140 km/h i nic wiecej :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

140 km/h i nic wiecej :(

Post autor: Y@RO » pn gru 28, 2009 00:50

Mam silnik AAM 75 km .. a dokladnie 73 shamowane. Na alu 16" jak i zimowkach 13 auto jedzie max 140 km/h i wiecej nie da rady. Dziwne, bo na poprzednim silniku ABD auto jechalo szybciej. CZego to moze byc wina ? Swiece nowe, kable nowe, kopolka nowa ....


eSsssssssssss :))))

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » pn gru 28, 2009 01:43

i co z tego że masz to nowe??? może masz już silnik zajechany... złe użytkowanie wcześniej i autko straciło na mocy...


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pn gru 28, 2009 01:46

no nie wiem co z tego, napisalem tylko ze mam to wymienione. Auto Shamowane 2 miesiace temu. Wynik 72,8 KM i 134 nm .. to chyba niezle jak na auto co ma 16 lat ? Seria ma 75 Km i 140 nm


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 01:53

Filtry i ich stan sprawdź .. ewentualnie wymień na nowe - paliwa i powietrza.
To tak na początek


PS - przeczytaj kolego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=mk3+max
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 01:56 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pn gru 28, 2009 02:13

Haki, potencjometr przepustnicy usytawialem wlasnie bo bylo zle. Filtry .. hm .. powietrza to mam niestety stozek. Moze paliwa faktycznie albo ta pompka. Dzieki za info jak narazie. Jutro wymienie i zobaczymy.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 02:24

Y@RO pisze:Haki, potencjometr przepustnicy usytawialem wlasnie bo bylo zle. Filtry .. hm .. powietrza to mam niestety stozek. Moze paliwa faktycznie albo ta pompka. Dzieki za info jak narazie. Jutro wymienie i zobaczymy.
Może ten stożek jakiś lipny ? albo zasyfiony totalnie.
Sprawdź - wymyj - nasącz olejem specjalnym.

Czekam na relację z wymiany i efekty.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » pn gru 28, 2009 10:26

Może masz zapłon źle ustawiony? Ile silnik ma obrotów przy tych 140 km/h ?



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » pn gru 28, 2009 11:14

stożek bez innych przeróbek na 99% zaniża moc, dlatego lipa na hamowni wyszła. Co do prędkości ponawiam pytanie kolegi do jakich obrotów dochodzi? Do odcięcia? Jeśli tak to masz bardzo krótką skrzynię biegów i nic autu nie jest.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pn gru 28, 2009 11:47

xxMAXIMxx pisze:Co do prędkości ponawiam pytanie kolegi do jakich obrotów dochodzi? Do odcięcia? Jeśli tak to masz bardzo krótką skrzynię biegów i nic autu nie jest.
Ja podlacze sie pod temat.. Bo u mnie majac 140 jest około 3,5 - 4 tys obrotów no i dalej ruszyć wskazowka od predkosci oraz ta od obrotów tez sie nie chce :P zeby osiagnać 140 KM / H wiekszych problemow nie ma, przekroczyć ta predkość WIELKIE SCHODY!
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 11:47 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pn gru 28, 2009 13:19

Gawior, zaplon ustawialem .. hm .. jaki powinien byc kąt przesuniecia zaplonu na biegu jalowym ?

przy 140 km/h na 5 biegu ma jakies 4 tys obr. nawet niecałe.

xxMAXIMxx, stozek mam z przymusu, bo nie mam tej calej puszki na filtr.


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 13:23

Y@RO pisze:Gawior, zaplon ustawialem .. hm .. jaki powinien byc kąt przesuniecia zaplonu na biegu jalowym ?

przy 140 km/h na 5 biegu ma jakies 4 tys obr. nawet niecałe.

xxMAXIMxx, stozek mam z przymusu, bo nie mam tej calej puszki na filtr.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?start=0&t=6017

Pożycz od kogoś puchę z ORI filtrem i sprawdź , albo podjedź na szrott i poszukaj.

Co do kolegi Vii poczytaj temat od początku i sprawdź u siebie co pisaliśmy,


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

Post autor: Y@RO » pn gru 28, 2009 13:47

Haki, Ja mam Mono wtrysk ;) ale mniejsza o to .. nie rozumiem zabardzo tego co tam pisze o przesunieciu zaplonu :( znaczy nie rozumiem dopkal;dnie tego:
punkt zaplonu
wartosc kontrolna 4.....8 stopni przed GMP
wartosc nastawcza 5....7 stopni przed GMP
wartosc przesuniecia 20.... 30 stopni:


eSsssssssssss :))))

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn gru 28, 2009 14:36

Y@RO pisze:Haki, Ja mam Mono wtrysk ;) ale mniejsza o to .. nie rozumiem zabardzo tego co tam pisze o przesunieciu zaplonu :( znaczy nie rozumiem dopkal;dnie tego:
punkt zaplonu
wartosc kontrolna 4.....8 stopni przed GMP
wartosc nastawcza 5....7 stopni przed GMP
wartosc przesuniecia 20.... 30 stopni:
GMP - górne martwe położenie tłoka
DMP - dolne -------//------------------


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pn gru 28, 2009 15:30

Co do kolegi Vii poczytaj temat od początku i sprawdź u siebie co pisaliśmy,
A wiec wziałem to do siebie co pisaliscie wyzej i looknałem na filtr powietrza i był CZARNY jakby zalany olejem [oczywiscie to tylko porownanie] wymieniłem - wsiadłem do auta i sie PRZESTRASZYŁEM bo prawie 140 KM/h to miał na 3ecim biegu hahah.. 4 ani 5iatki juz nie wlaczyłem na te warunki panujace na drodze co by nie lezec w rowie ;) po problemie...
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 15:32 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości