Maksymalna prędkość tylko 130 km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt gru 04, 2009 20:32

Niechybny, sprawedź dla spokoju filtr powietrza i paliwa no i w takim razie VAG - COM :bigok: pomoże



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt gru 04, 2009 20:41

dużo kłopotów w silnikach SDI sprawia felerne sterowanie silniczkiem V157 sterującym uchylaniem klapy regulacyjnej przed kolektorem ssącym, w większości przypadków uszkodzenia sterowników lub zwarcie na kablach do tegoż silniczka powoduje przymykanie klapy w najmniej oczekiwanych przez silnik sytuacjach, klapa regulacyjna znajduje się zaraz za karbowanym wężem idącym od filtra powietrza, ale to tylko jedna z przyczyn przymulania SDI (o czym zapewne kolega grandi słyszał i wie jak to się je i z czym :jezor: )
Poza tym, podobnie jak w silnikach TDI kolektor ssący lubi się zasrywać nagarem więc i tutaj demontaż i czyszczenie dolotu jak najbardziej wskazane - tym bardziej, że rurka z odmy idzie prosto do kolektora ssącego a nie do dolotu, zawalając jego prześwit.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 21:03 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Niechybny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt gru 04, 2009 16:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Niechybny » śr gru 23, 2009 22:35

Witam ponownie.
Jestem po wymianie filtrów i rozrządu. Mechanik powiedział że pasek był ścięty i mogło coś przeskoczyć. Dzisiaj osiągnąłem 140 i myślę że można by więcej ale nie było warunków do testów. Po podłączeniu do vaga nie wyskoczył żaden błąd..



suhhar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt lip 10, 2009 11:46
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar » czw gru 24, 2009 13:19

hmmm a ile zrobiłes na tym starym pasku ? ja tak mam od zmiany paska a ostatnio mi sie cos muli jak jest zimno na dworze. Kij wie o co z tym autem chodzi jeszcze mam taką akcje ze wstawilem aku nowy i zapala mi sie kontrolka wykrzyknika i pipczy 3 razy. Czeski film z tym autem ;/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości