Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz gru 27, 2009 15:12

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729

U ciebie będzie taki jak u Michasia, znajduje się on pod sprężarką i jest przykręcony do muszli na 3 imbusy, mocowany na wcisk i raczej nie uda się go wyjąć bez wyciągania sprężarki :?

Na początek odkręć metelowy przewód od muszli i spróbuj dmuchnąć kompresorem, to co pisałem z wd-40 odpada niestety.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz gru 27, 2009 17:28

mateusz_kajtek pisze:gdzie dokładnie znajduje sie ten zawór? jak konkretnie do niego dojść? jak mam sie za to zabrać? bo nawet nie wiem gdzie tego szukać..
Podepnij manometr i zobacz co się dzieje z ciśnieniem doładowania w czasie jazdy ,szczególnie w momencie tego chwilowego zamulenia .Bez tego to możemy sobie gdybać w nieskończoność .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz gru 27, 2009 18:20

chyba zrobiłem :) przynajmniej narazie problem znikł i jest GTI ;) w akcie desperacji spiłowałem nowego pina tak aby część stożkowa była tak długa jak w ori pinie zainstalowałem pina jade na próbe wciskam gaz a tu wgniata w fotel aż miło i to na każdym biegu, żadnego przymulania na wysokich obrotach kręcił sie jak nigdy, zrobiłem chyba z 6-7 prób i póki co jest super... Munior chyba masz robote :) przydał by sie nowy pin o wymiarch poszczególnych części takich jak ten mój ori....


NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz gru 27, 2009 20:43

mateusz_kajtek pisze:Munior chyba masz robote :) przydał by sie nowy pin o wymiarch poszczególnych części takich jak ten mój ori....
Nie ma sprawy przyslij ten ode mnie to poprawię .Albo podrzuć na meila rysunek z wymiarami i zrobię ci drugi po kosztach


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
mateusz_kajtek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
Lokalizacja: Opolskie NYsa
Kontakt:

Post autor: mateusz_kajtek » ndz gru 27, 2009 21:01

munior, wiedziałem ze na Ciebie można liczyć :pub: dogadamy sie na gg :)
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 21:01 przez mateusz_kajtek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt gru 29, 2009 12:53

Witam
Zabralem sie dzis za wyjecie tego bolca z pompy. Teraz mam kilka pytan. Gdy go wyjalem zauwazylem ze jest caly w jakims mazidle zaschnietym(widac na foto). Trzeba to sciagnac ?
Obrazek

I co sie stanie jesli przedobrze z podkladka. Nie wiem czy widac to ale gdy wyjme calkowicie podkladke to bolec bedzie w koncowej fazie wysuwal sie ciut juz za tym wcieciem ? Lepiej przyszlifowac ta podkladke ? Mozna dac w zamian plastikowa czy metalowa ?
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 12:54 przez jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt gru 29, 2009 14:20

witam!!
czy zeszlifowanie delikatne podkładki tej:

Obrazek

da zauwazalny efekt??mocno bedzie kopcił??
dzieki za odp

[ Dodano: 29 Gru 2009 13:21 ]
bo rozumiem ze ona ogranicza zakres dzialania tego pina więc gdyby troszke ją podszlifowac to dostawał by wieksza dawke na wyzszych obrotach dobrze rozumuje??

[ Dodano: 29 Gru 2009 13:26 ]
nie przeczytalalem posta kolegi jarekkoval, on pierwszy zadal te pytanie :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt gru 29, 2009 14:36

Balugass, powiem ci ze ja wywalilem ta podkladke bo przymierzylem ja do rysy ktora wczesniej zostawil bolec i wyszlo ze bez niej bedzie najlepiej
Ustawilem pin w najbardziej wcietym polozeniu gdyz wczesniej juz bawilem sie z cisnieniem doladowania.
Jak znajde kierowce to stestuje czy cos to pomoglo :bigok:

Obrazek



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt gru 29, 2009 14:57

jarekkoval, ok czekam na relacje z jazdy próbnej :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt gru 29, 2009 21:03

Balugass, dobra juz po jazdach probnych
poprawa jest takze polecam ale...
nie chce zakladac nowego watku ale moze cos skopalem ?
wlozylem bolec najwiekszym wcieciem do tego bolca w pompie
zlozylem pompe noi jazda
zauwazylem ze przy gazie w oporze cisnienie na 1 2 moze i na 3 biegu rosnie do 1,2-1,5 bara ale jak osiagnie ta wartosc to spada do 0,8
sam nie wiem juz co mu dolega....



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt gru 29, 2009 21:05

jarekkoval, masz zawór bezpieczeństwa w kolektorze ssącym?



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » wt gru 29, 2009 21:41

piori, nie mam

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 21:41 przez jarekkoval, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 22:56

Odrobina podkładki jest potrzebna, bo inaczej może pojawić się wyciek z bolca lda.
jarekkoval pisze:zauwazylem ze przy gazie w oporze cisnienie na 1 2 moze i na 3 biegu rosnie do 1,2-1,5 bara ale jak osiagnie ta wartosc to spada do 0,8
Jeśli podczas tego spadku ciśnienia jest czarny dym to zacina się zawór upustowy, jeśli nie ma dymu to musisz dać kawałek podkładki na pina, bo bolec zaczyna się chować od nacisku.

Fajną pompę masz, podobna do mojej :)
Podaj nr to może powiem Ci coś ciekawego.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt gru 29, 2009 23:06

jarekkoval, a duzo mocniej kopci?? czyli jak troszke spiłuje to nic sie nie stanie??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości