[MK2] Ciśnienie oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

[MK2] Ciśnienie oleju

Post autor: TheBiSHoP » wt mar 07, 2006 00:16

Problem następujący:

Po odpaleniu zimnego silnika bardzo długo mruga kontrolka od ciśnienia oleju około 5 minut. Póki nie złapie ciśnienia nie działa także wspomaganie hamulców tak więć wykluczam awarie czujników. Gdy już załapie ciśnienie wszystko jest ok nie gubi ciśnienia ani nic z tych rzeczy. Gdy odpale go zanim ostygnie też nie ma z tym problemu.

Pierwsza myśl która mi naszła to filtr oleju z tego względu że 3000 km temu rozwaliłem miske olejową i była spawana i zalałem olej nie wymieniając filtra, filtr miał wtedy około 2500 km. Wymieniłem dzisiaj filtr i nic się nie zmieniło.

Silnik: 1.6 D JP
Olej: Lotos Diesel 15W40 (stan oleju w górnej granicy)
Filtr: był Filtron jest Bosch

Prosze o propozycje i rady dotyczące rozwiązania tego problemu.

Dodam tylko że w opcji szukaj znalazłem tylko probemy związane z ciśnieniem po rozgrzaniu silnika więć nie dotyczą mojego probemu



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt mar 07, 2006 04:23

Jeśli rozwaliłeś miskę mogłeś uszkodzić również smok od pompy oleju - czy sprawdziłeś przed założeniem misy? W takiej sytuacji pompa może nie "nadążyć" zasysać zimnego a więc gęstego oleju, gorący jest rzadki i daje radę. Nie wiem natomiast jak jest realizowane wspomaganie hamulców i jaki ma związek z ciśnieniem oleju.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt mar 07, 2006 13:04

No wlasnie wspomaganie hamulcow nie ma nic wspolnego z cisnieniem oleju... i to jest ciekawe... co do cisnienia oleju to najprawdopodobniej naderwales smoka... napraw to jak najszybciej bo zatrzesz silnik !!!!!!!! A co do wspomagania to jakie dokladnie sa objawy?? Pozdrawiam...



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt mar 07, 2006 15:36

Co do wspomagania to objawy są takie ze hamulce działają tak jak przy wyłączonym silniku. A co do ciśnienia to chyba macie racje ze smokiem dzisiaj mechanik mi podobnie powiedział że może to być coś po rozwaleniu michy przy smoku.

a czy pompa podciśnienia i pompa olejowa nie są napędzane jednym wałkiem ?


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt mar 07, 2006 16:39

Nie ma w golfie pompy podcisnieniowej...przynajmniej nic mi o niej nie wiadomo a serwo jest napedzane podcisnieniem z kolektora dolotowego... dlatego dziwne to jest ze brak cisnienia i wspomagania sa tak zbierzne... moze sprubuj pierwsze zrobic z tym smokiem zebys mial dobre cisnienie.... a pozniej sie bedziemy martwic wspomaganiem hamulcow...



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt mar 07, 2006 16:49

Właśnie chyba jest

068 145 101 EX



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt mar 07, 2006 16:53

No jesli jest to naprawa smoka powinna zalatwic obie sprawy... tylko zrob to jak najszybciej bo mozesz uszkodzic silnik



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt mar 07, 2006 16:55

Dobra dzięki


Obrazek Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości