Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 23:15

Balugass pisze:czyli jak troszke spiłuje to nic sie nie stanie??
Jeśli się mogę wtrącić, to raczej większość spiłuj, albo daj inną podkładkę.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr gru 30, 2009 00:24

t0mal pisze:Odrobina podkładki jest potrzebna, bo inaczej może pojawić się wyciek z bolca lda.
czyli wystarczy np taka podkladka jak idzie np pod nakrętke??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr gru 30, 2009 00:48

Najlepiej jakby miała ok mm grubości i była z tworzywa..



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr gru 30, 2009 15:24

t0mal, racja tak czulem
widzisz ze na foto ten bolec juz prawie wchodzi za to wciecie stad przy full booscie moze sie pojawic nie to co zamierzalem osiagnac obroceniem pina
wyjme go jak sie warunki poprawia i posprawzdam :)
z ciekawosci sciagne nr pompy

Balugass, nei wiem czy kopci bo testowalem w nocy takze ciezko mi powiedziec ale ludzi w lusterku jeszcze widzialem takze nie jest chyba zle

[ Dodano: 31 Gru 2009 13:58 ]
dobra dzisiaj sprawdzilem wszystko
dalem zamiast tej grubej podkladki inna- okolo polowe ciensza a boost pin skierowalem tak jak sugerowali na vwdiesel.net czyli aby kropka na tej membranie byla ustawiona jak najdalej wciecia na grzybku-wtedy jest najostrzejsze wciecie pina

po testach moge stwierdzic ze auto lepiej idzie, chmury jako takiej nie ma

ale cos sie skiepilo, ruszylem cisnienie doladowania-wkrecilem srube o jeden obrot i czasami na drugim biegu dobija do 1,5 bara, a jak zlapie taka wartosc to upuszcza na 0,7 a na pozostalych biegach ciagle dochodzi do 0,7-0,8 i nie chce wiecej
czy to wina zapieczonego zaworu WG ??

Pozdro



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt sty 01, 2010 15:46

mam maly problem nie w golfie a w patrolu 2.8 td ma taka sama pompe wtryskowa z LDA. Chciałem zobaczyc jaki ma boostpin na pompie i okazało sie ze ma taki z wcieciem wiec obruciłem na najostrzejsza strone, oraz zmieniłem sprezynke tz siedziała krótka i twarda a wymieniłem na miekką i dłuzszą, efekt jest taki ze jedzie o niebo lepiej z niskich obrotów ale jest problem z odpalaniem na zimnym silnikiu długo kreci ok 15s i wtedy odpala.dodam ze w tym samym czasie wymieniłem wszystkie filtry i olej .Czy wymiana spreżynki w LDA moze byc przyczyną problemów z opdaleniem wczesniej palił z pół obrotu dzieki za odp :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 01, 2010 16:01

Balugass pisze:Czy wymiana spreżynki w LDA moze byc przyczyną problemów z opdaleniem wczesniej palił z pół obrotu dzieki za odp
Nie,bo LDA pracuje tylko wtedy gdy auto jedzie i turbo ciśnie...
Pewnie po wymianie filtra paliwa coś źle skręciłeś i ciągnie powietrze do pompy,dlatego gorzej pali.Popraw to,a będzie dobrze :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt sty 01, 2010 16:08

Michaś_1977, ok dzieki za pomoc zaraz zabieram sie za szukanie przyczyny w filtrze paliwa:)

[ Dodano: 25 Lut 2010 18:06 ]
mam takie pytanie czy obrócenie tej membranki na pompie wtryskowej poprawi elastycznosc bo gdzies na forum czytałem ze bedzie lepiej ale za cholere nie moge znalezc tego postu:( a i gdzie mógłbym kupic ta sprezynke co LDA jest bo chciałbym bardziej miekka kupic :bigok:

[ Dodano: 25 Lut 2010 18:07 ]
mam takie pytanie czy obrócenie tej membranki na pompie wtryskowej poprawi elastycznosc bo gdzies na forum czytałem ze bedzie lepiej ale za cholere nie moge znalezc tego postu:( a i gdzie mógłbym kupic ta sprezynke co LDA jest bo chciałbym bardziej miekka kupic


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » sob mar 13, 2010 11:02

Nie wystarczy czasem przy tym modzie tylko obrócić pina razem z membrana o tyle stopni aby chowający się bolec "abtastsift" miał większy zakres ruchu na wycięciu? bez piłowania podkładki? bo przecież na tym wycięciu będzie się bardziej wysuwał po obróceniu go z membraną. Więc po co piłować podkładkę?



arwam

Post autor: arwam » sob mar 13, 2010 12:32

człek, jak isę tym pobawisz to będziesz wiedział dlaczego.



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » sob mar 13, 2010 12:34

Właśnie wychodzę przekręcić pina na garaż. :bigok: pózniej napiszę co wyszło.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 12:35 przez człek, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » sob mar 13, 2010 13:15

człek,

wywal jeszcze nawet na próbę podkładkęi wtedy będziesz wiedział o czym mówimy.



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » sob mar 13, 2010 15:27

arwam, kurde nie wywaliłem podkładki bo posta napisałeś jak mnie już nie było. może później.

Obróciłem tylko pina w stronę bolca tą najbardziej wyciętą stroną. i co zauważyłem auto zaczęło bardziej walić na czarno przy dodawaniu gazu w deche na małych obrotach. Jak dodaję płynnie to nie kopci, jak depnę na luzie to wypluwa czarną chmur(k)ę ale potem czarne ustaje. Jak przytrzymam na wysokich obrotach to praktycznie nic nie kopci. Więc chyba dostaje dużo paliwa a jak wywalę podkładkę to boję się, ze nic nie będę widział z tyłu :P

btw. chyba lepiej ją zastąpić inną myślę, mniejszą, bo nie chce oryginału niszczyć.

i teraz pytanie, bo dwa dni temu zwiększyłem jeszcze troszkę dawkę na pompie i dół się zrobił mocniejszy ale trochę mniej kopcił niż teraz. zaznaczam,że z turbo nic nie kręciłem (T2) czy czas podkręcić turbine? zmniejszy się kopcenie? i czy wogóle warto choć trochę? czy zostawić tak jak jest.
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 16:07 przez człek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob mar 13, 2010 15:37

człek, pierwsze to bym załorzyl wskaznik doładowania bo nawet od samej dawki moze wzrosnac cisnienie, i nie radze bez niego krecic turbo,a co do lda to jesli wyciagniesz podkładke to pin bedzie dalej wchodził i jeszcze wiecej bedzie dawał :grin:



Awatar użytkownika
człek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr lip 30, 2008 11:31
Kontakt:

Post autor: człek » sob mar 13, 2010 15:45

Tak, wiem, że bez manomertu się nie kręci turbiny.

Podejrzewam, że bez podkładki będzie więcej dawał.

Chodzi mi o to, że jak wyciągnę podkładkę to przykopci jeszcze bardziej i czy nie czas podkręcić turbiny i czy to w jakikolwiek sposób zmniejszy chmurkę i czy warto podnosić te turbo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości