Bora- lekki wyciek nad czujnikiem cieczy...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bora- lekki wyciek nad czujnikiem cieczy...
Witam, zauwazyłem juz dawno ze zawsze mam mokro wokol rury nad czujnikiem temperatuty cieczy, na 99% to na tym laczeniu co jest na zdjeciach, przed zakupem ogladalem inna bore i tez miala w tym miejscu mokro, co to moze sie tam saczyc( jest to bardzo maly wyciek) bo plynu chlodniczego mi nie ubywa ( jak narazie nie musialem dolewac) i co siadlo by zrobic zeby nie bylo tam mokro... ponizej foty
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 17:25 przez bambi001, łącznie zmieniany 1 raz.
Możesz kupić nowy bo podejrzewam ,że oring ma już dość na czujniku ,, i stąd lekkie sączenie płynu. Jak nie ubywa go drastycznie i nie leje się z czujnika to możesz śmiało jeździć... byle częściej kontrolować stan w zbiorniczku
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
ja czujnik zmienialem bo mialem zepsuty i oring dalen nowy i nie leje sie z czujnika tylko łaczeniu rury co jest nad nim
[ Dodano: 27 Gru 2009 14:40 ]
dzis patrzylem dalej mam tam mokro i to tak dosyc auto stalo cała noc i przejechalo tylko 2 km, i ten "plyn" co tam jest pachnie jak ropa....
bo plynu chlodniczego mi nie ubywa nic a przy takim saczeniu jak ejst napewno by mi stan spadl,
moze ktos mi podpowie co to moze tam wyciekac, najlepiej jakby ktos z was na swoj silnik zobaczyl ja mam ajm 115 km
[ Dodano: 27 Gru 2009 14:40 ]
dzis patrzylem dalej mam tam mokro i to tak dosyc auto stalo cała noc i przejechalo tylko 2 km, i ten "plyn" co tam jest pachnie jak ropa....
bo plynu chlodniczego mi nie ubywa nic a przy takim saczeniu jak ejst napewno by mi stan spadl,
moze ktos mi podpowie co to moze tam wyciekac, najlepiej jakby ktos z was na swoj silnik zobaczyl ja mam ajm 115 km
Z polaczenia tej rury co jest nad czujnikiem po odpaleniu auta jak wytarlem zrobilo sie tam mokro, zapodaje fote nizej. jutro sprobuje tam druga opaske zalozyc, bo jakbym chcial ta rure wymienic to mi pewnie plyn ucieknie prawda?? i z tej rury co mi mzoe wyciekac plyn chlodniczy ??Haki pisze:Sprawdź czy rurka nie ma jakiś mikro-pęknięć itp. Wytrzyj wszystko dokładnie np na wieczór - i sprawdź rano albo po odpaleniu - czy się sączy i dokładnie skąd. Zrób fotkę.
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 23:49 przez bambi001, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak jest - płyn ucieka. Jeśli jest sparciała na końcu - to opaska na niewiele się zda.
Albo nowa - ewentualnie używana ale w dobrym stanie rura , albo możesz spróbować ją minimalnie skrócić. Nie widzę tego na żywo więc nie wiem .
W razie czego możesz przy okazji wymienić płyn na nowy.
Albo nowa - ewentualnie używana ale w dobrym stanie rura , albo możesz spróbować ją minimalnie skrócić. Nie widzę tego na żywo więc nie wiem .
W razie czego możesz przy okazji wymienić płyn na nowy.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości