Jaki akumulator do ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 23, 2009 23:01

Hmmm, a można to gdzieś sprawdzić gdzie miał iść na handel?
Domyślam się że mówisz o płynie chłodniczym ? Więc u mnie są 3 świeczki w rurce więc mam podgrzewanie.
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 23:02 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr gru 23, 2009 23:04

poolak2006 pisze:Hmmm, a można to gdzieś sprawdzić gdzie miał iść na handel?
Domyślam się że mówisz o płynie chłodniczym ? Więc u mnie są 3 świeczki w rurce więc mam podgrzewanie.
Wiec nie ma co gdybac kupuj jak wyżej pisane



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 23, 2009 23:10

Hhehe nono tylko że teraz to z czystej ciekawości chcę się dowiedzieć o co chodzi :bajer: to Co jaki 77Ah czy 70Ah ? Zresztą sprawdzę ceny jak będzie minimalna różnica to 77 będzie smigał ;p



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr gru 23, 2009 23:12

poolak2006 pisze:Hhehe nono tylko że teraz to z czystej ciekawości chcę się dowiedzieć o co chodzi :bajer: to Co jaki 77Ah czy 70Ah ? Zresztą sprawdzę ceny jak będzie minimalna różnica to 77 będzie smigał ;p
Jak cie stac to 77ah



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 23, 2009 23:25

I wszystko jasne ... Altek 120A jest założony. Kurde może coś z wlepki źle wpisałem i wyszło mi 49Ah.... Ale tak czy tak pod maska siedzi 49Ah a altek założony 120A. WIĘC KUPUJĘ CENTRE FUTURĘ 77Ah. Teraz już wiem czemu nie chciał mi odpalić przy mrozach -15... Ehhh

WIELKIE DZIĘKI !! :pub: , ale ptk nie mogę dać
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 23:28 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr gru 23, 2009 23:29

poolak2006 pisze:I wszystko jasne ... Altek 120A jest założony. Kurde może coś z wlepki źle wpisałem i wyszło mi 49Ah.... Ale tak czy tak pod maska siedzi 49Ah a altek założony 120A. WIĘC KUPUJĘ CENTRE FUTURĘ 77Ah. Teraz już wiem czemu nie chciał mi odpalić przy mrozach -15... Ehhh

WIELKIE DZIĘKI ptk nie mogę dać.
Jak chcesz miec cacy sprawdz prąd ładowania, upływ prądu i oporność świec żarowych, kąt wtrysku+ nowy aku z dużym prądem rozruchowym i będzie palił od kopa przy -20 st :bigok:



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 23, 2009 23:38

no sprawdzałem ładowanie jak śmiga aku itp... I kurde byłem w szoku bo rozrusznik krecił długo ale tak wolno że szok a aku nie siadał... szkoda gadać. Kto taki aku wstawił do tego autka ... :crazy:
Wszystko dobrze śmiga sprawdzał mi elektryk (znajomy) i mówi że wszystko ok i stwierdził że to może być wina rozrusznika.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr gru 23, 2009 23:44

poolak2006 pisze:no sprawdzałem ładowanie jak śmiga aku itp... I kurde byłem w szoku bo rozrusznik krecił długo ale tak wolno że szok a aku nie siadał... szkoda gadać. Kto taki aku wstawił do tego autka ... :crazy:
Wszystko dobrze śmiga sprawdzał mi elektryk (znajomy) i mówi że wszystko ok i stwierdził że to może być wina rozrusznika.
tak i to czesto pada, objaw mimo ze aku dobry rozrusznik sałbo kreci- ma chodzic jak szlifierka- regeneracja- tulejki+ szczotkotrzymacz razem ze szczotkami mimo ze sa np. dobre bo przegrzane ucinaja duzo amperów. U mnie po regeneracji rozrusznika samochód palił na aku 300A bez problemu :grin: Wczesniej nawet 640A nie mogło go zmusic do odpalania od strzału



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » śr gru 23, 2009 23:52

no jak po nocy to ledwo kręcił ale odpalał ... w mrozy też kręcił ale słaaaabo i nie odpalił, więc chyba rozrusznik nie jest taki zły skoro na takim aku kręci. Jak pojeżdżę trochę i się podładuje i po jakiś 7h odpalam to na dotyk odpala.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » czw gru 24, 2009 00:32



https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości