Pytanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 17:54
- Lokalizacja: Raciborz
- Kontakt:
Pytanie
Witam mam pytanie czy przy wymianie rożadu trzeba tez wymienić wszystkie paski oraz napinacze i takie tam
Re: Pytanie
mówiąc o rozrządzie masz na myśli pasek czy co? Napinacze i owszem.krzysiek020280 pisze:Witam mam pytanie czy przy wymianie rożadu trzeba tez wymienić wszystkie paski oraz napinacze i takie tam
Wszelkie pozostałe paski też nie zaszkodzi - spokój będzie a mechanik myślę że jak uczciwy to mniej policzy trochę.
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 17:54
- Lokalizacja: Raciborz
- Kontakt:
Re: Pytanie
mam na myśli sam rozżad bylem u mechanika się popytać ile by to kosztowalo a mam VW golfa 4 rocznik 2001 90ps to mi zaśpiewał 1300zł wiec nie wiem czy to jest dobra cena czy sobie za dożo zacenił.
Re: Pytanie
Jeśli z częściami - czytaj - kompletny rozrząd (paski - napinacze - rolki + pompa wody + robocizna ) to cena ok. Wiadomo ,że znajdziesz gdzieś taniej - ale nie spodziewaj się ,że za 100 zł ktoś będzie Ci to robiłkrzysiek020280 pisze:mam na myśli sam rozżad bylem u mechanika się popytać ile by to kosztowalo a mam VW golfa 4 rocznik 2001 90ps to mi zaśpiewał 1300zł wiec nie wiem czy to jest dobra cena czy sobie za dożo zacenił.

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Tylko ,że ja za komplet rozrządu z pompą - dałem prawie 1100 złwojtas46 pisze:Za sam rozrząd nawet z pompą to tez moim zdaniem za duzo , ja za sama robociznę zapłaciłem 150 zeta a części moje

Załatwiony z Niemieckiego ASO przez znajomego.
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 15:05 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Chłopaki - nie przepłaciłem - bo ORI komplet rozrządu wiadomo ile kosztuje w ASO .. miałem okazję więc kupiłem. Zmieniałem praktycznie sam z bratem.italiano_83 pisze:Oczywiście, że takwojtas46 pisze:Nie przecze ale i u nas można kupic dobre części w dobrej cenieJak się wie czego szukać i co kupować, to nie trzeba przepłacać za materiał o tych samych parametrach co ASO... Ale jak ktoś ma $$$$ to proszę bardzo
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10601
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Haki znacznie przepłaciłeś, ja za komplet rozrządu z robocizną zapłaciłem 700 lub 800 zł - dokładnie nie pamiętam, materiały kupowane w ASO z 10% zniżką a robota w garażu u znajomka z ASOHaki pisze: Tylko ,że ja za komplet rozrządu z pompą - dałem prawie 1100 zł
Załatwiony z Niemieckiego ASO przez znajomego.

wkurza mnie ten temat bo jest przechwalanie sie ile kto zaplacil, jest jasne ze jak ktos jedzie do ASO to placi duzo, poza ASO zwykly warsztat tez sobie zazyczy pewna kwote.
Nawet nie wiadomo o jaki silnik idzie, wczoraj bralem czesci do AGR rozrzad, rolki + pompa wody, filtry wszystkie (bez paska mikro) 850zl taka impreza, pasek GATES - rolki INA - pompa wody SKF i filtry Knecht.
Nawet nie wiadomo o jaki silnik idzie, wczoraj bralem czesci do AGR rozrzad, rolki + pompa wody, filtry wszystkie (bez paska mikro) 850zl taka impreza, pasek GATES - rolki INA - pompa wody SKF i filtry Knecht.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości