Silnik 2.5 TDI R5 140 Koni

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Lakier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 25, 2008 21:00
Lokalizacja: Poznan

Silnik 2.5 TDI R5 140 Koni

Post autor: Lakier » ndz gru 27, 2009 17:52

Witam,

Juz niedlugo zamierzam kupic samochod z tym silnikiem.

Jakim kosztem mozna go zrobic na okolo 200 koni? Czy duzo wzrosnie spalenie przy zachowaniu tego samego stylu jazdy?



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » ndz gru 27, 2009 18:09

Lakier,
rozumiem, że to będzie A6 C4?
softem w okolice 170 robią z AELa, kwestia potem tylko stanu silnika czy wypluje więcej czy mniej.


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz gru 27, 2009 18:14

turbo gt22 powinno starczyć. pompki też ale podaj oznaczenie to będzie łatwiej to określić.
PS: bardzo udany silnik, praktycznie bliżniak 1.9tdi + jeden cylinder



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz gru 27, 2009 18:25

remap programu - około 1200 PLN - polecam Goodhope ( www.goodhope.pl ), zadzwoń i dowiedz się o cenę... bo ja tak strzeliłem

powinno pojawić się około 165-170KM

wtryski 230 - 1500 PLN (swoje wtryski mozesz sprzedać w dobrej cenie bo maja otworki 210)

powinno być około 185-190KM

tu masz temat :

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 30&start=0

"Przyznam ze troche pracy trzeba wlozyc na taka moc
Do 170 ps nie ma problemu pozniej zaczynaja sie schody
Oto modyfikacje
-IC centralnie zalozony z przodu
-turbina KKK k24 od Mercedesa 300D
-zmienione sterowanie turbo
-EGR out
-brak Katalizatora
-przednia czesc wydechu kwasiak
-soft od rogalottiego

Narazie to wszystko co udalo sie wykrztusic n
poniewaz przy zwiekszeniu dawki i bossta nic poza zadymieniem nie wzrastalo n
Prawdopodobnie winien jest mega dlugi kolektor ssacy
i wtryski 0.210 seryjne

Kolektor bedzie rezany na dniach od T4 2.5 tdi 150ps

Co do wibracji nie odczuwam zadnych drgan
dlatego ze moment jest dosyc wysoko
Zadymienie w normie
"

IMO duża turbina GT22 + 230 + pompa z AHY i mozna miec 220-230KM

[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 17:31 ]
morfeusz86r pisze:pompki też ale podaj oznaczenie to będzie łatwiej to określić.
tam jest pompa wtryskowa + wtryski 210
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 18:31 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lakier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 25, 2008 21:00
Lokalizacja: Poznan

Post autor: Lakier » ndz gru 27, 2009 21:09

Dzieki Cowboy. Mysle, ze skoncze na granicy 180 koni, bo wiecej nie ma sensu pakowac, bo to juz trzeba pompe, turbo, IC itd. Samochod bedzie jednak uzywany jako dupowoz i duzy Lag to nic przyjemnego.

Same wtryski 230 + program i bedzie dobrze.

Latem zamierzam kupic volvo s60/s80 wiec odezwe sie jak bede potrzebowal wtryskow
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 21:10 przez Lakier, łącznie zmieniany 1 raz.



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » ndz gru 27, 2009 23:30

Lakier,
w volvo ten silnik chyba jest wkładany poprzecznie, a więc co do rzeźby to może byc łatwiej niż w Audiku, w którym jest mega poupychane wszystko :bigok:


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
Lakier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 25, 2008 21:00
Lokalizacja: Poznan

Post autor: Lakier » pn gru 28, 2009 00:10

Dokladnie, na dodatek licze na to, ze kolektor ssacy tez jest lepszy niz w audi. Plus w S80 jest tez wiekszy intercooler z tego co widzialem.

Tylko, ze to zawsze bedzie volvo :( forum to oni praktycznie zadnego nie maja na naszym poziomie.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn gru 28, 2009 10:09

Lakier, i trzeba pamietac ze volvo vagiem nie zdiagnozujesz :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Lakier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 25, 2008 21:00
Lokalizacja: Poznan

Post autor: Lakier » pn gru 28, 2009 12:12

Adamm pisze:Lakier, i trzeba pamietac ze volvo vagiem nie zdiagnozujesz :P
Wiem, ale nie mam wyboru, w osobowkach w VAG tylko w audi C4 montowali ten silnik, a sa to samochodu ktore maja swoj poczatek w 90 roku. 2.5 V6 to kibel, a 1.9 tdi jest super, ale jednak wolalbym 2.5 R5.



TomekTDi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt mar 06, 2009 22:01
Lokalizacja: Podlasie
Auto: Golf V, Caravelle T4
Silnik: BXE
Kontakt:

Post autor: TomekTDi » pn gru 28, 2009 14:20

Lakier pisze:ale jednak wolalbym 2.5 R5.
To kupuj troche większą osobowke Caravelle lub Multivana z silnikiem 2.5 R5-TDi AXY/AXG o mocy 111 KW/151 KM
To chyba najmocniejsze R5-TDi jakie wychodziło seryjnie.
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 14:23 przez TomekTDi, łącznie zmieniany 2 razy.


R4-TDi (BXE) 105 Km/250 Nm
R5-TDi (AXG) 174 Km/340 Nm

artur481
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 18:14
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: artur481 » pn gru 28, 2009 15:39

Lakier pisze:ale jednak wolalbym 2.5 R5
to kup Volkswagena Touarega 2.5TDI R5 174KM :chytry:



TomekTDi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt mar 06, 2009 22:01
Lokalizacja: Podlasie
Auto: Golf V, Caravelle T4
Silnik: BXE
Kontakt:

Post autor: TomekTDi » pn gru 28, 2009 15:52

artur481 pisze:to kup Volkswagena Touarega 2.5TDI R5 174KM
Ten silnik jest już na pompowtryskach i według mnie jest za słaby do tak dużego i ciężkiego auta jak Touareg. Ten sam silnik jest montowany w VW T5.
No ,ale to już takie odbieganie od tematu.


R4-TDi (BXE) 105 Km/250 Nm
R5-TDi (AXG) 174 Km/340 Nm

Awatar użytkownika
Lakier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 25, 2008 21:00
Lokalizacja: Poznan

Post autor: Lakier » pn gru 28, 2009 16:32

artur481 pisze:
Lakier pisze:ale jednak wolalbym 2.5 R5
to kup Volkswagena Touarega 2.5TDI R5 174KM :chytry:
Jak mi dolozysz to kupie. :chytry: Caravella to bylaby dla mnie sztuka dla sztuki(jezeli o mnie chodzi), za duza jest.

Volvo s60/s80/v70 jest ok, to jeszcze nie FORD.
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 16:33 przez Lakier, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pn gru 28, 2009 18:11

volvo, będzie miało 250-300tyś...

"Setka" udająca A6 z pewnością pół miliona.

I nie ma co zawracać sobie dupy emerytem rocznik 38 w briefie, książką serwisową wypisaną na kolanie, czy masą naklejek z butelek po oleju potwierdzających super pewny przebieg 190 tyś km.
Te auta nigdy mało nie jeździły.

A wtedy, cyferki o których mowa to piękna teoria. Która miała może jakieś zasadnicze odzwierciedlenie 5 lat temu.
Teraz to czysta loteria.

mały offtop
Potrafię zrozumieć gości którzy lubią dojrzałe kobiety. Ale całkowicie nie rozumiem tych, którzy wysyłają je na zabiegi plastyczne tylko po to, by zachować jakieś pozory.
Stare jest stare. Staroć wymaga wolniejszego tempa życia. Częstszego odpoczynku. Albo się to zaakceptuje i uszanuje, pozwalając jej co najwyżej na ładny makijaż i lekki jogging, albo się skończy z podstarzałą babką wiecznie przesiadującą w szpitalu na pooperacyjne komplikacje.
EOT
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 18:12 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości