Witam,
zdejmując kable wys. napięcia z świec są mokre od oleju i wkładając zkręconą serwetkę do miejsc gdzie są wkręcone świece też jest tam dosyć sporo oleju co się dzieje?
Wymieniłem świece na nowe (nie oryginalne BOSCH Platinum za 100zł) i wymieniłem kable bo były już mocno spękane i po 500km znowu gromadzi się olej 15W/40 CASTROL...
Zaczęło się to jak wyciołem katalizator i założyłem strumiennicę zaczoł więcej palić i jest troche głośniej.
Co zrobić? wyciąć strumiennice i wspawać puszkę rozprężną? Czy to uszczelka pod głowicą? Jakie koszty? Robiąc uszczelkę warto coś jeszcze zrobić by zwiękrzyć żywotność? Mam już 237000km niby... oczywiście LPG sekwęcja BRC.
Pozdrawiam i dziękuję!
W ABF leci świecami olej i spalanie wzrosło ????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
poza tym co kolega stonefree że świece mogą być niedokręcone napisać dokładniej co sie dzieje, na jakim paliwie się pogorszyło. A co do strumienicy wystarczyło poczytać forum i byś się dowiedział że w zwykłym wydechu strumienica może tylko pogorszyć jego własności. I co z sondą, została?Aspidisca pisze:Co zrobić?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
No właśnie teraz doczytałem że strumiennica to mega kicha to co teraz zrobić na szybko? Wyciąć ją i samą rurkę czy puszkę rozprężną? Świece są na amen przykręcone a czy się na paliwie pogorszyło? nie sądzę... sonda wymieniona na nową oryginalną Boscha.
Ostatnio zmieniony pt gru 25, 2009 16:04 przez Aspidisca, łącznie zmieniany 1 raz.
Z tym dokręcaniem świec to niech kolega nie przesadza... bo łatwo uszkodzić a potem dopiero się kłopoty zaczną.Aspidisca pisze:No właśnie teraz doczytałem że strumiennica to mega kicha to co teraz zrobić na szybko? Wyciąć ją i samą rurkę czy puszkę rozprężną? Świece są na amen przykręcone a czy się na paliwie pogorszyło? nie sądzę... sonda wymieniona na nową oryginalną Boscha.
Co do wywalenia strumienicy - to wstaw zwykłą rurkę i po kłopocie .
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Aspidisca, kwetia jeszcze przeglądów, warto mieć coś co wygląda jak katalizator, bo ciągle sie ytrąbi o zaostrzeniu kontroli na stacjach i nie wiadomo co bedzie za dwa trzy lata.. Można było w stary katalizator jesli już był pusty i nie do sprzedazy wspawać rurę na wylot, o ile nie siedzi w nim sonda w ABF. Są też dostepne takie małe tłumiki o wyglądzie katalizatora ktore tak nie hałasuja jak pusty kat. Można kupić zamiennik katalizatora to nie znów taki wleki pieniadz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości