Problem z nowym siłownikiem w klapie bagażnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pn gru 28, 2009 21:47

Haki pisze:Temat to jest taki Problem z nowym siłownikiem w klapie bagażnika więc mi kolego nie mydl oczu.
owszem, ale pod tematem jest dodatkowo jeszcze: Opis tematu (nieobowiązkowy)
a tam jest napisane jak byk: Centralny Zamek
Skup się trochę kolego to nie będziesz niepotrzebnie wypisywał głupot



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » pn gru 28, 2009 21:47

Haki pisze:Temat to jest taki Problem z nowym siłownikiem w klapie bagażnika więc mi kolego nie mydl oczu. Dla mnie siłownik klapy to kawałek rurki w rurce i nic poza tym . Elektryki tam nie ma i nigdy nie było.
Chodzi o coś takiego
http://www.motoallegro.pl/item855792773 ... klapy.html
a nie o
http://www.moto.allegro.pl/item85611747 ... kazja.html

:bajer:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn gru 28, 2009 21:48

Haki pisze:Temat to jest taki Problem z nowym siłownikiem w klapie bagażnika więc mi kolego nie mydl oczu. Dla mnie siłownik klapy to kawałek rurki w rurce i nic poza tym.
A ja tam od razu wiedziałem, że chodzi o siłownik centralnego zamka..
Kto o zdrowych zmysłach zadawałby pytanie o niedziałający nowy siłownik podnoszenia klapy?
Taki to się po prostu wymienia i tyle :-)
Haki pisze:Elektryki tam nie ma i nigdy nie było.
Chyba, że mówimy o siłowniku elektrycznym, takim, który np. po naciśnięciu przycisku otwiera nam klapę bagażnika (jak w Audi A8, Mercedesie ML, itp.), to wtedy również mamy tam do czynienia z elektryką :helm:


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 21:52

Kamel pisze:
Haki pisze:Temat to jest taki Problem z nowym siłownikiem w klapie bagażnika więc mi kolego nie mydl oczu. Dla mnie siłownik klapy to kawałek rurki w rurce i nic poza tym.
A ja tam od razu wiedziałem, że chodzi o siłownik centralnego zamka..
Kto o zdrowych zmysłach zadawałby pytanie o niedziałający nowy siłownik podnoszenia klapy?
Taki to się po prostu wymienia i tyle :-)
Haki pisze:Elektryki tam nie ma i nigdy nie było.
Chyba, że mówimy o siłowniku elektrycznym, takim, który np. po naciśnięciu przycisku otwiera nam klapę bagażnika (jak w Audi A8, Mercedesie ML, itp.), to wtedy również mamy tam do czynienia z elektryką :helm:
Temat dotyczy MK4 więc tam nie było fabrycznego.
Co do tematu - to wybaczcie - mój błąd - nie doczytałem. :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Post autor: Radek90 » wt gru 29, 2009 14:10

Dałem mu prądu "żywego" i klapa nic z tego. Nie wiem już.
Nie mam pojęcia o co mu chodzi że nie działa :bajer:


__________________________________
:bigok:
__________________________________

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » wt gru 29, 2009 14:31

Radek90 pisze:Dałem mu prądu "żywego" i klapa nic z tego. Nie wiem już.
Nie mam pojęcia o co mu chodzi że nie działa :bajer:
A może coś za ciasno przymocowałeś?
Próbowałeś go odpiąć z cięgna i na pusto uruchomić?
Ewentualnie wyjmij z auta i podepnij pod aku..
Swoją drogą kiedyś gdzieś czytałem, że te siłowniki powinny być zamocowane w pionie, więc może tu leży przyczyna..


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Post autor: Radek90 » wt gru 29, 2009 14:39

A może coś za ciasno przymocowałeś?
Próbowałeś go odpiąć z cięgna i na pusto uruchomić?
Ewentualnie wyjmij z auta i podepnij pod aku..
Swoją drogą kiedyś gdzieś czytałem, że te siłowniki powinny być zamocowane w pionie, więc może tu leży przyczyna..
Jest w pionie zamocowany.
No właśnie tak jak pisałem na pusto chodzi dobrze w jedną stronę, elegancko się chowa lecz nie ma jakby siły wypchać a siłownik jest dobry bo to akurat wiem.
Ale jak zamienie kable to elegancko go wypycha ale nie ma siły się schować, i mam kilka takich siłowników i tak się dzieje na każdym. :goof:
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 14:40 przez Radek90, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt gru 29, 2009 14:45

Radek90 pisze:
A może coś za ciasno przymocowałeś?
Próbowałeś go odpiąć z cięgna i na pusto uruchomić?
Ewentualnie wyjmij z auta i podepnij pod aku..
Swoją drogą kiedyś gdzieś czytałem, że te siłowniki powinny być zamocowane w pionie, więc może tu leży przyczyna..
Jest w pionie zamocowany.
No właśnie tak jak pisałem na pusto chodzi dobrze w jedną stronę, elegancko się chowa lecz nie ma jakby siły wypchać a siłownik jest dobry bo to akurat wiem.
Ale jak zamienie kable to elegancko go wypycha ale nie ma siły się schować, i mam kilka takich siłowników i tak się dzieje na każdym. :goof:
Radek jeśli masz więcej siłowników i wiesz ,że są pewne i sprawne , prąd dochodzi .. to przyczyny szukaj w reszcie mechanizmu. Musi coś robić te opory , by siłownik nie mógł się schować. Popatrz czy wszystko jest dobrze złożone, czasem mała pierdoła - nie tak złożone itp - potrafi narobić masy problemów .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » wt gru 29, 2009 16:01

Radek90, może styki zaśniedziałe we wtyczce?

[ Dodano: 29 Gru 2009 15:02 ]
Radek90 pisze:siłownik jest dobry bo to akurat wiem
opisz jak to sprawdziłeś?



Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Post autor: Radek90 » wt gru 29, 2009 16:58

kiss pisze:opisz jak to sprawdziłeś?
A tak to sprawdzilem że mam kupiony nowy centralny zamek który będe zakładać do golfa II i jak podłącze do centralnego zamka to normalnie wszystkie siłowniki chodzą tak jak powinny. A jak podłącze do kabli w samochodzie to działa w jedną stronę dobrze a w drugą źle.
Haki pisze:Radek jeśli masz więcej siłowników i wiesz ,że są pewne i sprawne , prąd dochodzi .. to przyczyny szukaj w reszcie mechanizmu. Musi coś robić te opory , by siłownik nie mógł się schować. Popatrz czy wszystko jest dobrze złożone, czasem mała pierdoła - nie tak złożone itp - potrafi narobić masy problemów .
Wszystko jest ok. Tak jak pisałem jak podłącze kable na odwrót to działa dobrze w drugą stronę a tak jak powinno to działa też w jedną stronę ;/


__________________________________
:bigok:
__________________________________

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt gru 29, 2009 17:00

W takim razie - musisz mieć coś namieszane w elektryce. Pisałeś ,że tak już było wcześniej - więc nie wiadomo co poprzednik grzebał i co zmieniał. Trzeba by było sprawdzić całą instalację odpowiedzialną za to. Począwszy od bezpieczników , na zamku kończąc.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Post autor: Radek90 » czw sty 07, 2010 15:28

Dobra problem rozwiązany. Moja niewiedza się też do tego przyczyniła. Bo robiłem kable w przelotce bagażnika bo były przerwane po prawej stronie kiedyś.
A nie wiedziałem że kable po lewej stronie w przelotce też mają sie do centralnego i tam niestety były poprzerywane. Temat do zamknięcia. :crazy:


__________________________________
:bigok:
__________________________________

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości