Witam!
po razy kolejny problem z obrotami.. z tym ze dziwne zachowania strasznie.
Po odpaleniu wchodzi na 2tys i leci sobie powoli do gory, tak do 3,5tys... mowie co jest.. zajechalem do domu zaczelem sprawdzac dolot, przeplywkę, czujnik temp wszystko ok. I na PB i na LPG jest identyko.
Odpalilem auto i odlaczylem krokowca, obroty spadly do 900obr/min i tak chodzi podczas prob dodania gazu wkreca sie do 3tys i na tym koniec, na LPG to samo. Podczas proby odpalania auta na odlaczonym krokowcu auto sie dusi i nie odpala bez dodania gazu, calkiem inaczej jest po jego dodaniu auto odpali..
Jak mowicie to krokowiec? Dodam, ze po wlaczeniu zaplonu czuc ze on chodzi.
Motor 2E.
Prawdopodobnie silnik krokowy, ale prosze o potwierdzenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- d.milas
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
- Lokalizacja: Głogów / Sława
- Kontakt:
Prawdopodobnie silnik krokowy, ale prosze o potwierdzenie
"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
d.milas, to nie jest wina krokowca, bo po jego odłączeniu silnik albo powinien zgasnąć albo ledwie utrzymywać wolne obroty. Szukaj nieszczelności w dolocie na poczatek. Upewnij sie czy klpaka w przepływce nie zablokowała sie w pozycji niedomknietej (nie napisałes jak dokładnie ją sprawdzałaś. I sprawdź czy linka do gazu nie jest za bardzo skrócona bo może nie pozwala się domknąć przepustnicy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- d.milas
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
- Lokalizacja: Głogów / Sława
- Kontakt:
Paweł Marek, przeplywka sprawdzona elektrycznie jak i wzgledem tego ze chodzi klapka lekko, mialem z tym przeboje wiec zawsze od tego zaczynam... caly dolot sciagnelem i nic niepokojacego nie zauwazylem... moze rzeczywiscie cos z ta przepustnica bo to tak wyglada jakby dostawal bardzo duza dawke paliwa.. hmm na to nie zerknelem czy moze sie gdzies linka nie przyciera albo cos no nic trzeba isc zerknac jutro 200km na sylwka;/ a to dreczy niezle..
[ Dodano: 30 Gru 2009 18:05 ]
Ok problem rozwiazany, wyciagnelem cala przepustnice wyczyscilem i przy okazji psiknelem w linke takiego smaru plynnego w sprayu, dodatkowo ja ustawilem i jest gicior. Podziekowania dla Paweł Marek,
[ Dodano: 30 Gru 2009 18:05 ]
Ok problem rozwiazany, wyciagnelem cala przepustnice wyczyscilem i przy okazji psiknelem w linke takiego smaru plynnego w sprayu, dodatkowo ja ustawilem i jest gicior. Podziekowania dla Paweł Marek,
"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:
Pisać na gg, pw ;-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości