[mk3]Niewiem jakie oznaczenie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

[mk3]Niewiem jakie oznaczenie silnika

Post autor: chudzik5 » ndz mar 05, 2006 00:43

Mam silnik 1.8 na wielo punktowym wtrysku jeśli ktoś wie jakie ten silnik ma oznaczenie proszę o odpowiedź :otepienie:
Ostatnio zmieniony ndz mar 05, 2006 03:09 przez chudzik5, łącznie zmieniany 1 raz.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz mar 05, 2006 03:09

było kilka silników 1,8 w mk3. chyba 3. jesli masz mk3 GT to prawdopodobnie masz silnik ABS 90 KM. z tyłu w kufrze masz nalepke informacyjna koło dojazdówki zajrzyj tam.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz mar 05, 2006 03:31

chudzik5 pisze:Mam silnik 1.8 na wielo punktowym wtrysku jeśli ktoś wie jakie ten silnik ma oznaczenie proszę o odpowiedź :otepienie:
Rozumiem ze nie mowisz o swoim (w profilu masz Golf 2 GT, a w tecie jest Mk3).
W Mk3 1.8 na wielopunkcie byly ponoc tylko w wersji meksykanskiej i brazylijskiej (ADD).
ku_bi pisze:było kilka silników 1,8 w mk3. chyba 3. jesli masz mk3 GT to prawdopodobnie masz silnik ABS 90 KM
Silnik ABS ma jednopunktowy wtrysk.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » ndz mar 05, 2006 11:01

PRZEPRASZAM NIEDOPATRZENIE(cyferka mi się pomyliła) mam GOLFA 2 GT Na wielo punkcie i niewiem jakie ten silnik ma oznaczenie ani jakie ma wtrysk pomóżcie załączam link do zdjęcia NA ZDJĘCIU JEST MÓJ SILNIK http://img50.imageshack.us/my.php?image=serducho5nb.jpg


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz mar 05, 2006 11:19

Z tego co widac to wielopunkt, ale tych silnikow bylo kilka..
Nie masz numeru silnika w dowodzie, albo karcie pojazdu ?
Z reszta nr powinien byc na bloku..


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » ndz mar 05, 2006 11:26

a czy numer silnika cos pomoże??


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 05, 2006 11:27

Na tym obrazku jest wtrysk Digifant.
Silnik PF ( z katem 107km) lib PB (bez kata 112km).


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » ndz mar 05, 2006 11:29

po numerze silnika można określić jakie ma oznaczenie??


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz mar 05, 2006 11:31

chudzik5 pisze:po numerze silnika można określić jakie ma oznaczenie??
Tak


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz mar 05, 2006 11:32

chudzik5 pisze:po numerze silnika można określić jakie ma oznaczenie??
Tak, 2 - 3 pierwsze litery..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz mar 05, 2006 11:32

Pierwsze w tym przypadku 2 znaki to kod silnika.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

difant

Post autor: Paweł Marek » ndz mar 05, 2006 11:32

digifant - silnik krokowy ci zaznaczyłem. Ale wątpię żeby on był winien za twoje falowanie

[ Dodano: Nie Mar 05, 2006 10:34 am ]
Silnik krokowy jest tylko wykonawcą poleceń sterownika, jak sam jest uszkodzony to silnik nie trzyma wolnych, gaśnie, ale nie faluje.

[ Dodano: Nie Mar 05, 2006 10:38 am ]
I gratuluję, uważam że masz rarytasik. Zdiagnozują ci to bez problemu w jakimś lepszym serwisie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » ndz mar 05, 2006 11:38

to to co pokazuje strzałka to jest silniczek krokowy??


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz mar 05, 2006 11:38

Paweł Marek pisze:Silnik krokowy jest tylko wykonawcą poleceń sterownika, jak sam jest uszkodzony to silnik nie trzyma wolnych, gaśnie, ale nie faluje.
Kiedys u mnie w 1P mialem ten problem tylko obroty nie falowaly a wskakiwaly na wyzsze i utrzymywaly sie na tym poziomie dopoki ostro nie przegazowalem lub nie hamowalem na sile silnika. Okazalo sie ze silnik krokowy byl przyczyna.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości