kkk k 14
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- powertrain
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 17:58
- Lokalizacja: bielsko biała
kkk k 14
http://www.suzukituning.com/General/KKK ... ebuild.htm
słuchajcie czy do kkk k14 powinien być podpięty jakiś węzyk na tej blaszanej gruszce przy turbo??dziś patrzyłem z góry na turbo i zauważyłem że nie ma jest sam dziubek bez żadnego węzyka ..na powyższym linku chyba 16zdjęcie od góry,,,,,,
słuchajcie czy do kkk k14 powinien być podpięty jakiś węzyk na tej blaszanej gruszce przy turbo??dziś patrzyłem z góry na turbo i zauważyłem że nie ma jest sam dziubek bez żadnego węzyka ..na powyższym linku chyba 16zdjęcie od góry,,,,,,
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
W kk14 nie ma żadnych wężyków ,zawór upustowy jest zintegrowany z turbiną i na zewnątrz go nie widać .A to co wystaje z gruszki tzn.ta sruba(dziubek jak piszesz) z kontrą na klucz 10 tkę słuzy do regulacji zaworu czytaj: zwiększnia -zmniejszania ciśnienia .Wkrecając zwiększamy ,wykręcając zmniejszamy .Nie radzę kręcenia na oko lepiej zaopatrzyć się w manometr.
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 00:16 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
podepne sie pod temat
. Mam tekie samo turbo jak kolega i chciałem je podkrecic po zakupie wskaznika okazało sie ze wali na maxa 1.5 bar. czy to normalne chyba nie? Dodam ze turbo nie ma luzu na wirniku i nie zarzuca olejem czy da sie coś na to poradzić w przydomowym warsztacie 


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
- IRAS AAZ
- Użytkownik
- Posty: 301
- Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
- Kontakt:
odkręcić i wyczyścić i rozruszać zawór upustowy Czy to ta gruszka z zeberkami i srubką na imbus i kontra na 10 klucz? A zadne sprezynki mi sie nie rozsypią zebym ja to złozył spowrotem, czy raczej prosta konstrukcja? A i o ile sie orientuje to katalizarora juz nie ma
Aktualnie skoda ale golfik w pamięci
Samego zaworu nie trzeba rozbierać, należy go wyjąć ze sprężarki i oczyścić z nagaru, tak, żeby się swobodnie poruszał. Jest on przykręcony do gorącej muszli trzema imbusami i siedzi dość ciasno - niby powinno się dać go wyjąć bez ściągania turba, ale w praktyce jest to niemożliwe.
[ Dodano: 22 Gru 2009 20:36 ]
zobacz tu 6 od góry post http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
Tak to mniej więcej wygląda, problem podobny co u ciebie.
[ Dodano: 22 Gru 2009 20:36 ]
zobacz tu 6 od góry post http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729
Tak to mniej więcej wygląda, problem podobny co u ciebie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości