Jeśli się mogę wtrącić, to raczej większość spiłuj, albo daj inną podkładkę.Balugass pisze:czyli jak troszke spiłuje to nic sie nie stanie??
Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
t0mal, racja tak czulem
widzisz ze na foto ten bolec juz prawie wchodzi za to wciecie stad przy full booscie moze sie pojawic nie to co zamierzalem osiagnac obroceniem pina
wyjme go jak sie warunki poprawia i posprawzdam
z ciekawosci sciagne nr pompy
Balugass, nei wiem czy kopci bo testowalem w nocy takze ciezko mi powiedziec ale ludzi w lusterku jeszcze widzialem takze nie jest chyba zle
[ Dodano: 31 Gru 2009 13:58 ]
dobra dzisiaj sprawdzilem wszystko
dalem zamiast tej grubej podkladki inna- okolo polowe ciensza a boost pin skierowalem tak jak sugerowali na vwdiesel.net czyli aby kropka na tej membranie byla ustawiona jak najdalej wciecia na grzybku-wtedy jest najostrzejsze wciecie pina
po testach moge stwierdzic ze auto lepiej idzie, chmury jako takiej nie ma
ale cos sie skiepilo, ruszylem cisnienie doladowania-wkrecilem srube o jeden obrot i czasami na drugim biegu dobija do 1,5 bara, a jak zlapie taka wartosc to upuszcza na 0,7 a na pozostalych biegach ciagle dochodzi do 0,7-0,8 i nie chce wiecej
czy to wina zapieczonego zaworu WG ??
Pozdro
widzisz ze na foto ten bolec juz prawie wchodzi za to wciecie stad przy full booscie moze sie pojawic nie to co zamierzalem osiagnac obroceniem pina
wyjme go jak sie warunki poprawia i posprawzdam
z ciekawosci sciagne nr pompy
Balugass, nei wiem czy kopci bo testowalem w nocy takze ciezko mi powiedziec ale ludzi w lusterku jeszcze widzialem takze nie jest chyba zle
[ Dodano: 31 Gru 2009 13:58 ]
dobra dzisiaj sprawdzilem wszystko
dalem zamiast tej grubej podkladki inna- okolo polowe ciensza a boost pin skierowalem tak jak sugerowali na vwdiesel.net czyli aby kropka na tej membranie byla ustawiona jak najdalej wciecia na grzybku-wtedy jest najostrzejsze wciecie pina
po testach moge stwierdzic ze auto lepiej idzie, chmury jako takiej nie ma
ale cos sie skiepilo, ruszylem cisnienie doladowania-wkrecilem srube o jeden obrot i czasami na drugim biegu dobija do 1,5 bara, a jak zlapie taka wartosc to upuszcza na 0,7 a na pozostalych biegach ciagle dochodzi do 0,7-0,8 i nie chce wiecej
czy to wina zapieczonego zaworu WG ??
Pozdro
- Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
- Kontakt:
mam maly problem nie w golfie a w patrolu 2.8 td ma taka sama pompe wtryskowa z LDA. Chciałem zobaczyc jaki ma boostpin na pompie i okazało sie ze ma taki z wcieciem wiec obruciłem na najostrzejsza strone, oraz zmieniłem sprezynke tz siedziała krótka i twarda a wymieniłem na miekką i dłuzszą, efekt jest taki ze jedzie o niebo lepiej z niskich obrotów ale jest problem z odpalaniem na zimnym silnikiu długo kreci ok 15s i wtedy odpala.dodam ze w tym samym czasie wymieniłem wszystkie filtry i olej .Czy wymiana spreżynki w LDA moze byc przyczyną problemów z opdaleniem wczesniej palił z pół obrotu dzieki za odp
mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Nie,bo LDA pracuje tylko wtedy gdy auto jedzie i turbo ciśnie...Balugass pisze:Czy wymiana spreżynki w LDA moze byc przyczyną problemów z opdaleniem wczesniej palił z pół obrotu dzieki za odp
Pewnie po wymianie filtra paliwa coś źle skręciłeś i ciągnie powietrze do pompy,dlatego gorzej pali.Popraw to,a będzie dobrze
- Balugass
- Użytkownik
- Posty: 441
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
- Lokalizacja: giżycko/olsztyn
- Kontakt:
Michaś_1977, ok dzieki za pomoc zaraz zabieram sie za szukanie przyczyny w filtrze paliwa:)
