za krótki bagnet?????????1.3NZ

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

za krótki bagnet?????????1.3NZ

Post autor: pietka_86 » wt gru 29, 2009 21:29

panowie wymienialem dzis uszczelniacz rurki do ktorej wklada sie bagnet(w miiejscu gdzie wchodzi ona w blok silnika)wymienilem filtr oleju i takze olej,wlalem go 3,5 l (tak pisze w ksiazce,zeby tyle wlac jak sie wymienia filtr)i teraz jak chce zmierzc poziom oleju w silniku i wkladam bagnet to wogole prawie nie zamacza sie w oleju.....moze delikatnie troszeczke sama koncowka....dziwne.....wyciagnalem ta rurke,troszke bylo ciezko ale jakos wyszla moze troszke sie przygiela ale nie wydaje mi sie ze az tyle zeby wogole oleju nie pokazac.....nie wiem co mam terza zrobic....wg VW bagnet do 1.3 ma nr katalogowy 030115611E
panowie mam prosbe,jak by ktos z posiadaczy 1.3NZ mogl zmierzyc dlugosc jego bagnetu i napisac mi tutaj,mial bym jakies porownanie...
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 21:40 przez pietka_86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt gru 29, 2009 21:31

krutki
popraw pisownię.!!



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » śr gru 30, 2009 08:40

pewno nikt nie spotkal sie z podobnym problemem.....
prosze posiadaczy 1.3NZ,zeby ktos zmierzyl bagnet i napisal mi.

[ Dodano: 30 Gru 2009 07:43 ]
i mam jeszcze jedno pytanie jak zdemontowac listwe wtryskowa????bo wlasnie przez nia wygiolem troszke ta rurke na bagnet...bede chcial to jeszcze raz rozebrac i zlozyc....



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr gru 30, 2009 10:21

Jedno tylko rozwiązanie mi się kojarzy po tym co robiłeś,że nie włożyłeś dostatecznie głęboko rurki.Popatrz jeszcze raz.



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » śr gru 30, 2009 17:04

zrobilem to tak jak w katalogu pokazali
http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/1989/92/49/1028360/

[ Dodano: 30 Gru 2009 16:08 ]
chodzi o pozycje patrzac od gory 38, 37, 39.
w takiej kolejnosci to zlozylem i nie ma mozliwosci zeby to weszlo glebiej....
zeby weszlo glebiej to trzeba by to zlozyc w takiej kolejnosci,patrzac od gory 39, 38, 37



__Alex__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:52
Lokalizacja: Polska

Post autor: __Alex__ » czw maja 27, 2010 15:34

Witam.
Mam takie pytanie być może głupie dotyczące bagnetu. Już chyba z dwie osoby mi powiedziały że niby mój bagnet jest zły ponieważ ma inny kolor (niebieski), natomiast ten "plastik" jest koloru czerwonego. No i tak słysząc już dwa razy taką wersję, że niby ten bagnet może być jakiś inny boję się, że jeśli tak jest to może przekłamywać stan oleju w silniku.
Mógłby ktoś napisać jak jest z tym bagnetem :)

Auto: VW Golf II 1.3 1989r. NZ
Silnik: 1.3

Zdjęcie poniżej:
Obrazek



pietka_86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr gru 31, 2008 17:05
Lokalizacja: jasło

Post autor: pietka_86 » czw maja 27, 2010 16:19

kolego ja mam identyczny bagnet wiec pewno ok



__Alex__
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:52
Lokalizacja: Polska

Post autor: __Alex__ » pn maja 31, 2010 14:48

pietka_86 pisze:kolego ja mam identyczny bagnet wiec pewno ok
No to super :)

Dzięki za info :pub:
Ostatnio zmieniony pn maja 31, 2010 14:49 przez __Alex__, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 75 gości