przekładnia kierownicza 1,9 TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

olek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob maja 30, 2009 12:38
Lokalizacja: Ornontowice

przekładnia kierownicza 1,9 TDI

Post autor: olek69 » wt gru 29, 2009 22:56

Witam, mam taki problem tj. luz na obudowie przekładni kierowniczej od strony zębnika(kierowcy) moje pytanie jest takie czy istnieją do tego jakieś zestawy naprawcze czy trzeba wymienić przekładnie i czy przy wymianie trzeba opuszczać sanki czy obejdzie sie bez tego dzięuje i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 29, 2009 23:02

A może tam masz tylko luz na krzyżakach tak zwanych, czyli przegubach kolumny. Obadaj to dokładnie. Bo ja to miałem, i ze szrotu dostałem odpowiedni krzyżak za 20 zeta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt gru 29, 2009 23:03

z tego co wiem to nie ma zestawów naprawczych , jedynie bardzo dobry tokarz , a sanek nie musisz opuszczać tylko wtedy jak odkręcisz kolumnę kierownicy oraz krzyżak , i podniesiesz do góry całą kolumnę
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 23:04 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.



olek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob maja 30, 2009 12:38
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: olek69 » wt gru 29, 2009 23:25

a kolumna sie nie zsuwa?? przeciez przy wypadku musi sie złożyć a luz napewno jest na obudowie bo widziałem i puka jak jade i osłona była jakiś czas pęlnięta



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt gru 29, 2009 23:35

tak Ci się na pewno nie zsunie , musisz odkręcić kolumnę , lub opuścić sanki , inaczej nie wyjmiesz końcówki zębnika z krzyżaka



olek69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob maja 30, 2009 12:38
Lokalizacja: Ornontowice

Post autor: olek69 » śr gru 30, 2009 14:02

duzo roboty z tym rozebraniem tej kolumny kierowniczej?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr gru 30, 2009 14:09

nie ma dużo , osłona stacyjki , dwa wkręty , mocowanie kolumny dwie śruby , krzyżak i to wszystko , tylko jeśli masz oryginalne śruby to może się okazać że trzeba je rozwiercić , bo to są śruby zrywalne po dokręceniu



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 207 gości