Witam sorka ze tak długo ale były święta i nie było czasu.
Wiec zdjąłem gaźnik okazało sie ze to jest 2 ee i gdy zdjąłem silniczek krokowy to auto nie miało już tych załamań mocny na niskich obrotach ale za to było strasznie ociężale i miało strasznie malo mocy . I co dalej .
Myślę nad zmiana tego gaźnika na jakiś inny mniej awaryjny i prostszy w naprawie co doradzacie jaki konkretny gaźnik ? .Ewentualnie jego naprawe . Tylko od czego zaczac (membrany?)
Wv golf problemy z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=19771 temat nr 1
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23353 temat nr 2
Oba tematy są o 2E2 .. ale podobnie będzie u Ciebie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23353 temat nr 2
Oba tematy są o 2E2 .. ale podobnie będzie u Ciebie
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=291859 zagadaj do kolegi Paweł Marek powinien dać radę.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Dzięki napisałem do pana marka ;]
Piwo się należy ;]
RAdzi mi on wymiane gaźnika nic wiecej ;s a bym wolal raczej tego zrobic ;]
[ Dodano: 29 Gru 2009 16:36 ]
Problem rozwiazany !
Piwo się należy ;]
RAdzi mi on wymiane gaźnika nic wiecej ;s a bym wolal raczej tego zrobic ;]
[ Dodano: 29 Gru 2009 16:36 ]
Problem rozwiazany !
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 16:40 przez Annkrus, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 34 gości