140 km/h i nic wiecej :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
140 km/h i nic wiecej :(
Mam silnik AAM 75 km .. a dokladnie 73 shamowane. Na alu 16" jak i zimowkach 13 auto jedzie max 140 km/h i wiecej nie da rady. Dziwne, bo na poprzednim silniku ABD auto jechalo szybciej. CZego to moze byc wina ? Swiece nowe, kable nowe, kopolka nowa ....
eSsssssssssss :))))
Filtry i ich stan sprawdź .. ewentualnie wymień na nowe - paliwa i powietrza.
To tak na początek
PS - przeczytaj kolego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=mk3+max
To tak na początek
PS - przeczytaj kolego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=mk3+max
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 01:56 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Może ten stożek jakiś lipny ? albo zasyfiony totalnie.Y@RO pisze:Haki, potencjometr przepustnicy usytawialem wlasnie bo bylo zle. Filtry .. hm .. powietrza to mam niestety stozek. Moze paliwa faktycznie albo ta pompka. Dzieki za info jak narazie. Jutro wymienie i zobaczymy.
Sprawdź - wymyj - nasącz olejem specjalnym.
Czekam na relację z wymiany i efekty.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Ja podlacze sie pod temat.. Bo u mnie majac 140 jest około 3,5 - 4 tys obrotów no i dalej ruszyć wskazowka od predkosci oraz ta od obrotów tez sie nie chce zeby osiagnać 140 KM / H wiekszych problemow nie ma, przekroczyć ta predkość WIELKIE SCHODY!xxMAXIMxx pisze:Co do prędkości ponawiam pytanie kolegi do jakich obrotów dochodzi? Do odcięcia? Jeśli tak to masz bardzo krótką skrzynię biegów i nic autu nie jest.
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 11:47 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?start=0&t=6017Y@RO pisze:Gawior, zaplon ustawialem .. hm .. jaki powinien byc kąt przesuniecia zaplonu na biegu jalowym ?
przy 140 km/h na 5 biegu ma jakies 4 tys obr. nawet niecałe.
xxMAXIMxx, stozek mam z przymusu, bo nie mam tej calej puszki na filtr.
Pożycz od kogoś puchę z ORI filtrem i sprawdź , albo podjedź na szrott i poszukaj.
Co do kolegi Vii poczytaj temat od początku i sprawdź u siebie co pisaliśmy,
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Haki, Ja mam Mono wtrysk ale mniejsza o to .. nie rozumiem zabardzo tego co tam pisze o przesunieciu zaplonu znaczy nie rozumiem dopkal;dnie tego:
punkt zaplonu
wartosc kontrolna 4.....8 stopni przed GMP
wartosc nastawcza 5....7 stopni przed GMP
wartosc przesuniecia 20.... 30 stopni:
eSsssssssssss :))))
GMP - górne martwe położenie tłokaY@RO pisze:Haki, Ja mam Mono wtrysk ale mniejsza o to .. nie rozumiem zabardzo tego co tam pisze o przesunieciu zaplonu znaczy nie rozumiem dopkal;dnie tego:punkt zaplonu
wartosc kontrolna 4.....8 stopni przed GMP
wartosc nastawcza 5....7 stopni przed GMP
wartosc przesuniecia 20.... 30 stopni:
DMP - dolne -------//------------------
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
A wiec wziałem to do siebie co pisaliscie wyzej i looknałem na filtr powietrza i był CZARNY jakby zalany olejem [oczywiscie to tylko porownanie] wymieniłem - wsiadłem do auta i sie PRZESTRASZYŁEM bo prawie 140 KM/h to miał na 3ecim biegu hahah.. 4 ani 5iatki juz nie wlaczyłem na te warunki panujace na drodze co by nie lezec w rowie po problemie...Co do kolegi Vii poczytaj temat od początku i sprawdź u siebie co pisaliśmy,
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 15:32 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości