zmiana z 1Z na AFN lub inny 110KM tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
zmiana z 1Z na AFN lub inny 110KM tdi
witam panowie. sprawa przedstawia sie nastepujaco:
przed swietami kolega przywiozl mi swojego golfa mk3 1.9TDI 1Z bo bardzo jadl wode i kopcil na bialo to pomyslalem ze uszczelka pod glowica. po rozebraniu okazalo sie ze zalana byla woda do ukladu chlodniczego i blok silnika jest popekany bo woda zamarzla i stalo sie jak sie stalo.
trzeba kupic teraz nowy silnik. kolega powiedzial ze chcialby kupic silnik 110KM ten AFN, lub inny z rodziny 110konnych TDI-kow.
z tego powodu pytam czy w miejsce starego 1Z podejdzie silnik 110KM np.AFN,ASV, bez zadnych przerobek?? na co zwracac uwage czy instalacja bedzie pasowac pod pompe itp.
komp jest 16 bit a rok golfa to 95 na 96.
takich tematow nie znalazlem a siedze juz 2 dni.
prosilbym tylko o konkretne odp. zwiazane z tematem
przed swietami kolega przywiozl mi swojego golfa mk3 1.9TDI 1Z bo bardzo jadl wode i kopcil na bialo to pomyslalem ze uszczelka pod glowica. po rozebraniu okazalo sie ze zalana byla woda do ukladu chlodniczego i blok silnika jest popekany bo woda zamarzla i stalo sie jak sie stalo.
trzeba kupic teraz nowy silnik. kolega powiedzial ze chcialby kupic silnik 110KM ten AFN, lub inny z rodziny 110konnych TDI-kow.
z tego powodu pytam czy w miejsce starego 1Z podejdzie silnik 110KM np.AFN,ASV, bez zadnych przerobek?? na co zwracac uwage czy instalacja bedzie pasowac pod pompe itp.
komp jest 16 bit a rok golfa to 95 na 96.
takich tematow nie znalazlem a siedze juz 2 dni.
prosilbym tylko o konkretne odp. zwiazane z tematem
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
tedeI 66kw, slabo szukasz 
AFN to blizniak 1Z a w zasadzie to samo oba silniki poza osprzetem
wiec jesli osprzet chcecie zmieniac to kupcie zdrowego 1Z i dobry osprzet
lub kompletnego AFNa ale tu trzeba bedzie podcisnienie sobie zrobic i soft w ECU zmienic
ALH AHF ASV AGR to tez jedna rodzina silnikow rozniaca sie osprzetem
tez da sie bez problemu wrzucic do mk3 (patrz temat z moim autem)
mozesz kupic ALH lub AGR w bdb stanie lepsze wtryski pompe i turbo i odrazu zrobic go na jakies 190 kucy

AFN to blizniak 1Z a w zasadzie to samo oba silniki poza osprzetem
wiec jesli osprzet chcecie zmieniac to kupcie zdrowego 1Z i dobry osprzet
lub kompletnego AFNa ale tu trzeba bedzie podcisnienie sobie zrobic i soft w ECU zmienic
ALH AHF ASV AGR to tez jedna rodzina silnikow rozniaca sie osprzetem
tez da sie bez problemu wrzucic do mk3 (patrz temat z moim autem)
mozesz kupic ALH lub AGR w bdb stanie lepsze wtryski pompe i turbo i odrazu zrobic go na jakies 190 kucy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
Adamm,
wlasnie zdrowy AFN jest z osprzetem tylko nie wiem jak to z cisnieniem doladowania jest.
musial by wtedy na korekte sie wybrac doladowania i dawki paliwa??
wlasnie zdrowy AFN jest z osprzetem tylko nie wiem jak to z cisnieniem doladowania jest.
musial by wtedy na korekte sie wybrac doladowania i dawki paliwa??
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
Adamm,
jaka mniej wiecej cena za zmiane sotu?? a podejdzie komp z AFN do 1Z? bo jak co to mozna wytargac z AFN rozne rzeczy
jaka mniej wiecej cena za zmiane sotu?? a podejdzie komp z AFN do 1Z? bo jak co to mozna wytargac z AFN rozne rzeczy
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
czyli?? napisz tylko co z tym podcisnieniem i cacyAdamm pisze:poza zrobieniem podcisnienia
[ Dodano: 26 Gru 2009 19:42 ]
bo rozumie ze wiazka podejdzie do kompa
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
a zaworek N75 tez do wymiany? czy to nie ma zadnego znaczenia
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
Adamm,
poki co dzieki za rozjasnenie sytuacji jak cos to sie do ciebie zglosze.+ dla ciebie
poki co dzieki za rozjasnenie sytuacji jak cos to sie do ciebie zglosze.+ dla ciebie
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
morfeusz86r, ponoc AFN ma inne uzebrowanie bloku czy cos takiego
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości