do czego sluza te wezyki i czym jest ten plastikowy lacznicz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
do czego sluza te wezyki i czym jest ten plastikowy lacznicz
mój silnik to mk2 1.3 MH wiec panowie zamieszczam kilka fotek aby wiadomo bylo o co dokladnie chodzi te male czarne wezyki na zdjeciach to podobno jakies od cisnienia gazu czy cos w tym stylu jak dobrze pamietam mowil mi gazownik rok temu, mam pytanie do czxego sluzy ten plastikowy laczniczek oznaczylem go na zdjeciu jako nr 1 i czy mozna go usunac gdyz niedawno pekl mi ten krotki wezyk pomiedzy tym plastkiczkiem a trojnikiem kawalek daklej i auto przestalo chodzic na wolnych obrotach na gazie niezaleznie czy bylo cieple czy zimne a jak zgasl to nie dalo rady inaczej odpalic jak na pycha i to na benzynie a wlaczajac potem gaz nie mial wogole mocy,
po drugie czym jest ten element oznaczony nr 2 tez mnie to zastanawia i czy mozna to jakos wyczyscic w srodku w sensie jakas konserwacja cvzy cos
i po ostatnie w jaki sposob reguluje sie te srube na wezu z gazem jest to instalacja I generacji lovato, chcial bym wiedziec w ktora strone krecic aby zwiekszyc lub zmniejszyc spalanie tzn wiem ze moc tez bedzie spadac jak skrece dawke ale nie wiem w ktora strone przekrecic aby palil mniej bo na trasie pije jakies 8 w zwyz a w miecscie nie mniej jak 10
informacja dla kolegi Paweł Marek, tym razem zamieszczam swoj temat w dziale technicznym zeby nie bylo ze znowu zle i mi go usuniesz a po drugie szukalem na forum czym sa te dwa elementy ktore wyroznilem na zdjeciach i nie znalazlem odpowiedzi, obejrzyj zamieszczone zdjecia i jak wiesz to mi odpowiedz a nie wyrzucaj znowu wiadomosc bo dzial ustawilem dobry i pytanie jest o te dwie rzeczy ktorych nie znalazlem nigdzie a regulowanie sruby na wezu dodatkowo
po drugie czym jest ten element oznaczony nr 2 tez mnie to zastanawia i czy mozna to jakos wyczyscic w srodku w sensie jakas konserwacja cvzy cos
i po ostatnie w jaki sposob reguluje sie te srube na wezu z gazem jest to instalacja I generacji lovato, chcial bym wiedziec w ktora strone krecic aby zwiekszyc lub zmniejszyc spalanie tzn wiem ze moc tez bedzie spadac jak skrece dawke ale nie wiem w ktora strone przekrecic aby palil mniej bo na trasie pije jakies 8 w zwyz a w miecscie nie mniej jak 10
informacja dla kolegi Paweł Marek, tym razem zamieszczam swoj temat w dziale technicznym zeby nie bylo ze znowu zle i mi go usuniesz a po drugie szukalem na forum czym sa te dwa elementy ktore wyroznilem na zdjeciach i nie znalazlem odpowiedzi, obejrzyj zamieszczone zdjecia i jak wiesz to mi odpowiedz a nie wyrzucaj znowu wiadomosc bo dzial ustawilem dobry i pytanie jest o te dwie rzeczy ktorych nie znalazlem nigdzie a regulowanie sruby na wezu dodatkowo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 15:52 przez gasiorx, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: czw lis 19, 2009 01:09
- Lokalizacja: grudziadz/Parski/Wloclawek
lepiej jedz z tym do gazownika a jezeli chodzi o sróbe od dawki gazu to jezeli krecisz zgodnie ze wskazówkami zegara to zmniejszasz dawke jezeli w druga strone to zwiekszasz o ile dobrze pamietam ale najlepiej jedz z tym do gazownika bo jak rozregulujesz gaz to bedzie mały meksyk pozdro
"żeby sztywna była furka, w furce musi być rozpórka"
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
wypadałoby zobaczyć z czym są połączone te wężyki na zdj nr1. ten cieńki to jest od podciśnienia tak?
[ Dodano: 28 Gru 2009 16:33 ]
zmniejszając dawke gazu będzie słabszy i tym samym będziesz bardziej dusił więc spalanie i tak nie zmaleje. wiem to po swoim golfie, był słaby to palił więcej niż teraz gdy mu podkręciłem dawke...
[ Dodano: 28 Gru 2009 16:33 ]
nie zawsze jest tak jakby sie chciałogasiorx pisze:chcial bym wiedziec w ktora strone krecic aby zwiekszyc lub zmniejszyc spalanie tzn wiem ze moc tez bedzie spadac jak skrece dawke ale nie wiem w ktora strone przekrecic aby palil mniej
zmniejszając dawke gazu będzie słabszy i tym samym będziesz bardziej dusił więc spalanie i tak nie zmaleje. wiem to po swoim golfie, był słaby to palił więcej niż teraz gdy mu podkręciłem dawke...
tak te wezyki sa od podcisnienia i sa polaczone z gaznikiem i ok to wszystko wiem i cacy
moje pytanie czym sa te dwa ustrojstwa pierwsze ten plastikowy lacznik a po drogie ten metalowy cos przykrecone na stale do nadkola
spalanie gazu mam unormowane w swieta na trasie po zatankowaniu po calym dniu wyszlo 5,9 gazu na sto km a silnik to 1.3 MH i nie oszczedzalem 3-3.5 tys obrotow na 4 biegu bo taka skrzynia
moje pytanie czym sa te dwa ustrojstwa pierwsze ten plastikowy lacznik a po drogie ten metalowy cos przykrecone na stale do nadkola
spalanie gazu mam unormowane w swieta na trasie po zatankowaniu po calym dniu wyszlo 5,9 gazu na sto km a silnik to 1.3 MH i nie oszczedzalem 3-3.5 tys obrotow na 4 biegu bo taka skrzynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości