temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mblaszczyk165
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 10:15
Lokalizacja: wawa

temperatura

Post autor: mblaszczyk165 » pn gru 28, 2009 21:33

Witam wskaznik nie pokazuje mi temperatury chłodziwa jest on koloru czarnego posidam nowy czujnik czerwony czy bendzie sie nadawał czy nie prosze o odp.


Maro

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: temperatura

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 21:35

mblaszczyk165 pisze:Witam wskaznik nie pokazuje mi temperatury chłodziwa jest on koloru czarnego posidam nowy czujnik czerwony czy bendzie sie nadawał czy nie prosze o odp.
Tego to Ci dokładnie nie powiem - musi mieć taką samą budowę i ilość pinów do podpięcia wtyki. Mogłeś spisać nr albo go wymontować i podjechać do sklepu -kupiłbyś dobry,


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

mblaszczyk165
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 10:15
Lokalizacja: wawa

Post autor: mblaszczyk165 » pn gru 28, 2009 21:38

ale ja nowy mam już od dawna bo kupowałem z rok temu i nie wkładałem oba mają dwa piny
ale niewiem czy od tych kolorów coś zależy może inaczej działają albo coś niewiem prosze o rade jak to sprawdzić


Maro

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 21:42

mblaszczyk165 pisze:ale ja nowy mam już od dawna bo kupowałem z rok temu i nie wkładałem oba mają dwa piny
ale niewiem czy od tych kolorów coś zależy może inaczej działają albo coś niewiem prosze o rade jak to sprawdzić
Zamontować :bigok:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

mblaszczyk165
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 10:15
Lokalizacja: wawa

Post autor: mblaszczyk165 » pn gru 28, 2009 21:52

dzięki zaraz sprawdzam


Maro

Awatar użytkownika
Dziadol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: wt sty 09, 2007 20:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

------

Post autor: Dziadol » pn gru 28, 2009 22:28

Witam serdecznie....
Nie chce zakładać nowego Tematu bo jak widze Temat bieżący dotyczy temperatury...
W/w temat został zatytułowany dla MK3 więć prosze o pomoc.

MK3 1,4 ABD. Zamartwia mnie temperatura w moim Goferku, która przekłada się na bardzo wielkie spalanie benzyny (14l/100km...). Silnik w moim Goferku rozgrzewa się bardzo wolno. Po zrobieniu nawet 20 klm na wstaźniku pokazuje zaledwie 50st.(ostatnia kreseczka czyli czwarta przed nastepną kreseczką pokazującą 70 st.) jeśli samochód zostawie na kilka minut to temperatura dochodzi do 70st i włacza się wentylator. temperatura spada do ok 50 st i wentylator się wyłacza.

Moim zdaniem to za nista temperatura silnika, jak i przy za niskiej temperaturce włacza się wentylator. Przy jeździe normalnej zawsze jest tylko 50st.

Wymieniłem termostat czujnik temperatury oraz czujnik przy wentylatorku...Kurdze bez zmian..... Co go boli do diabła.....???

Zauwazyłem takze ze w aucie czuć strasznie paliwem jak i pod korkiem wlewu oleju...
Dziwne.... Jak powacham korek od oleju to czuć samym paliwem...

Prosze szanownych forumowiczów o pomoc i co jeszcze mogę sprawdzić/wymienić....

Wiem że temperatura w obecnej temperaturze na zewnątrz powinna być wyższa nawet do 80-90st... przy normalnej jeździe, a tu tylko 50 st i koniec....

Pozdro...
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 22:31 przez Dziadol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: ------

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 22:31

Dziadol pisze:Witam serdecznie....
Nie chce zakładać nowego Tematu bo jak widze Temat bieżący dotyczy temperatury...
W/w temat został zatytułowany dla MK3 więć prosze o pomoc.

MK3 1,4 ABD. Zamartwia mnie temperatura w moim Goferku, która przekłada się na bardzo wielkie spalanie benzyny (14l/100km...). Silnik w moim Goferku rozgrzewa się bardzo wolno. Po zrobieniu nawet 20 klm na wstaźniku pokazuje zaledwie 50st.(ostatnia kreseczka czyli czwarta przed nastepną kreseczką pokazującą 70 st.) jeśli samochód zostawie na kilka minut to temperatura dochodzi do 70st i włacza się wentylator. temperatura spada do ok 50 st i wentylator się wyłacza.

Moim zdaniem to za nista temperatura silnika, jak i przy za niskiej temperaturce włacza się wentylator. Przy jeździe normalnej zawsze jest tylko 50st.

Wymieniłem termostat czujnik temperatury oraz czujnik przy wentylatorku...Kurdze bez zmian..... Co go boli do diabła.....???

Zauwazyłem takze ze w aucie czuć strasznie paliwem jak i pod korkiem wlewu oleju...
Dziwne.... Jak powacham korek od oleju to czuć samym paliwem...

Prosze szanownych forumowiczów o pomoc i co jeszcze mogę sprawdzić/wymienić....

Wiem że temperatura w obecnej temperaturze powinna być wyższa nawet do 90st... , a tu tylko 50 st i koniec....

Pozdro...
Sprawdź drożność przewodów od chłodzenia i samą chłodnicę kolego.
Następnie - zobacz czy płyn chłodniczy nie ubywa ze zbiornika , albo nie przybywa.
Czujniki widzę i termostat wymieniony ... więc zacznij od tego.

Tu podobny TEMAT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 22:33 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Dziadol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: wt sty 09, 2007 20:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Dziadol » pn gru 28, 2009 22:51

Witam serdecznie i dzieki za porady kol@Haki

Przewody niedrozne???... Raczej wątpie...,przecie one nie są o bardzo małeś średnicy. Przy wymianie termostatu sprawdzałem pobieznie...
Płynu chłodzącego nie przybywa aninie ubywa w zbiorniczku. Układ chłodzenia wiem ze się sam odpowietrza ale płyny dolewałem zgodnie z opisem jaki tutaj na Forum znalazłem. Zalałem płynem odczekałem aż się termostat otworzy (cały obieg) i dolałem braki.....

Chłodnica????. a jak ją sprawdzić... Jak termostat się otwiera nic nie wycieka i płyn przechodzi przez chłodnice bo jest ciepła....

Marwi mnie takze jak pisałem woń paliwa w aucie i pod korkiem wlewu oleju.....Czym to spowodowane?????

czytałem także wiele Tematów bieżacych jak i tem który mi podałeś...Opisano w nim wszysko co dokonałem. Wymiany termostatu, czujników...

Pozdro....



Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » pn gru 28, 2009 22:57

Dziadol to ze auto spala ci 14 l /100 to napewno nie wina termostatu albo czujnika temp,tyle by napewno nie spalal,wina prawbopodobnie lezy po stronie sondy lambda,kup ,lub podmien czujnik temp cieczy i zobaczysz jakie beda wskazania na desce,prawdopodobnie czujnik juz umarl i masz na ssaniu zbyt bogata mieszanke,jesli juz bedziesz kupowal czujnik to kup oryginalny,cos kolo 80 zl,drogo ale na tym nie warto oszczedzac tymbardziej ze podroby to szmelc.Z kturego roku masz tego golfika?


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
Dziadol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: wt sty 09, 2007 20:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Dziadol » pn gru 28, 2009 23:11

Witaj kol. @krisss.79

Rocznik mojego goferka to 1994...
Widze Twój AVATAR i mój jest także bordowy pięcio drzwiowy/szyber....

Wiesz wymieniałem to wszystko bo o tym najwiecej jest opisane.
Na samym początku termostat czyjniki itp...

Tylko jak napisałem czyjniki temperatury, termostat wymienione....więc na 1000% sprawne...

Mi takze nie chce się wiezyć ze takie spalanie to sam teprostat i czujniki. Ale prowadziło do tego temperatuta silnika. Temperatura silnika tak niska....

Piszesz o sondzie lambda....Hmmm pojade jutro gdzieś na VAG'a i spradze odczyt...
Kilka dni temu miałem wyciagany katalizator bo rurka za katem lekko pękła...
Katakizator na 1000% sprawny i drozny, sprawdzone...Być moze jakiś przewód od sondy się wykruszył i zapewne błąd 00525 gotowy, 2 lata temu sonde przerabiałem.....

Czy takie spalanie i woń paliwa by była pod korkiem wlewu oleju...????Nieprzepalone paliwo???? Temperature moze także źle odczytać????

Pozdro.... i dam znać po odczycie z WAG'a...
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 23:14 przez Dziadol, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 23:22

Z tym paliwem i wonią na korku ... maź itp... wiele się pisało na forum.
Krótkie odcinki - niedogrzanym autem w korkach - powstaje maź na korku...

Paliwo i olej nim pachnący - tak jak napisał kol Kriss ... a ja podjechałbym prócz tego na warsztat - diagnostykę i wykonał badanie ciśnienia na cylindrach... :bajer: może pierścionek strzelił i paliwo do oleju się dostaje.

Sprawdź jeszcze w jakim stanie masz ODMĘ.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
krisss.79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: wt mar 17, 2009 11:40
Lokalizacja: GRUNBERG- ZIELONA GORA

Post autor: krisss.79 » pn gru 28, 2009 23:52

Dziadol ,moj golfik jest 3 dzwiowy,i powiec ci ze swojego doswiadczenia ze te autko lubi sobie wypic paliwka :partyman: a,e zeby 14 litrow masakra.Na razie nic nie wymieniaj,podjedz na diagnostyke i zobaczymy co pokaze komp,a jak nic to wtedy bedziemy myslec,bo na razie to takie wrozenie z fusow ,Pozdro :metal:


Zapraszam do ogladania mojej czerwonej strzaly
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279221

Awatar użytkownika
Dziadol
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: wt sty 09, 2007 20:24
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Dziadol » wt gru 29, 2009 00:04

krisss.79 pisze:Dziadol ,moj golfik jest 3 dzwiowy,i powiec ci ze swojego doswiadczenia ze te autko lubi sobie wypic paliwka :partyman: a,e zeby 14 litrow masakra.Na razie nic nie wymieniaj,podjedz na diagnostyke i zobaczymy co pokaze komp,a jak nic to wtedy bedziemy myslec,bo na razie to takie wrozenie z fusow ,Pozdro :metal:
Dokładnie jutro po kompie będe wiedział...i dam znać....co wyświetli....
Jak sonda padnieta to spalanie usprawiedliwione. Jak sonda bedzie Ok poprosze o dalsze wskazówki.....

@krisss.79....Ja mam tego Gofra już kilka ładnych lat, od 1997 roku i mial zaledwie 3 latka....Śmigam jeszcze na czarnych tablicach i wiem co było wymieniane a co nie....Dbałem o niego jak o żone...hehehe....

PS
Widze ze masz takze silnik ABD... Ile Tobie spala???( mi dotychczas spalał srednio 7,5 - 9 L/100) jaką masz temperature i po ilu kilometrach Tobie się nagrzewa silnik do 70-90 stopni...

@Haki...

Widzisz żadnej mazi na korku nie ma. Jest czysto tylko ta woń paliwa......i bardzo dłui moment rozgrzania silnika wraz z niskątemperaturą...
Silnik 2 lata temu miał mały remoncik...nie pamieam dokładnie co bo robił go blizki kolega, i pierścionki miedzyinnymi mial takze wymieniane....

Pozdro...
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
[ Dodano: 29 Gru 2009 17:39 ]

Byłem dzisiaj na kompie...

Komp wykazał błąd
00525 - Sonda Lambda

Auto zostawiłem u Elektryka na oględziny.....

Panowie. Czy waszym zdaniem ta woń paliwa w aucie i pod korkiem od wlewu oleju oraz temperatura może powodaować uszkodzona lub wadliwa Sonda Lambda....???
Spalanie OK....wiadome powoduje sonda.....Aleee....

Pozdro....
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 18:40 przez Dziadol, łącznie zmieniany 6 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 299 gości