Post
autor: Zico63b » pn gru 28, 2009 19:07
Można tyle podpowiedzieć: ostrożnie otworzyć pudełko alarmu, tą jego obudowę, w środku powinien być przynajmniej jeden przekaźnik i należy popatrzeć jakie kable rozłącza styk ruchomy tego przekaźnika. Może właśnie rozłączać kable ze czy do stacyjki. Po analizie należy połączyć rozłączane kable jak gdyby z pominięciem tego styku ruchomego; taki "bypass". W razie kilku przekaźników - analizę przeprowadzamy dla każdego. Styk ruchomy może coś nie tylko rozłączać ale i przełączać, na to należy zwrócić też uwagę.
Przekaźniki będą dlatego, że popularna tania elektronika nie jest w stanie przenieść prądu cewki rozrusznika, stacyjki czy pompy benzynowej; to jest w stanie wytrzymać tylko przekaźnik - przy rozsądnej cenie, a to się w produkcji liczy.
Gdy inne sposoby zawiodły - taki sposób mi czasem pomagał!
A VAG nic nie pokaże, najwyżej brak zasilania któregoś z elementów pojazdu: VAG nie pokazuje stanu wielu fabrycznych urządzeń a co dopiero dokładanych typu "Zrób to sam".
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 19:09 przez
Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.