Po wymianie świec żarowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Po wymianie świec żarowych

Post autor: jarciu » śr gru 30, 2009 08:07

Ciężko palił jak było -15, jak zapalił to szedł tak jakby na 3 cylindry, a potem wszystko wracało do normy. Podejrzenie padło na świece. Mechanik sprawdził po przez żarówkę i wszystkie były sprawne. Ale profilaktycznie wymienił na nowe wszystkie 4. dziś jak zapalałem to według mnie żadnej poprawy. Pali tak samo. Gdzie jeszcze może tkwić problem?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » śr gru 30, 2009 08:44

moze zawiesza sie lub pada któryś pompowtrysk podpnij pod vaga sprawdz korekcje w grupie 13


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » śr gru 30, 2009 10:17

Troche mnie to dziwy zeby to byl pompowtrysk bo czemu tylko jak jest na dworze mroz a jak jest np. w okolicahc 0 stopni to tego probelmu nie ma. Rowniez w lecie rozruch zimnego silnika nie sprawial problemu.



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr gru 30, 2009 11:25

Sprawdź kąt synchronizacji.



jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » śr gru 30, 2009 15:59

a jak to się sprawdza ten kąt synchronizacji?



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Artiks » śr gru 30, 2009 16:30

Użyj szukajki-masz wszystkie info.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » śr gru 30, 2009 21:32

a jak to się sprawdza ten kąt synchronizacji?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hronizacji

generalnie mam podobny problem, całkiem możliwe, że to kąt.. bo u mnie jest on dość znacznie rozjechany, ale poza tym warto przyjrzeć się akumulatorowi.. przy wielkich mrozach TDI zawsze cierpi.. czy to świece, czy aku.. czy paliwo.. może być trochę tych przyczyn ;)



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw gru 31, 2009 00:49

EnJoy pisze:przy wielkich mrozach TDI zawsze cierpi.. czy to świece, czy aku.. czy paliwo.. może być trochę tych przyczyn ;)
Jak wszystko masz poustawiane jak fabryka nakazała to TDI odpala bez problemu.

Ostatnio jak było -18 to jak odpaliłem silnik to nierówno pracował (trzęsło nim przez kilka sekund) co mnie zdziwiło i od razu zdjąłem pokrywę silnika i co się okazało - 2 świece się usmażyły (poprzednio wymieniałem 4 lata wcześniej i 105tyś km wstecz więc całkiem długo były sprawne) po wymianie następnego dnia odpalił bez szwanku a mróz był poniżej -20.
Więc podstawa to: dobre paliwo, sprawny aku. kąt wtrysku (TDI-VP) lub kąt synchronizacji (TDI-PD), nie popalone świece i musi palić.



jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » czw gru 31, 2009 22:58

świece wymienione na Febi. Stare były sprawne choć jakoś długo grzały.
Akumulator sprawdzony, ładowanie w porządku. Zostaje kąt synchronizacji. Tylko powiedzcie czemu tego problemu nie było jesienią pomimo, że auto stało czasem 2-3 dni ?



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Artiks » ndz sty 03, 2010 20:22

Pompa Vacuum nie cieknie ?? :chytry: Nie miałeś wcześniej problemów z odpalaniem na ciepłym silniku ??



jarciu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: czw sie 20, 2009 18:41
Lokalizacja: Cieszyn, woj. Śląskie
Kontakt:

Post autor: jarciu » ndz sty 03, 2010 21:36

Auto mam od sierpnia 2009 r. i problemów nie było. Jeśli pompa vacum cieknie,a gdzie ona jest bo to mój pierwszy diesel. Jaki może być objaw tej cieknącej pompy?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz sty 03, 2010 21:52

ArtX pisze:Pompa Vacuum nie cieknie ??
a co wspólnego z odpalaniem?



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Artiks » ndz sty 03, 2010 22:42

jarciu pisze:Ciężko palił jak było -15, jak zapalił to szedł tak jakby na 3 cylindry
zbacz to http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5949
edzio pisze:a co wspólnego z odpalaniem
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47966 ale tu nie ma możliwości pracy na 3 gary.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości