zapowietrzone hamulce??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
zapowietrzone hamulce??
chlopaki mam nadal problem z hamulcami ...pedał hamulca łapie dosc wysoko ale gdy go pompuje twardnieje i po chwili schodzi (np podczas jazdy) ....czy jest to typowy objaw zapowietrzenia??
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
0n włąsnie do podłogi nie schodzi a hamuje zawsze tylko chodzi o to ze jak popompuje to twardnieje i ciezko hamuje ale po chwili wszytko wraca do normy i znowu moge napompowac i jest twardy ale po chwili git
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 11:38 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
no wiec tak.. pojechałem odpowietrzyc hamulce jeszcze raz i cały czas z prawego koła z odpowietrznika leci mocny strumien powietrza z plynem wymieniłem odpowietrznik ale to nie pomogło cylinderek tez jest ok pod gumkami nic nie leci apoza tym jest nowy ..czy jest mozliwe jest ze gdzies lapie powietrze a tego nie widac?? lewe koło jest w 100% ok zero powietrza ..tak samo reczny linka z prawej strony wycignieta mocno w kabinie zeby dziłała łapa a lewa tylko troche i reczny zyletka dodam ze nowe szczeki
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 14:15 przez lukiskwuki, łącznie zmieniany 1 raz.
lukiskwuki, u mnie z ręcznym jest to samo więc się nie przejmuj. To że z jednej strony jest bardziej podciągnięte w tunelu to nic się nie dzieje.
Ręczny sprawdź sobie tak:
zaciągnij ręczny na 3 ząbek i podnieś auto na podnośniku (najpierw jedno a potem drugie koło)
jeśli koło będzie dawało się obracać z trudem to ok, jeśli będzie luźne do podciagnij linkę w tunelu.
Jeśli chodzi o przód to niestety układ się zapowietrza. W cale nie musi być widać wycieku, wystarczy że jest pięknięcie - tylko może zasysać powietrze przy puszczaniu pedału hamulca.
Jeśli masz nowy tłoczek z gumką to może być nieszczelny przewód hamulcowy elastyczny, powinno się je wymieniać tak co 8 lat po parcieją ze starości.
Ręczny sprawdź sobie tak:
zaciągnij ręczny na 3 ząbek i podnieś auto na podnośniku (najpierw jedno a potem drugie koło)
jeśli koło będzie dawało się obracać z trudem to ok, jeśli będzie luźne do podciagnij linkę w tunelu.
Jeśli chodzi o przód to niestety układ się zapowietrza. W cale nie musi być widać wycieku, wystarczy że jest pięknięcie - tylko może zasysać powietrze przy puszczaniu pedału hamulca.
Jeśli masz nowy tłoczek z gumką to może być nieszczelny przewód hamulcowy elastyczny, powinno się je wymieniać tak co 8 lat po parcieją ze starości.
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ordy pisze:Powietrze samo się w układzie nie tworzy.
chyba, ze komus sie zagotuje płyn...
a co do rcznego.. to poprawna regulacja rczngo po nowych szczekach... zadbac o samoregulatory, wyciagnąc przez dziure w bebnie ( na wcisnietym pedale ) i dopieroprzykrecic linki tak wyregulowany reczny dziala jak zyletka.. no i linki nie maja praw byc nierowno.. chyba ze sa jakies inne, albo powyciagane... ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- maniek324
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: sob lip 26, 2008 03:01
- Lokalizacja: Widuchowa/ Szczecin
- Kontakt:
tez kiedys mialem problem z hamulcami w mk2 za kazdym razem gdy odpowietrzalem pokazywalo sie powietrze w ukladzie tylko teraz juz nie pamietam czy w lewym czy w prawym tylnym kole, powymienialem cylinderki ale i to nie pomoglo, ktos mi podpowiedzial zebym wymienil jeszcze korektor siły hamowania, kupilem na szrocie chyba za 40 zl wymienilem i po problemie
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
koledzy odkopie moj temat bo problm nadal nie rozwiazany...Zime jakos przezyłem ale teraz nadeszła wiosna i powiedziałem sobie DOŚĆ hamulce maja być żyletki ..na pierwszy ogien ida nowe tarcze i klocki ...ale co do tego powietrza w tylnym prawym kole to nie wiem , chce najpierw sprawdzic wnikliwie wszytkie przewody i wymysliłem tez sobie ze moze oepne korektor siły hamowania i podpn wszytko na krótko jak nie bdzie powietza to wina bedzie oczywista al czy to da sie zrobic jak tak doradzcie co potrzebne i jak sie do tego zabrac
[img]http://images40.fotosik.pl/279/144bed300257a022med.jpg[/img]
- lukiskwuki
- Użytkownik
- Posty: 374
- Rejestracja: wt cze 02, 2009 13:10
- Lokalizacja: Czarnków
http://moto.allegro.pl/item991034984_pr ... licja.html
http://moto.allegro.pl/item982600540_pr ... 6_p73.html
na końcówkę 10x1 z tego co pamiętam
Pamiętaj tylko, że jazda bez korektora nie jest dobrym rozwiązaniem. Lepiej aby tył nie wyprzedzał Cię na zakrętach przy lekkim przyhamowaniu:)
http://moto.allegro.pl/item982600540_pr ... 6_p73.html
na końcówkę 10x1 z tego co pamiętam
Pamiętaj tylko, że jazda bez korektora nie jest dobrym rozwiązaniem. Lepiej aby tył nie wyprzedzał Cię na zakrętach przy lekkim przyhamowaniu:)
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 11:48 przez jhosef, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 270 gości