Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 29, 2009 22:59

arwam pisze:czym wyższe ciśnienie doładowania tym późniejszy kąt wtrysku powinien być.
Hmm :-k ,możesz mi wytłumaczyć to jakoś,bo ni cholery nie kumam.
Przecież ciśnienie doładowania wzrasta wraz ze wzrostem obrotów,a skoro obroty wzrastają,to łoże z rolkami pod wpływem ciśnieni w pompie wykonuje ruch i kąt wtrysku zostaje wyprzedzony,a nie opóźniony


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt gru 29, 2009 23:06

Michaś_1977, chodzi o ciśnienie DOŁADOWANIA a nie o ciśnienie wewnątrz pompy które wtedy musi być trochę obniżone ale wtedy znowu lekko przyspieszamy statyczny kąt wtrysku



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt gru 29, 2009 23:10

U mnie w praktyce to jest tak, że jak dowalisz koksu, aż jest siwo-czarna chmura przy przegazówce to silnik jest słabszy z dołu (bardziej dymi) ale nie zamula na drugim biegu do około 85km/h.

Jeśli natomiast dawkę dam pół obrotu mniejszą, lub delikatnie dygnę pompę na silnik i dołożę do pieca kopci na czarno przy przegazówce, i mniej dymi na codzień, a silnik jest elastyczniejszy, ale sprzęgło się ślizga przy wyprzedzaniu i na dwójce dociągnę go do około 75km/h, im wyższy bieg tym wcześniej się muli.

Dlatego teoretycznie najlepiejby poszerzyć zakres wyprzedzenia kąta wtrysku i jakimś cudem tak ustawić, żeby działał progresywnie, tzn, tak żeby wraz ze wzrostem obrotów tępo wyprzedzania kąta wtrysku spadało.
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 23:13 przez t0mal, łącznie zmieniany 3 razy.



arwam

Post autor: arwam » wt gru 29, 2009 23:16

t0mal,

przyspieszasz statyczny ale zmniejszasz ciśnienie wewnątrz pompy właśnie ten myk powodował że moje 1.6TD tak się kręciło jak wściekłe i nikt wtedy nie wierzył że TD może siękręcić z mocą do ponad 6000rpm.
tylko do tego mocno zawansowany TIMING musi być zrobiony.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt gru 29, 2009 23:21

arwam pisze:czym wyższe ciśnienie doładowania tym późniejszy kąt wtrysku powinien być.
arwam, gdybyś mi napisał,że im późniejszy kąt wtrysku,tym wyższe ciśnienie doładowania,to od razu bym zakumał,a tymczasem... :kac: ...
Wiem,że chodziło Ci o ciśnienie doładowania,bo przecież pisałem o tym...ale dobra,nie ma co bić piany.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr gru 30, 2009 23:52

Postanowiłem pozbyć się tego śmiesznego tiuningu
Obrazek
Wkurzał mnie skubaniec,bo był zadarty do góry i po depnięciu na gaz,walił ludziom sadzą po szybach :grin:
Zamiast tiuninga,dospawałem kawałek odpowiednio dociętego kolanka :bigok:
Obrazek
___________________________________
Poza tym zmodernizowałem kanalizację IC.
Wydarłem z moich rupieci rurę z TDI
Obrazek
Rurze musiałem nadać nieco inny kształt,ale żeby wszystko ładnie się trzymało,to musiałem jeszcze skompletować taki zestawik :food:
Obrazek
Muszę przyznać,że nawet mi to wyszło i co najciekawsze-pracuje :bajer:
Obrazek
I jeszcze jedna fotka na finish :D
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw gru 31, 2009 00:06

Michaś_1977, Ty tam nie pajacuj, tylko przerób tą lewą stronę orurowania do IC :P bo możesz skrócić drogę i poprawić przepływ :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw gru 31, 2009 00:10

Michaś_1977, dobrze widze ze masz odme zaslepiona ?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw gru 31, 2009 00:12

jarekkoval, to nie odma.... to jest pozostałość po łączniku między zaworem upustowym a rurą ssącą. Też tak mam i mam to zaślepione bo nie miałem tego wężyka :P .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw gru 31, 2009 00:20

marcinas1983, aa no ja mam ten kolektor bez zaworu takze mam tez inna rure :)

Michaś_1977, montujac ta rure od IC przedluzales troche ta od odmy ? bo u mnie przy takim ulozeniu nie rury od IC nie wyda ta od odmy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw gru 31, 2009 00:30

marcinas1983 pisze:Michaś_1977, Ty tam nie pajacuj, tylko przerób tą lewą stronę orurowania do IC :P bo możesz skrócić drogę i poprawić przepływ :) .
O Ty gadzie :chytry: ...ja Ci dam pajaca :mlotek: ...
A to się zrobi i to może jeszcze jutro.Już o tym myślałem :wink:
jarekkoval pisze:dobrze widze ze masz odme zaslepiona ?
Tak jak wytłumaczył marcinas1983, z tym,że ja wężyk mam,ale go wyjąłem bo przeszkadzał.Ciasno tam,a potrzebowałem miejsca,żeby odmę dłuższym wężem pod auto wyprowadzić :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » czw gru 31, 2009 00:56

Michaś_1977, ja już opanowałem sytuację z wężem i jutro jadę po węża i będize na 100% pasował i nie będę się musiał siłować z nim przy nakładaniu na króćce od sprintera bo jeszcze do teraz nei bardzo czuję rękę a ten który wczoraj zakupiłem nie pasuje bo nadal za blisko rolki od alteratora jest.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw gru 31, 2009 22:08

marcinas1983, żeby nie było gadania,że rzucam słowa na wiatr :bajer: ...
Najpierw ulepiłem taką faję...
Obrazek
...a później pod machę :food: Obrazek Obrazek

Po próbie na drodze,mam wrażenie,że silnik chyba szybciej bierze się do roboty.
Przedtem było trochę tych kolanek,łączników,więc mogło go faktycznie dławić :? ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw gru 31, 2009 22:13

Michaś_1977, ehhh.... i co ja mam Tobie napisać.... może.... a nie mówiłem?? :P oraz dobra robota :grin: .
Ostatnio zmieniony czw gru 31, 2009 22:15 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości