[mk4 TDI]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[mk4 TDI]

Post autor: AdrianR32 » pt gru 25, 2009 02:38

witamm......mam mk4 ahl albo afn nie pamientam dokladnie bo byla mi sie ciagle....seria 110km 245nm.. od marca 145km 304nm.....od moda do dzis zrobilem 78 tys(troche sie jezdzi)i generalnie oprocz 2 kabli cisnieniowych i zaworka doprowadzojacego powietrze do turba nic nie dzialo sie...o kwietnia leje v-power diesel i szczeze z 10 razy moze widzialem jak zakopcil<baka poscil itd>....ale do tematu ...wiec kilka dni temu nak nasatly minusy za oknem zaczol dziwnie chodzic a mianowicie jadac 1,2 3 od ta 1700rmp jak by turbo blokowalo<wogole dolu nie bylo> dopiero ponad 3000rmp cos tam czuc bylo ze zaczyna isc.....i tak 3 dni w miedzy czasie czasem przy tak 130km/h i okolo 2700rmp pedal w deche a on nadal tak samo dopiero popuszczenie gazu i lekko sie wkrecal jak sdi....po on/off kluczykiem znow oki ale bez dolu.....i tak 2-3 dni potem 2 dni okej....dol wrocil ..i znow powtorka......zaznaczam ze przy jezdzie nie przeladowywala turbina wiec zero dymienia po tez nie...wiec wykluczam zapiekanie sie kierownic.....3 ziomkuw co troche sie znaja ale maja leony w tdi powia ze to albo.....ta gruszka przy turbinie zasyfiona i ni zasysa sie w calosci tylko do jakiegos momentu albo jakis zawor n71 lub 72.......ew...przepustnica.....golfik jakna 78000 po modzie nie bierze oleju wymienialemchyba z 8 razy juz....leje motul filtry powymieniane generalnie wsio robione...i o co moze mu chodzic bo jak 4 dni byla temp na + to zapierdziela nie do poznania...a teraz kojaze ze jak go kupilem a tez by;o zimno...listopad tez sie zalanczalo turbo off....



Awatar użytkownika
wariat12233
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: sob cze 20, 2009 18:55
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: wariat12233 » pt gru 25, 2009 09:12

w moim przypadku było odwrotnie, jak było zimno chodził bez problemów, jak ciepło nie ciągnął. Okazało sie że to przez gruszke, po wymianie chodzi jak talala :)
Na pierwszym miejscu zrób logi, albo podjedz do kogos kto ci je zrobi.


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt gru 25, 2009 13:01

Zrób DYNAMICZNY i zapodaj logami do działu diagnostyka ... niech koledzy ocenią .

Jak zrobić ? znajdziesz na forum. :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » pt gru 25, 2009 16:05

dzieki...bylem w warsztacie....ale niestety niemial vaga...bo na strojenie dal. ale w ciemno przejechawszy sie powiedzial ze trzeba przeczyscic gruche bo albo sasyfiona<wd-40 ma pomoc> albo nowa....a wie ktos ile to kosztuje mniej wiecej?



Awatar użytkownika
wariat12233
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: sob cze 20, 2009 18:55
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Post autor: wariat12233 » pt gru 25, 2009 16:09

ja dałem za ori 250zł jakiś rok temu i to trzeba było kombinować bo sprzedają to tylko z turbiną, podróbki na allegro sa tańsze ale ile sa wart to nie wiem


ObrazekObrazek

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt gru 25, 2009 16:41

AdrianR32 pisze:bylem w warsztacie....ale niestety niemial vaga...bo na strojenie dal. ale w ciemno przejechawszy sie powiedzial ze trzeba przeczyscic gruche bo albo sasyfiona<wd-40 ma pomoc> albo nowa....a wie ktos ile to kosztuje mniej wiecej?
Najpierw daj logi


User

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » pt gru 25, 2009 16:42

oki moze da rade ja wjade na kanal zdejme oslone i wymontujemy to i oczyscimy...ale wiadomo tylko na jakis czas....poki co poszukam...mam 60% znizki w interkarsie moze oni maja

,znajomek pracuje>:D

[ Dodano: 25 Gru 2009 15:44 ]
ok po sw jade i podlaczymy vaga i przejade sie z nim....i porobi odczyty.....



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt gru 25, 2009 16:52

dopoki nie zrobisz logów, to nic tam nie grzeb w ciemno.


User

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » pt gru 25, 2009 17:13

oki pierw vagujemy:D hhhmmm a mam pyt jak bym zmienil na turbo asz...czyli zamiast 110km ta od 130 to przy tym modzie zmiewnilo by cos??? czy dopiero po korekcie moda i czy w tedy ponad 155km bylo?



leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » pt gru 25, 2009 21:34

Bez korekty map turbo 130 nic nie da, bo bedzie pompowac tak jak 110.


User

Awatar użytkownika
AdrianR32
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:11
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AdrianR32 » sob gru 26, 2009 11:42

a po korekcie by juz bylo bo mam do kupienia tz daje swoja 250 zl i mam asz regenerowana...wszystko powymieniane i wystrojona.....


AHF ++ 230-awx-GT1749VC-11-fmic,g60-VR6 Siedza graty ale ni hu...a nie wystrojone jeszcze :P

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » sob gru 26, 2009 11:59

AdrianR32 pisze:a po korekcie by juz bylo
po korekcie przybyło by mocy - ale jak już masz na myśli tego typu mod to lepiej włożyć od ARL-a wtedy będzie lajtowo pracowało turbo

sam mam obecnie od ASZ-a ale teraz jakbym miał robić moda to byłaby od ARL-a
Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 12:01 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 198 gości