Rozruch a kontrolka ESP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Rozruch a kontrolka ESP
Witam Wszystkich forumowiczów. W moim golfie IV Variant pojawił mi się problem: przekręcam kluczyk, gaśnie kontrolka od świec żarowych kręcę...kręcę kręcę i tak z 10 sek odpala... W trakcie kręcenia palą się dodatkowo kontrolki od immobilisera, ABSu i ESP z czego ta ostatnia nie gaśnie po zapłonie... Pomaga dopiero ponowne odpalenie w trakcie którego zapłon jest natychmiastowy. Dodam jeszcze że problem się pojawia po dłuższym postoju np. w nocy. Ma ktoś pomysł co to może być? Pozdrawiam.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
kontrolki te zapalają się najczęściej z powodu spadku napięcia.. jak się tak długo kręci rozrusznikiem to zużywa się dużą ilość energii z akumulatora, a chwilowy spadek napięcia powoduje zakłócenie pracy sterownika i kontrolka się zapala.. Jak akumulator jest słaby to podczas rozruchu często się zapalają kontrolki abs. esp
Sprawdź vagiem czy nie wywala jakiś błędów..
Sprawdź vagiem czy nie wywala jakiś błędów..
Auto kupiłem parę miesięcy temu. Paliło dosyć ładnie no ale rozrusznik musiał kręcić ze 2 razy żeby zaskoczył. Auto jest z roku 2003 i podejrzewam że akumulator jest fabryczny (jest wypalony mały znak vw audi). Ale czy jak by był spadek mocy to auto by kręciło? Po rozruszniku nie czuję aby tracił prędkość - kręci dosyć równo. Ponadto dla czego tak długo kręci do zaskoku? Góra w 3-4 sek się powinien zamknąć a nie 10...
10s to rzeczywiście o wiele za długo . Przydałoby się podpiąć pod VAG - i sprawdzić podstawowe parametry : jak kąt - dawkę ...krazorek pisze:Auto kupiłem parę miesięcy temu. Paliło dosyć ładnie no ale rozrusznik musiał kręcić ze 2 razy żeby zaskoczył. Auto jest z roku 2003 i podejrzewam że akumulator jest fabryczny (jest wypalony mały znak vw audi). Ale czy jak by był spadek mocy to auto by kręciło? Po rozruszniku nie czuję aby tracił prędkość - kręci dosyć równo. Ponadto dla czego tak długo kręci do zaskoku? Góra w 3-4 sek się powinien zamknąć a nie 10...
Sprawdź czy w wężykach - powietrza nie masz -- czy paliwo się nie cofa po nocy...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 269 gości