jak wymienic nagrzewice w wersji z klimatyzacją
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak wymienic nagrzewice w wersji z klimatyzacją
witam , ostatnio zauwazylem ze cos slabo mi dmucha z nawiewu podczas mrozów to znaczy leci letnie cieple powietrze przy wlaczonym nawiewie, przypuszczam ze nagrzewnica bedzie juz zakamieniona , gdyz rocznik auta to 87 silnik 1.8 , a pytam jak wymienic gdyz zauwazylem ze do sciany grodziowej nie ida gumowe przewody ktore sa wpiete w nagrzewnice, lecz sa one w postaci metalowych rurek , które idą z klimatyzacji , i sie zastanawiam czy odpiecie ( nie wiem jeszcze w jaki sposob) tych przewodow nie spowoduje ze rozszczelni sie klimatyzacja , a moze te rurki stalowe to tylko jakies zludzenie ze z klimatyzacji sa i sa poprostu jakims starszym rozwiazaniem i sa zakamienione, prosze o pomoc, porade
tak poradzilem sobie . obyło sie z troche nerwami , ale poszlo jakos , nie zauwazylem wezy ktore ida do nagrzewnicy , stad tez tylko caly czas widzialem metalowe z klimatyzacji , troche kopania było - ale znowu czlowiek mądrzejszy nagrzewnice zakupilem oryginalna z valeo ale uzywke , jak polozylem na wage elektroniczną jedna i drugą to stara z valeo byla o 200 gram ciezsza od tej nowej - stad po montażu zaczęło wiać cieple , wrecz gorące powietrze , wkurzało mnie w tej wersji z klima ze nadmuch jest tylko albo na szybe , albo na nogi, albo na wnetrze auta , ale znalazlem rozwiązanie jak zrobic by wiało jednoczesnie na szybe i na nogi , badz na szybe i wnetrze auta1 6 D pisze:Metalowych nie odpinaj, tam jest czynnik chłodzący a wężyki do nagrzewnicy idą bardziej na środku komory.
Ja raz wymieniałem u siebie w mk2 z klimą nagrzewnicę, potem się okazało ze było z nią wszystko w porządku
BTW lekki odkop
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 356 gości