Przekaźnik numer 29 czy ktoś ma schemat?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przekaźnik numer 29 czy ktoś ma schemat?
Witam, mam przekaźnik 29 i chciałem sprawdzić czy jest dobry a nie wiem jak go podłączyć, może ktoś ma jakiś schemat lub opis?
GTI rules
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171531 powinno pomóc
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Dzięki, ale tam nie ma opisu tego przekaźnika. Wiem do czego on jest, potrzebuje schematu lub opisu nóżek tego konkretnego przekaźnika żeby wiedzięć jak go podłączyć.Haki pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171531 powinno pomóc
GTI rules
Tobie o to chodzi ?? http://www.allegro.pl/item843188110_rar ... sa_29.htmlSavczuk pisze:Dzięki, ale tam nie ma opisu tego przekaźnika. Wiem do czego on jest, potrzebuje schematu lub opisu nóżek tego konkretnego przekaźnika żeby wiedzięć jak go podłączyć.Haki pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171531 powinno pomóc
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
15 - +12V po zapłonie
31 - masa
L - lampka sygnalizująca niezapięcie pasów
85 - styk SU w stacyjce (+12V po włożeniu kluczyka - ten sam sygnał, który uruchamia radio)
86 - włącznik w drzwiach kierowcy - w wersji US włącznik ten miał dwa styki - jeden szedł do lampki, drugi do tego przekaźnika właśnie. Można zastosować włącznik od oświetlenia bagażnika w mkII - jeden pin do oświetlenia, drugi do przekaźnika.
G - czujnik zapięcia pasa (podanie masy po zapięciu pasa.
Oryginalny układ był jeszcze tak zrobiony, że jeżeli pas nie był zapięty to odcinany był rozrusznik za pomocą przekaźnika - także nie można było odpalić samochodu, ale jak odpięło się pas podczas pracy silnika, to silnik nie gasł.
[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 13:03 ]
Jeżeli masz nowy panel bezpieczników, to przekaźnik ten wkładasz w pozycje nr 9, ale musisz dorobić dodatkową instalacje, żeby działało.
31 - masa
L - lampka sygnalizująca niezapięcie pasów
85 - styk SU w stacyjce (+12V po włożeniu kluczyka - ten sam sygnał, który uruchamia radio)
86 - włącznik w drzwiach kierowcy - w wersji US włącznik ten miał dwa styki - jeden szedł do lampki, drugi do tego przekaźnika właśnie. Można zastosować włącznik od oświetlenia bagażnika w mkII - jeden pin do oświetlenia, drugi do przekaźnika.
G - czujnik zapięcia pasa (podanie masy po zapięciu pasa.
Oryginalny układ był jeszcze tak zrobiony, że jeżeli pas nie był zapięty to odcinany był rozrusznik za pomocą przekaźnika - także nie można było odpalić samochodu, ale jak odpięło się pas podczas pracy silnika, to silnik nie gasł.
[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 13:03 ]
Jeżeli masz nowy panel bezpieczników, to przekaźnik ten wkładasz w pozycje nr 9, ale musisz dorobić dodatkową instalacje, żeby działało.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 240 gości