Masz problem z gaźnikiem 2E2 - zobacz to

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sfoti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 16, 2004 01:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Masz problem z gaźnikiem 2E2 - zobacz to

Post autor: sfoti » pt sty 07, 2005 12:43

Witam

Sam mialem rpoblem wiec szukalem i znalazlem ciekawy opis

http://kinro.step.com.pl/jetta/warsztat ... /2E21.html

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pt sty 07, 2005 12:56

fajne, pewnie komuś sie przyda :)


Obrazek

romero6

Post autor: romero6 » pt sty 07, 2005 13:28

dzieki
tego szukalem



Awatar użytkownika
Koolas
GolF UseR
GolF UseR
Posty: 261
Rejestracja: pt wrz 24, 2004 13:59
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Koolas » pt sty 07, 2005 13:41

spoko napewno sie przyda Gaźnikowcom (czyli mi tez ;) )
choc wolałbym zeby sie nie musiało przydawac


[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » pt sty 07, 2005 14:13

To juz dawno widzialem, niestety moj problem polega na tym ze w miare rozgrzewania silnika obroty wzrastaja na biegu jalowym wiec ten opis mi sie nie przyda.



sfoti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw gru 16, 2004 01:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: sfoti » pt sty 07, 2005 16:06

do dzisiaj mialem to samo - popatrzylem pod maske ,, pomacalem torszke i sie okazalo ze przewod podcisnienia walniety ( laczacy kolektor, serwo, i gaznik) - wydalem 5 zln an nowy i oboroty jak sie rozgrzeje stabilne.

Przy okazji testowania rozlecial sie wydech wiec znowu musze zakasac rekawy:(

pzdr



Awatar użytkownika
Szymon Czarkowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Szymon Czarkowski » pt sty 07, 2005 16:21

skuri pisze:To juz dawno widzialem, niestety moj problem polega na tym ze w miare rozgrzewania silnika obroty wzrastaja na biegu jalowym wiec ten opis mi sie nie przyda.
Nie wiem jaki masz konkretnie gaźnik, ja mam to samo w gaźniku 2EE. na razie wymienie czujnik ssania, jak to nie pomoze to bedę grzebał w gaźniku.

Wg opisu z instrukcji serwisowej gaźnika:

"OBJAW - Czasowe lub długotrwałe podwyższone wolne obroty
MOŻLIWA PRZYCZYNA - wtyczka DKA źle wpieta, uszkodzony Poti-DKA
USUWANIE USTERKI - Przy zawyżonych obrotach sprawdzić wtyczkę, (lub pewno wymienić te elementy - o tym szwaby nie piszą)

DKA - jest to Drosselklappenansteller - naped przepustnicy (duża biała pucha z wtyczką ukrytą pod obudową filtra) - działa na zasadzie puszki
z zaworkami sterującymi podciśnieniem i membraną.

DKA POTI - potencjometr podajacy sygnał zwrotny połozenia przepustnicy w gaźniku do ECU (kompa) sterującego gaźnikiem.

Inne możliwe przyczyny - to według instrukcji zaśniedziałe styki ECU (15), a według innych co mieli podobne problemy (był taki temat) zużycie mechanizmów gaźnika.

PONIZEJ WRZUCAM FOTKĘ Z INSTRUKCJI, JAK KTOŚ CHCE CAŁĄ
TO MOGĘ WYSŁAĆ MAILEM.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


POZDRAWIAM !

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pt sty 07, 2005 20:49

ja bym poprosił na maila taką instrukcje do 2ee, czy ktos ma do tego tłumaczenie czy trzeba sobie samemu radzic? itak z góry dzieki za ta instrukcje, zawsze sie może przydac.


Mk3 GTI 16V ABF

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » pt sty 07, 2005 22:54

Nie wiem Szymon jaki to gaznik ale takiej puchy nie mam na bank u mnie wszystko steruje komputer.



Awatar użytkownika
Szymon Czarkowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Szymon Czarkowski » sob sty 08, 2005 02:15

skuri pisze:Nie wiem Szymon jaki to gaznik ale takiej puchy nie mam na bank u mnie wszystko steruje komputer.
No może źle się wyraziłem z tą "puszką", to wygląda jak duży podciśnieniowy regulator przyspieszenia zapłonu. Napisz na priva to prześlę ci rysunki i ta instrukcję, porównasz sobie.


POZDRAWIAM !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 413 gości