alternator mkII, z czego włożyć, żeby był prąd
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
alternator mkII, z czego włożyć, żeby był prąd
witam, mam taki problem, ponieważ już w najbliższym czasie zacznie się wkładanie fabryki bassu do mojej jetty instalacja jest w miarę ok (kable stinger 53mm^2 1.0gauga rozdzielacze kondensator rodek itd) sprzęt będzie miał około 2.5k rmsu, tylko teraz mam problem z zasileniem tego, myślę, że zamiast standardowego aku włożę jakiegoś żela stingera, tylko problem polega na altku, jaki włożyć, żeby pasował na mocowania, ew co zmienić w mocowaniu, żeby coś przypasować, nie ukrywam, że 120a to mimo wszystko mało, no ale od czegoś trzeba zacząć, widziałem już instalację na 2 altkach, ale to już jest magia
W związku z tym mam pytanie do użytkowników, którzy mieli z takim czymś do czynienia
dodam, że mój silnik to na razie RF ale planuję w przyszłym roku jakiegoś ABF-a albo KR-a
W związku z tym mam pytanie do użytkowników, którzy mieli z takim czymś do czynienia
dodam, że mój silnik to na razie RF ale planuję w przyszłym roku jakiegoś ABF-a albo KR-a
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
tu masz troszke wiekszy alternator
http://www.allegro.pl/item844285304_ren ... _155a.html
lub szukja czegos podobnego chlodzonego ciecza
wydaje mi sie ze problemu z mocowaniem nie bedzie. problem bedzie tylko w dorobieniu kola pasowego
http://www.allegro.pl/item844285304_ren ... _155a.html
lub szukja czegos podobnego chlodzonego ciecza
wydaje mi sie ze problemu z mocowaniem nie bedzie. problem bedzie tylko w dorobieniu kola pasowego
wodnego? a dlaczego? myślałem raczej o jakimś volkswagenowskim np z jakiegoś tdi czy coś w tym stylu... a koło pasowe wytoczy mi sąsiad, który się na tym dosyć znaagrala pisze:tu masz troszke wiekszy alternator
http://www.allegro.pl/ite...wodny_155a.html
lub szukja czegos podobnego chlodzonego ciecza
wydaje mi sie ze problemu z mocowaniem nie bedzie. problem bedzie tylko w dorobieniu kola pasowego
http://www.allegro.pl/item855270563_gal ... _150a.html
może coś w tym stylu?
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 11:42 przez pontos87, łącznie zmieniany 1 raz.
bardziej w dzial techniczny to pasuje.alternator kup sobie jakis wiekszy i tyle.co my ci tu pomozemy?łapy i tak bedziesz musiał przerabiac a to i tak sam bedziesz musial zrobic my ci niepomozemy znów.ale jaki alternator bys niemial i aku to jesli FAKTYCZNIE (nie teoretycznie) bedzie 2,5k to i tak 5 pionenek głosniej puszczonych i po aku.alternator 120 daje max 120A jak wiadomo a to i tak za malo na 2,5k.minimum alternator 230A musialby byc.no ale nikt non stop nieslucha na maxa.wiec te 150 ujdzie.ja bym jednak naprawde dokladnie sprawdzil moc jaka bedzie bo prawdziwe 2.5k to...
Tak ale jak puści muzykę na ful to będą spadki co za tym idzie z 2,5kw może osiągnie 1-1.5kwduber pisze:ale nikt non stop nieslucha na maxa.wiec te 150
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 13:42 przez popak20, łącznie zmieniany 1 raz.
wiem, że to za mało na jakiś pomiar czy coś, ale do "podstawowego" grania wystarczy, a w przyszłości będą musiały być co najmniej dwa altki...popak20 pisze:Witam
A ile to wszystko będzie brało prądu z aku? Pytam się bo może okazać się tak że zamontujesz alternator 150A, a później okaże się za to za mało
napisałem tutaj z tego względu, bo myślałem, że któryś z forumowiczów miał z takim czymś do czynienia, bo bez sensu ładować mocne klocki do bagażnika bez odpowiedniego zasilania oczywiście liczę się z przerabianiem łap, także z kołem pasowym jak napisałem prędzej kolega, chodzi mi głównie o to, żeby nie było z tym zbyt wiele zabawy, tak jak napisał kolega, żeby założyć altek wodny, co wydaje mi się zupełnie bez sensu, pomijając fakt, że trzeba by dołożyć kolejne węże wodne...duber pisze:bardziej w dział techniczny to pasuje.alternator kup sobie jakis wiekszy i tyle.co my ci tu pomozemy?łapy i tak bedziesz musiał przerabiac a to i tak sam bedziesz musial zrobic my ci niepomozemy znów.ale jaki alternator bys niemial i aku to jesli FAKTYCZNIE (nie teoretycznie) bedzie 2,5k to i tak 5 pionenek głosniej puszczonych i po aku.alternator 120 daje max 120A jak wiadomo a to i tak za malo na 2,5k.minimum alternator 230A musialby byc.no ale nikt non stop nieslucha na maxa.wiec te 150 ujdzie.ja bym jednak naprawde dokladnie sprawdzil moc jaka bedzie bo prawdziwe 2.5k to...
aktualnie mam zamiar wpiąć wzmacniacz emphaser 1600d (2k rms 1ohm) i głośnik emphaser 15spl x4 także pobór i tak wyjdzie w granicach 200-230a...
a aku planuję zakupić taki http://essa.com.pl/oferta/index.php?id= ... 6&pid=1767
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 16:39 przez pontos87, łącznie zmieniany 1 raz.
to bym musiał zakupić dwa aku żelowe bo podobno kwasu z żelem się nie miesza... niewiem kupię chyba altek z vrki przerobię mocowania, ale w sumie to chcę mieć sprzęt dla mnie i nie planuję jakiś pokazów czy db-dragów... na początek wystarczy mi altek, który naładuje te 100Ah z tej żelówki, którą kupięto jak ma altek 120-150A starczyc?wkladaj 2 aku i mooooocny prostownik wóż na pokazy(spoty)
btw. w moim byłym mkIII miałem dwa sonicki 15 napędzane burning desierem II na kablu dietza 50mm^2 i przy ostrzejszym graniu na kondensatorze spadki były do 10.9v przy włączonym motorze i przy altku 70a, nie chcę popełnić tego samego błędu w tym projekcie...
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 16:55 przez pontos87, łącznie zmieniany 2 razy.
myślałem nad altkiem z vr6 ew z tdi 150 arl bo tez jakos tak ma ale bardziej bym byl za vr-kaKubus20 pisze:Dopasuj największy altek z MK3 i tyle.
Jeszcze możesz sprawdzić jakie największe były montowane w Seacie Toledo, bo one były bardzo podobne konstrukcyjnie do MK2.
sorry pomyłka to są AGMKubus20 pisze:Aku Stingera nie są żelowe!!! to tak na przyszłość.
czyli może coś z optimy wezmę
ii sprawa załatwionaKubus20 pisze:Można się po nie zgłosić do mnie.
będę chciał u Ciebie też zamówić kieszenie pod głośniki 165
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 18:31 przez pontos87, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości