Podlączenie kierunków US
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Podlączenie kierunków US
Jak zrobić alby kierunki w MK3 po włączeniu świateł świeciły cały czas a przy włączeniu kierunki przerywały normalnie ?
MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
W twoim temacie jest jak podłączyc obrysówki, mógł byś mi dać taki schemat aby podlączyć tylko same kierunki?
MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
A jeżeli zamiast masy podłączyć by przewód od pozycyjnych świateł to by to zadziałało ?
MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]
[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Żarówka jest żarówką - i jak da kolega napięcie to będzie świecić jak by nigdy nic, pełnym światłem.
Tylko rozwiązanie z diodą plus opornikiem daje jakąś szansę, że będzie to wyglądać jak "amerykaniec".
Mało tego: należy też odseparować dopływ napięcia z gałęzi kierunkowskazów do przedniej żarówki tak, by tylna nie otrzymała napięcia niejako "od tyłu"!
Podany schemat należy nieco zmodyfikować, bo chodzi tu nie o trzecią dodatkową żarówkę a zgranie dwóch istniejących!
Tylko rozwiązanie z diodą plus opornikiem daje jakąś szansę, że będzie to wyglądać jak "amerykaniec".
Mało tego: należy też odseparować dopływ napięcia z gałęzi kierunkowskazów do przedniej żarówki tak, by tylna nie otrzymała napięcia niejako "od tyłu"!
Podany schemat należy nieco zmodyfikować, bo chodzi tu nie o trzecią dodatkową żarówkę a zgranie dwóch istniejących!
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 00:20 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości