Problem z MK II jak się rozgrzeje to strzela i gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z MK II jak się rozgrzeje to strzela i gaśnie
Witam mam problem z odpaleniem golfa po tych śniegach, mianowicie odpalam go na gazie bo na benzynie poszła pompka paliwa ta w baku ( spr. dzisiaj i nie pompuje paliwa) jak juz odpali na gazie chodzi równo, a gdy się rozgrzeje zaczyna strzelać dławić się i gaśnie i już nie odpala...
Co to może być mianowicie myślę że to mogą być przewody mam nowe ale raz gdy otworzyłem maskę w nocy to widać było jak iskra chodzi po kablu dzisiaj brat jeden przewód uszkodził po odpalaniu nie przed i zobaczyłem że od środka te kable są takie zaśniedziałe że aż wpadłem w szał nowe a takie kupa !!
czy to może być to czy raczej nie proszę o pomoc !!
Tomek
Co to może być mianowicie myślę że to mogą być przewody mam nowe ale raz gdy otworzyłem maskę w nocy to widać było jak iskra chodzi po kablu dzisiaj brat jeden przewód uszkodził po odpalaniu nie przed i zobaczyłem że od środka te kable są takie zaśniedziałe że aż wpadłem w szał nowe a takie kupa !!
czy to może być to czy raczej nie proszę o pomoc !!
Tomek
stary ale czy taa wymiana tych kabli pomoże ;> czy to na pewno to ? takie porządne trochę kosztują te co teraz mam nie wiem co to za firma jan cos tam...RzR pisze:Co to za przewody? Z resztą nie ważne, lepiej od razu idź do sklepu kupić porządne, jakie? Znajdziesz na forum, dosyć często pojawiające się pytanie
Strzelanie - może być też spowodowane zapchanym filtrem powietrza i tymi ustrojstwami od LPG - Kup porządne kable - nie silikonowe za 40zł :green_fuck: i podjedź do gaziarza na czyszczenie i ewentualną regulację.tedevip pisze:stary ale czy taa wymiana tych kabli pomoże ;> czy to na pewno to ? takie porządne trochę kosztują te co teraz mam nie wiem co to za firma jan cos tam...RzR pisze:Co to za przewody? Z resztą nie ważne, lepiej od razu idź do sklepu kupić porządne, jakie? Znajdziesz na forum, dosyć często pojawiające się pytanie
Kable swoje sprawdzisz - odpalając autko w nocy - otwierasz maskę i patrzysz czy iskry nie latają gdzie popadnie
Ps - kupiłeś auto to musisz się liczyć z wydatkami ..
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
to ja wiem, ale bez przesady, i nie tu leży problemPs - kupiłeś auto to musisz się liczyć z wydatkami ..
to wykluczam gdyż na benzynie robi podobnie, a z gazem jest wszystko ok nie dawno robione i wymieniane, tak samo z filtrem powietrza.Haki pisze:Strzelanie - może być też spowodowane zapchanym filtrem powietrza i tymi ustrojstwami od LPG - Kup porządne kable - nie silikonowe za 40zł :green_fuck: i podjedź do gaziarza na czyszczenie i ewentualną regulację.
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 01:38 przez tedevip, łącznie zmieniany 1 raz.
- adikus7
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: czw kwie 19, 2007 21:43
- Lokalizacja: Chorzów (Schwarzenborn)
- Kontakt:
Sprawdź na ciepłym kompresję,możesz mieć nieszczelne (za ciasne?) zawory. A gdzie wali, w "gaźnik"?
I co to jest dokładnie za silnik? Na hydraulicznych popychaczach?
I co to jest dokładnie za silnik? Na hydraulicznych popychaczach?
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 09:51 przez adikus7, łącznie zmieniany 2 razy.
- NeconFighter
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Możliwe że masz uszkodzony czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym. Jak się rozgrzeje i zgaśnie sprawdź czy masz iskrę.
Obowiązkowo wymień przewody WN
Obowiązkowo wymień przewody WN
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 10:11 przez NeconFighter, łącznie zmieniany 1 raz.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1479
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Najlepie dobrej firmy (Beru)NeconFighter pisze:Obowiązkowo wymień przewody WN
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Wymieniłem pompę paliwa w baku. Teraz odpalam na benzynie i jak się troszkę rozgrzeje przełączam na gaz( przy taki mrozach jak są -10 itp) i jest wszystko ok tylko jest problem z benzyną. Chodzi tak jak by była woda w paliwie muszę pedałem pompować żeby nie zgasł bo spada z obrotów i jak dodam gazu to tak ja by się dławił i strzela nie wiem co mu dolega. Na gazie jest wszystko Ok, silnik chodzi równo tylko na benzynie się tak dzieje.
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 11:52 przez tedevip, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 270 gości