Trudno i nierówno pali na zimnym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Hubson1705
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
- Lokalizacja: Pomorze
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
- Lokalizacja: Pomorze
- Kontakt:
no to kąt ci ustawił a nie wtryskiwacze.ziomek_k_k pisze:piter_s pisze:a powiedz jak ustawiałeś te wtryskiwacze??
kont wtrysków był na 15 stopni a powinien byc na 72 stopnie tak mi mechanik teraz ustawil i auto pali na dotyk bez zadbego pilowania
z tym 72 to trochę przesadził, widocznie stara data mechanik, co do końca nie wie jak powinno być.
- Hubson1705
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 19, 2009 18:59
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontakt:
co do mojego problemu z mk3: usterki zostały naprawione
opisze pokrótce co było przyczyną:
1)branie oleju, puszczanie niebieskiej chmury, brak kopa - zużyta turbina, była rozszczelniona i praktycznie nie nadawała się do regeneracji, kupiłem drugą używaną, została sprawdzona, śmiga na niej elegancko
2)słabe odpalanie na zimnym silniku - była to wina jakiś przekaźników które doprowadzają napięcie do świec żarowych, u mnie oczywiście kontrolka świec pokazywała, że grzeje je a w rzeczywistości tak nie było, wymieniłem bezpiecznik i jeszcze jakieś pierdoły i jest oki
3) co do przezywania i szarpania przy przyspieszaniu lub jeździe na wysokim biegu niską prędkością - przyczyną była ... pompa wtryskowa, prawdopodobnie była kiedyś przytarta, mechanik czyścił mi w niej nastawnik, ale to nie pomogło, wziął ją na sprawdzenie i okazało się, że jej sterownik jest już pupy, kupiłem używaną, mam pół roku gwarancji na nią i śmiga teraz bez problemu
przy okazji został wymieniony cały rozrząd
teraz jest to w ogóle inny samochód, przyspieszenie pierwsza klasa, a i spalanie się zmniejszyło, bo na tej starej pompie palił mi od 8 do 9 litrów na 100 km, a teraz 5/6l na 100km
opisze pokrótce co było przyczyną:
1)branie oleju, puszczanie niebieskiej chmury, brak kopa - zużyta turbina, była rozszczelniona i praktycznie nie nadawała się do regeneracji, kupiłem drugą używaną, została sprawdzona, śmiga na niej elegancko
2)słabe odpalanie na zimnym silniku - była to wina jakiś przekaźników które doprowadzają napięcie do świec żarowych, u mnie oczywiście kontrolka świec pokazywała, że grzeje je a w rzeczywistości tak nie było, wymieniłem bezpiecznik i jeszcze jakieś pierdoły i jest oki
3) co do przezywania i szarpania przy przyspieszaniu lub jeździe na wysokim biegu niską prędkością - przyczyną była ... pompa wtryskowa, prawdopodobnie była kiedyś przytarta, mechanik czyścił mi w niej nastawnik, ale to nie pomogło, wziął ją na sprawdzenie i okazało się, że jej sterownik jest już pupy, kupiłem używaną, mam pół roku gwarancji na nią i śmiga teraz bez problemu
przy okazji został wymieniony cały rozrząd
teraz jest to w ogóle inny samochód, przyspieszenie pierwsza klasa, a i spalanie się zmniejszyło, bo na tej starej pompie palił mi od 8 do 9 litrów na 100 km, a teraz 5/6l na 100km
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości