Alternator 180 A od mk5 do mk3 1z
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Alternator 180 A od mk5 do mk3 1z
Czy ten alternator 03G903023 pasuje do mk3 1z ?
http://www.allegro.pl/item861559976_now ... 03023.html
Czy wystarczy zmienić wtyczkę i układ pinów pozostaj taki sam ?
Czy rozstaw śrub jest taki sam ?
http://www.allegro.pl/item861559976_now ... 03023.html
Czy wystarczy zmienić wtyczkę i układ pinów pozostaj taki sam ?
Czy rozstaw śrub jest taki sam ?
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
To akurat nie przeszkadza w niczym; problemem, i to jedynym, jest mechanika: mocowanie do silnika i przełożenie silnik/altelnatror - to należy sprawdzić w sensie możliwie takiej samej średnicy koła pasowego.jaszczur pisze:ilio, raz ,że największy altek jaki fabryka dawała do 1 z to 120 ah
A na marginesie: po cóż regenerować stary altek, gdy taki zabieg potrafi kosztować do właśnie 300zł? A sprzęt jest


Ostatnio zmieniony sob gru 26, 2009 17:17 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
1z i napinacz na sprężynie więc długośc paska jest do dobrania , problem polega na ustawieniu alternatora do osi paska i złapanie otwórów mocujących na wysokość i szerokość.ml0dy3 pisze:Do MK3 2.0 GTI da się włożyć 180A altka tylko trzeba przespawać mocowania i niestety wtedy nie ma już możliwości naciągania paska trzeba go na silę nałożyć i wszystko.
Spawanie alu jest do zrobienia , wtyczka jest do kupienia
Sprawdze to w poniedziałek bo zaczyna mnie ten alternator korcić .
CZy ktoś wie czy ten alternator też ma zacisk D i Df ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości