Golf II 1.8 RP 1991r. wtrysk: Monojectronic, układ paliwowy z dwoma pompami: wstępna(rozruchowa) 0.24bar oraz główna robocza 1.2bar tzw. system Porsche
pod względem el. pompy połączone równolegle przez niebieski przekaźnik.
Silnik zaczął szarpać aż w końcu zdechł
Padła mi oryginalna pompa paliwowa pod autem z Bosha. (Pompa kręci ale nie podaje paliwa)
Jeździłem na niedomagającej pompie paliwowej w zbiorniku paliwa.
Moje pytanie: chcę wymienić pompę paliwową i zastanawiam się nad firmą MTM ciśnienie robocze 1.2 bar (ta pod autem). Czy warto ją kupować jak wygląda sprawa z jej żywotnością i głośnością pracy? Może warto odpuścić i kupić oryginał z Bosha?
MTM na Allegro: 130zł
Bosh około 180zł
Druga sprawa to pompa w zbiorniku warto kupować używki czy lepiej dać 100 za zamiennik w motoryzacyjnym?
Pompa paliwowa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- NeconFighter
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 16:01
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jeśli masz kupić to kupuj tylko od sprawdzonego producenta. Szczerze Ci powiem ,że MTM nie znam .. albo znam na tyle słabo ,że o nim nie pamiętam.
Jak masz dołożyć te kilka złoty to nie żałuj i załóż lepszą.
Jak masz dołożyć te kilka złoty to nie żałuj i załóż lepszą.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości