ABF + skrzynia 6-tka

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomekbercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
Lokalizacja: Ośno Lubuskie

ABF + skrzynia 6-tka

Post autor: tomekbercik » pn gru 28, 2009 15:56

Siemka. Czy do ABF-a podejdzie jakaś skrzynia szóstka, np z golfa IV, bo 5 biegów jakoś za mało jest na ten silnik. Proszę o porady.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn gru 28, 2009 15:59

tomekbercik pisze:bo 5 biegów jakoś za mało jest na ten silnik. Proszę o porady.
za mało?... przecież w Polsce to 3 biegi wystarczą...bo najszybciej to 130 km/h można jechać ; )


Mój golf

Miłość ożyła....

tomekbercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
Lokalizacja: Ośno Lubuskie

Post autor: tomekbercik » pn gru 28, 2009 16:06

Hehe, no oczywiście, ale fakt jest faktem i na 5 przy ok. 2xx km/h, chętnie wbiłoby się 6, poza tym byłoby nieco ekonomiczniej, a do niemieckiej autobahny mam jakieś 30km i czasem miło jest się na niej wyszaleć ^^. Z chęcią spiąłbym ten silnik z jakąś 6-tką, ale nie wiem czy coś takiego wogóle jest możliwe, wiem że z VR-em nie ma problemu, ale z ABF to ...



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn gru 28, 2009 20:36

Odpuść, przerabianie półosi, wymiana przegubów, spawanie łap, wymiana rozrusznika i pare innych ciekawych akcji Cię czeka. Za dużo roboty moim zdaniem na taka przesiadkę


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » wt gru 29, 2009 18:43

Jakie masz oznaczenie skrzynii teraz???


Na przykład przy CDA będzie miał przy 5,5 tys. ok. 230, ja natomiast mam skrzynie CTM i przy 7tys. 240 na balcie i spokojnie starcza, bo i tak nie ma gdzie szybciej jeździć, wole za to lepiej przyspieszac :helm:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt gru 29, 2009 18:48

yahoo_p pisze:Na przykład przy CDA będzie miał przy 5,5 tys. ok. 230
ja mam DPA chyba czyli to samo co cda i mam 230/6500tys
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 18:56 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » wt gru 29, 2009 19:37

duber pisze:
yahoo_p pisze:Na przykład przy CDA będzie miał przy 5,5 tys. ok. 230
ja mam DPA chyba czyli to samo co cda i mam 230/6500tys

przełożenia poszczególnych biegów są takie same, ale przełożenia główne DPA-4.25, CDA-3.389, więc dlatego taka różnica...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt gru 29, 2009 19:52

to jak sie to ma na przyspieszenie?która skrzynia zapewni lepsze?bo juz zglupialem.wychodzi ze DPA jest naaajdluzsza czyli muł totalny

[ Dodano: Wto Gru 29, 2009 18:53 ]
sory odwrotnie,cda mul



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » wt gru 29, 2009 19:57

duber pisze:cda mul
dokładnie, dlatego z mojego mk3 wyleciała już dawno :bajer:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32766
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt gru 29, 2009 19:59

macie screena gdzie na skrzyni jest oznaczenie?

[ Dodano: Wto Gru 29, 2009 19:00 ]
u mnie wg etki jest DPA


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt gru 29, 2009 20:03

djtom, ja swoja z kazdej str ogladalem jak mialem wyjeta i niema,niewiem...ale z kodow wyposazenia etka mi pokazala ze dpa(przelozenia sportowe pisalo w dodatku )
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 20:10 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » wt gru 29, 2009 20:32

góra zdjecia blok silnika, lewa strona rozrusznik

Obrazek



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt gru 29, 2009 20:35

#-o ze ja tego niewidzialem u siebie hmmm a przewracalem ja na wszystkie strony w poszukiwaniu tego



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32766
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt gru 29, 2009 20:35

dzięks, a tak z ciekawości, macie jakiś "ranking" skrzyń z 16v od najkrotszej do najdłuższej?


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości