Witam, kilka dni temu przepalił mi się katalizator i zaczął się dylemat. Czytałem trochę na forum że przy silnikach diesla katalizator można wyciąć bo on nie jest tak potrzebny jak przy benzynie i wspawać strumienice lub coś takiego jak na zdjęciach. Lecz problem polega na tym że jedni uważają ze na takiej strumienicy auto będzie silniejsze ale będzie więcej palił jak i bez katalizatora. Jedni uważają ze wycięcie kata nie ma minusów a drudzy ze są minusy. Jak uważacie kupować taką strumienice czy jechać na złom i kupić stary katalizator bo ten się nie nadaje już do niczego i można ogłuchnąć ??
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 23:59 przez piotreldiablo, łącznie zmieniany 1 raz.
odżyje to fakt turbo w konccu odetchnie ale jeżeli wspawa sama kawasowke to poleca mu bardzo szybko tłumiki , ja bym wywalił wkład i zostawił puche po kacie ,albo ewentualnie strumienice założył no i diagnosta jak wejdzie pod samochód to czepiać sie nie będzie
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 23:12 przez odzim, łącznie zmieniany 1 raz.
Kol Odzim co ma kat to reszty tłumików - chyba tylko trochę więcej spalinek i innych NOx ów Temperatura może i minimalnie wyższa , ale to nie wpływa aż tak drastycznie na tłumiki , Jak wstawiać to tylko rurkę , bo już nie jeden miał jakieś akcje po wstawieniu strumienicy.,
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
ja wywaliłem kata z golfa 2 16 benz i z obecnego mk3 gti i wstawiłem strumiennice i ania spalanie mi nie zwiekszyło sie ani zadnych innych negatywów. tyle ze jak sie wstawi sama rórke to wydech ma dziwny odgłos podczas przyspieszenia
Katalizator należy w miarę szybko wyj...(Ustawa o Kontroli Publikacji i Widowisk z dnia 31 lipca 1981 r.)... :green_fuck:
I jeszcze jedno: czy Kolega ma w dowodzie wpis "KAT"? Bo mnie wpisali 1,9 TDI KAT i przy wyrzuceniu katalizatora (a zamierzam) muszę zadbać o pozory, no by jakoś to wyglądało na przeglądach.
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 00:34 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
zawsze wywalałem wkład i zostawialem jak jest w róznych tdi i bylo dobrze a znam pare osob co po wstawieniu kwasowki 40tys i po tłumikach a i jeszcze duzo glosniej przy samej rurce ale kazdyrobi co chce wazne zeby kat spalin nie blokowal
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 01:09 przez odzim, łącznie zmieniany 3 razy.
Ja też zgadzam się z teorią że brak kata przyśpiesza przepalenie się reszty wydechu. Panowie temperatura robi swoje. Oczywiście nie jest to efekt natychmiastowy. Do założyciela tematu-wywal wnętrze kata a w zamian niego wspawaj rurę. Zawsze to jakaś atrapa katalizatora