[ Dodano: 25 Lut 2010 18:06 ]
mam takie pytanie czy obrócenie tej membranki na pompie wtryskowej poprawi elastycznosc bo gdzies na forum czytałem ze bedzie lepiej ale za cholere nie moge znalezc tego postu:( a i gdzie mógłbym kupic ta sprezynke co LDA jest bo chciałbym bardziej miekka kupic
[ Dodano: 25 Lut 2010 18:07 ]
mam takie pytanie czy obrócenie tej membranki na pompie wtryskowej poprawi elastycznosc bo gdzies na forum czytałem ze bedzie lepiej ale za cholere nie moge znalezc tego postu:( a i gdzie mógłbym kupic ta sprezynke co LDA jest bo chciałbym bardziej miekka kupic
[ Dodano: 25 Lut 2010 18:06 ]
mam takie pytanie czy obrócenie tej membranki na pompie wtryskowej poprawi elastycznosc bo gdzies na forum czytałem ze bedzie lepiej ale za cholere nie moge znalezc tego postu:( a i gdzie mógłbym kupic ta sprezynke co LDA jest bo chciałbym bardziej miekka kupic
[ Dodano: 25 Lut 2010 18:07 ]
mam takie pytanie czy obrócenie tej membranki na pompie wtryskowej poprawi elastycznosc bo gdzies na forum czytałem ze bedzie lepiej ale za cholere nie moge znalezc tego postu:( a i gdzie mógłbym kupic ta sprezynke co LDA jest bo chciałbym bardziej miekka kupic
mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025
Nie wystarczy czasem przy tym modzie tylko obrócić pina razem z membrana o tyle stopni aby chowający się bolec "abtastsift" miał większy zakres ruchu na wycięciu? bez piłowania podkładki? bo przecież na tym wycięciu będzie się bardziej wysuwał po obróceniu go z membraną. Więc po co piłować podkładkę?
Właśnie wychodzę przekręcić pina na garaż. pózniej napiszę co wyszło.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 12:35 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.
arwam, kurde nie wywaliłem podkładki bo posta napisałeś jak mnie już nie było. może później.
Obróciłem tylko pina w stronę bolca tą najbardziej wyciętą stroną. i co zauważyłem auto zaczęło bardziej walić na czarno przy dodawaniu gazu w deche na małych obrotach. Jak dodaję płynnie to nie kopci, jak depnę na luzie to wypluwa czarną chmur(k)ę ale potem czarne ustaje. Jak przytrzymam na wysokich obrotach to praktycznie nic nie kopci. Więc chyba dostaje dużo paliwa a jak wywalę podkładkę to boję się, ze nic nie będę widział z tyłu
btw. chyba lepiej ją zastąpić inną myślę, mniejszą, bo nie chce oryginału niszczyć.
i teraz pytanie, bo dwa dni temu zwiększyłem jeszcze troszkę dawkę na pompie i dół się zrobił mocniejszy ale trochę mniej kopcił niż teraz. zaznaczam,że z turbo nic nie kręciłem (T2) czy czas podkręcić turbine? zmniejszy się kopcenie? i czy wogóle warto choć trochę? czy zostawić tak jak jest.
Obróciłem tylko pina w stronę bolca tą najbardziej wyciętą stroną. i co zauważyłem auto zaczęło bardziej walić na czarno przy dodawaniu gazu w deche na małych obrotach. Jak dodaję płynnie to nie kopci, jak depnę na luzie to wypluwa czarną chmur(k)ę ale potem czarne ustaje. Jak przytrzymam na wysokich obrotach to praktycznie nic nie kopci. Więc chyba dostaje dużo paliwa a jak wywalę podkładkę to boję się, ze nic nie będę widział z tyłu
btw. chyba lepiej ją zastąpić inną myślę, mniejszą, bo nie chce oryginału niszczyć.
i teraz pytanie, bo dwa dni temu zwiększyłem jeszcze troszkę dawkę na pompie i dół się zrobił mocniejszy ale trochę mniej kopcił niż teraz. zaznaczam,że z turbo nic nie kręciłem (T2) czy czas podkręcić turbine? zmniejszy się kopcenie? i czy wogóle warto choć trochę? czy zostawić tak jak jest.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 16:07 przez człek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości