pod kopułką. może przez to psuć? na zimnym silniku jest wyjątkowo dobra iskra, a jak jest ciepły to sie gubi
To na 2 raz napisz od razu by wykluczyć pewne sprawy :bajer:

Olej pod kopułka powiadasz - pewnie oring do wymiany bo puszcza. Wiadomo ,że olej nie przewodzi prądu - jak masz tam zasyfione to po nagrzaniu gubi iskierkę...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
tomantg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 23:58
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: tomantg » śr gru 30, 2009 23:32

Haki pisze:
tomantg pisze:wszystko co jest wymienione wyżej jest już zrobione, zauwżyłem troche oleji pod kopułką. może przez to psuć? na zimnym silniku jest wyjątkowo dobra iskra, a jak jest ciepły to sie gubi
To na 2 raz napisz od razu by wykluczyć pewne sprawy :bajer:

Olej pod kopułka powiadasz - pewnie oring do wymiany bo puszcza. Wiadomo ,że olej nie przewodzi prądu - jak masz tam zasyfione to po nagrzaniu gubi iskierkę...

jutro będziemy to sprawdzać, dzisiaj wymienilismy rozrzad u mojej dziołszki w peugeocie 206 1,4 '98 i coś chuczy, ale powoli sie stabilizuje ;)



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1475
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » czw gru 31, 2009 00:46

tomantg pisze:jutro będziemy to sprawdzać, dzisiaj wymienilismy rozrzad u mojej dziołszki w peugeocie 206 1,4 '98 i coś chuczy, ale powoli sie stabilizuje ;)
Najprawdopodobniej za mocno naciągnięty


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości