Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?
wiec jak w temacie dostalem w komplecie do wskaźnika trójnik i niewiem w ktory wężyk mam sie wpiąć ? najlepiej jakby ktos mi wkleił zdjęcie silnika i wężyka.
Przeczytałem kilka innych postów i tam są kombinacje np. wywiercić dziure w rurze od ic zamontować wentyl od roweru itd. a mi chodzi który wężyk wciać sie zeby za duzo nie kombinować. SILNIK moj to AJM
Przeczytałem kilka innych postów i tam są kombinacje np. wywiercić dziure w rurze od ic zamontować wentyl od roweru itd. a mi chodzi który wężyk wciać sie zeby za duzo nie kombinować. SILNIK moj to AJM
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
fasd, jakbys doczytal to bys siue dowiedzial ze musisz sie wwiercic w kolektor lub ktoras rure bo to turbo nie jest cisnieniem sterowane i nie ma takiego wezyka w ktory moglbys sie wpiac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm pisze:fasd, jakbys doczytal to bys siue dowiedzial ze musisz sie wwiercic w kolektor lub ktoras rure bo to turbo nie jest cisnieniem sterowane i nie ma takiego wezyka w ktory moglbys sie wpiac
Faktycznie nic takiego nie wpadło mi w oko czyli już wiem co mam zrobić takze podziekował
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
jednak bede w plastik wchodził bo na wiosne bede robic fmic i tam bedzie rura nierdzewna a wtedy bedzie zrobione odpowiednie wyjscie pod czujniklolo_golf pisze:Musisz wiercic. Polecam w EGR. Najmniej inwazyjne miejsce. W kolektorze troche szkoda wedlug mnie a w plastiku wiercic to troche lipton.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
lolo_golf, to zalezy jaki kolektor jest
np te od AWXa sa idealne bo maja wyjscia gwintowane, wystarczy przewiercic wiuertlem i wkrecic odpowietrznik i podlaczenie gotowe
np te od AWXa sa idealne bo maja wyjscia gwintowane, wystarczy przewiercic wiuertlem i wkrecic odpowietrznik i podlaczenie gotowe
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
z rana jade po takie cudo do gaziarzy nazywa sie to dysza kalibrująca jest ładny gwincik i od razu z uszelka zobaczymy co z tego sie wykombinuje tylko bedzie trzeba rure wyjac z auta do wiercenia zeby zaden opilek plastiku nie wpadl do srodka :p
Ostatnio zmieniony czw gru 24, 2009 02:23 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
a moze mi ktos zapodac jakas fotke gdzie w kolektorze znajduje sie to miejsce do wywiercenia?
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Re: Jak podłączyć wskaźnik doładowania turbo?
Pod tym linkiem znajdziesz zdjęcia gdzie ja wywierciłem otwór.
Przy okazji możesz wyczyścić kolektor.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=284717
Przy okazji możesz wyczyścić kolektor.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=284717
u mnie wszystko jest seria prócz programu, takze nie sądzeAdamm pisze:fasd, a masz kolektor od AWXa?
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości