Stuki i zgrzyty przy pełnym skręcie na nierównościach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PEDRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Stuki i zgrzyty przy pełnym skręcie na nierównościach

Post autor: PEDRO » śr gru 30, 2009 16:06

SIemano.
Nie mam juz mocy do szukania dalej więc może wy coś pomożecie.

Przy pełnym skręcie kierownicy i jeździe w prawo na nierównościach, wybojach, słychać głośne i wyraźne stuki i zgrzyty jak w zawieszeniu. Wystarczy lekko odpuścić kierownicy i - cisza. (wali tylko przy max skręcie kierownicy). Gdy skręcam w prawo, stuka z lewej strony, gdy w lewo stuka z prawej - ale dużo ciszej. Występuje to tylko na nierównościach, a na równym terenie przy szarpaniu gazem lub szybkim puszczaniu gazu. Podczas normalnej jazdy na wprost i szybkim dodaniu i puszczeniu gazu objawy podobne jak przy zerwanej poduszce silnika.
Wymieniłem już:
-poduszkę pod skrzynią biegów (inne są ok)
-tuleje na wachaczach
-sworznie
-łączniki stabilizatora
-gumki na stabilizatorze
-gumy i łożyska na mcpersonach

macie jakieś pomysły?? :panna:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr gru 30, 2009 16:26

Łożyska - ale nie na 100% ... bardziej stawiam na przeguby


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 30, 2009 16:27

Sam to sobie diagnozowałeś i wymieniałeś ? Jeśli tak to proponuję jechać na diagnozę zawieszenia ja byłem ostatnio i 20zł zapłaciłem. 20zł to nie kasa a może dowiesz się co to bez wymiany niepotrzebnych części. Może to drążki końcówki itp. itd. przyczyn może być wiele...



Awatar użytkownika
PEDRO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn sie 23, 2004 19:04
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Post autor: PEDRO » śr gru 30, 2009 17:16

jak pojechałem na diagnostykę, to już wogóle nic nie znaleźli. Łożysko juz kiedyś zminiłem. Myślę nad przegubami wew. lub przekładnią



Mirek39m
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 213
Rejestracja: pt lip 25, 2008 08:15
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: Mirek39m » śr gru 30, 2009 18:21

to wygląda na przeguby zewnętrzne


Mirek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości