silnik 2.0 8V passat

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn gru 28, 2009 13:29

TAZ pisze:NIE
Nic nie pasuje oprócz półosi pod warunkiem jeszcze, że ten 2.0 ma skrzynię z flanszami 90mm.
nie prawda... pasuje wszystko.. tzn blok i otwory do skrzyni są identyczne dla 2.0 i dla 1,6 - sprawdzone dla PNki. Pasuje wszystko nawet i sprzęgło pod warunkiem że założysz koło zamachowe i cały zestaw od 1,6. Mocowania są te same tylko 2.0 ma inną poduszkę z tyłu (z amortyzatorem) a przednia jest olejowa.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
monias
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn sty 15, 2007 18:42
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: monias » czw sty 21, 2010 21:16

Ja założyłem 20. 8V z Passata B3 do mojego golfa w miejsce silnika 1.8 RP.

1. Wiązka pasuje jeżeli samochód i silnik (nowy) zostały wyprodukowane po 1991 roku.
2. Nie wiem jak w 1.6 ale u mnie mocowania pasowały idealnie (wcześniej miałem jette mk2 z 1.6 na gaźniku i wyglądało podobnie)
3. nie wkładasz i jeździsz bo jeżeli masz gaźnik to musisz zmienić pompę paliwa. moja z mono wtrysku dawała za małe ciśnienie więc nie wierze że pompa od gaźnika da rade.
4. zanim zaczniesz jeździć proponuję rzucić okiem na półosie i hamulce, żeby wytrzymały obciążenie. Hamulce to podstawa, a na pewno masz zwykłe małe tarcze. Zamiast hamować będą cię spowalniać a to za mało ;)


życzę powodzenia w dalszych modach :bajer:


www.bartex.com.pl

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pt sty 29, 2010 09:34

monias pisze:nie wkładasz i jeździsz bo jeżeli masz gaźnik to musisz zmienić pompę paliwa. moja z mono wtrysku dawała za małe ciśnienie więc nie wierze że pompa od gaźnika da rade.
od RPka pompa daje 1 albo 1,2 Bara

a w gaźniku pompa była mechaniczna napedzana z wałka pośredniego i umieszczona w bloku silnika - pompka przeponowa...

natomiast do 2E potrzebne jest ciśnienie 3 bary. Czyli pompa z baku od passata w zestawie ze zbiornikiem od G3 lub Vento. Albo patentowanie dwóch pomp jak było w MK2 GTI (jedna w bak a druga pod podłogą) do tego uzupełnienie przekaźnika od pompy i odpowiedniego do sterowania elektryki silnika.
Ostatnio zmieniony pt sty 29, 2010 09:35 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.


vwlifestyle.pl
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości