digi 2 + KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
digi 2 + KR
mam mały problem złożyłem KR-a na digi 2 z 4 barowym regulatorem wszystko było oki poza wysokimi obrotami na biegu jałowym oraz dużą ilością spalanego paliwa... generalnie zalewało go... dodam że wtryski są od digi2. Założyłem 3 barowy regulator i pojawił się problem, samochód ładnie odpala ale pochodzi dosłownie 10 sekund i gaśnie........ po odpięciu przepływki ładnie odpala super trzyma obroty i jest oki nie gaśnie, równo pracuje........... odrazu po ponownym podpięciu przepływki gaśnie natychmiastowo...... czy ktoś ma moze jakiś pomysł co może być nie tak??
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
właściwe to na sprawnej istalacji po odłączeniu przeplywki silnik powinien zgasnąc. np u mnie tak jest bo sprawdzałem. także nie wykluczam ze Ci sterownik szwankuje. jeśli chodzi o tryb serwisowy to nie słyszałem o tym. aczkolwiek diagnostyki digi nie posiada
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 13:11 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Silnik nie ma prawa działać na benzynie po odpięciu przepływomierza w Digim 2. Odpięcie wtyczki jest jednoznaczne ze zgaśnięciem silnika (zerowy sygnał poboru powietrza). Sytuacja którą opisujesz jest niemozliwa. Nie wiem co namieszałeś, nie wiem czy paliles na gazie auto moze? To co opisujesz generalnie nie trzyma sie kupy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- mustang877
- Gadatliwa bestia
- Posty: 776
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
- Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
- Kontakt:
Auto nie posiada gazu...... a odnośnie przepływki to pisze całkiem poważnie jeśli ją odepnę to auto odpala i normalnie pracuje, jeśli tylko ją podepnę to odrazu gaśnie, kolejną ciekawostką jest to że jeśli odepnę czujnik temeratury to auto nie powinno odpalić ?? a tu mały zonk odpala!! np. na 4 barowym regulatorze auto odpala i chodzi ale normalnie leje wachą tak że nie idzie wytrzymać, udusić się można:P
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
2E to też digi 2 tylko troche rozbudowany. Silniki 2E mialy przynajmniej 3 rodzaje sterowników. Niektore z nich mialy potencjometry przepustnicy, niektóre nie. Te ktore nie mają potencjometru nie mają szans na zapalenie. Zagadają na chwilę i zgasną.
Dalej nie mamy zadnych informacji dotyczących problemu. Nie wiemy z czego jest instalacja, jak jest zamontowana i czy w ogole jest dobrze podpięta. Bez tego mozna zapomnieć o diagnozie.
Dalej nie mamy zadnych informacji dotyczących problemu. Nie wiemy z czego jest instalacja, jak jest zamontowana i czy w ogole jest dobrze podpięta. Bez tego mozna zapomnieć o diagnozie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości