Duży problem, nie pali.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
- Lokalizacja: rzeszów
Duży problem, nie pali.
Witam.Mam poważny problem z mk4 1.9 TDI 90 KM ALH. Mianowicie w ostatnim czasie gdy troche przymroziło pojawił sie pewien problem z rozruchem.Rozrusznik zaczyna kręcić słychać przez ułamek sekundy jak by silnik łapał az nagle koniec, rozrusznik kreci dalej a tu słychać tylko szum. Dodam ze podczas tego, pasek wielorolkowy normalnie sie kreci. Silnik nie chce wogóle załapać. Myślałem na poczatku ze to cos z rozrusznikiem oddałem do regeneracji i wszystko ok z nim.Zaciągnąłem do mechanika - stwierdził ze trzeba sprawdzić ciśnienie oleju, że to moze byc wina pompy oleju.Coś z ciśnieniem.Dodam że rozrzad na pewno ok, kat wtrysku koło 51, na vagu zero błedów, olej wymieniony 5 tys temu.Co to może być???
Paliwo letnie czy zimowe?
Filtr paliwa zmieniony?
Filtr paliwa zmieniony?
MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
Miałem dokładnie to samo - robił jedno "łu" a potem tylko jednostajny szum z rozrusznika
Pierwsze podejrzenie - bendiks na rozruszniku (oczywiście błędne). Sprawdzałem filtr paliwa (czy aby parafina się nie zastała, chociaż miałem pół baku świeżego ultimate wlanego na rezerwie 2 dni wcześniej), olej, a potem u mechanika kompresje i rozrząd. Dopiero znajomy mechanik zdarł kolektor dolotowy, i okazało się że w nim, na klapie gaszącej i na przepływce osadziła się masa czarnego piasko/smoło podobnego gówna (światło każdego z kanałów w kolektorze miało jakieś 20mm średnicy). Nie wydawało mi się żeby to mogło uniemozliwośc rozruch, ale po wyczyszczeniu samochód odpala błyskawicznie nawet w -15'C, a przy okazji EGR się zaślepiło
Tak że zedrzyj kolektor, wyczyść przepływke (jak masz vaga to sprawdź czy działa poprawnie) a jak nie, to sprawdź kompresje.
Widze że jesteś z Rzeszowa - odezwij się na pw, to dam Ci numer człowieka który u mnie zdiagnozował problem
Pierwsze podejrzenie - bendiks na rozruszniku (oczywiście błędne). Sprawdzałem filtr paliwa (czy aby parafina się nie zastała, chociaż miałem pół baku świeżego ultimate wlanego na rezerwie 2 dni wcześniej), olej, a potem u mechanika kompresje i rozrząd. Dopiero znajomy mechanik zdarł kolektor dolotowy, i okazało się że w nim, na klapie gaszącej i na przepływce osadziła się masa czarnego piasko/smoło podobnego gówna (światło każdego z kanałów w kolektorze miało jakieś 20mm średnicy). Nie wydawało mi się żeby to mogło uniemozliwośc rozruch, ale po wyczyszczeniu samochód odpala błyskawicznie nawet w -15'C, a przy okazji EGR się zaślepiło

Tak że zedrzyj kolektor, wyczyść przepływke (jak masz vaga to sprawdź czy działa poprawnie) a jak nie, to sprawdź kompresje.
Widze że jesteś z Rzeszowa - odezwij się na pw, to dam Ci numer człowieka który u mnie zdiagnozował problem
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 19:39 przez Shmatan, łącznie zmieniany 1 raz.
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
siemka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... odpaleniem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... odpaleniem
Choć życie ciąży a psychika siada... nie poddaję się, to moja zasada!


-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
- Lokalizacja: rzeszów
Nie tyle o zamarzanie sie rozchodzi co o kochaną parafinkę... 

MóJ GoLFiK
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
ZAPRASZAM NA ZAKUPY : http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=20870632" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 55
- Rejestracja: pn wrz 17, 2007 13:58
- Lokalizacja: rzeszów
Potwierdzam. Dzisiaj mialem ten sam problem z GOLF em IV TDI 1.9. Najpierw wymienilem akumulator na nowy. Nic to nie dalo i znalazlem tego posta na forum i odblokowalem EGR. Pierwsza rzecza jaka powinno sie sprawdzac w tej sytuacji to EGR. Dzisiaj mialem podobna sytuacje, lekka dotknalem tej malej wajchy, skoczyla na swoje miejsce i odpalil. Musze zlecic mechanikowi przeczyszczenie tego ustrojstwa.
Zrobilem zdjecie i zaznaczylem wajche ktora trzeba pchnac: http://picasaweb.google.com/maar.cz/EGR ... 2094330370
Pozdrawiam
Zrobilem zdjecie i zaznaczylem wajche ktora trzeba pchnac: http://picasaweb.google.com/maar.cz/EGR ... 2094330370
Pozdrawiam
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Odblokowałeś klapę gaszącąmaar pisze:odblokowalem EGR.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości