Pompa ATD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt gru 22, 2009 13:12

katarzyna.83, fajnie ze sie podpielas pod istniejacy temat ale chociaz podaj jaki masz silnik bo ten co jest w temacie nie ma pompy paliwa na silniku. Najlepiej to jeszcze zrob fotke problemu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

katarzyna.83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: katarzyna.83 » wt gru 22, 2009 16:49

witam silnik to 1,9 tdi 74 kw mowia na to vacum pompa i jest na zdjęciu na tej stronie wyżej parametry mojego golfa są Obrazek
czy to starczy do udzielenia jakiejś wskazówki?
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » wt gru 22, 2009 16:59

katarzyna.83 teoretycznie trzeba wymienić - poszukaj może z używki - ale chyba z tego nie powinno lecieć paliwo - tak mi się wydaje
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 16:59 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt gru 22, 2009 17:31

niby tez regeneruja pompy podcisnienia ( vac) ale to jak nie daje wymaganego podcisnienia. Mozna tez samemu pomajstrowac jesli tylko deczko popuszcza olej. Rozbierz, przeczysc jak masz mozliwosc to daj nowe uszczleki a jak nie to sylikon i do dziela. Dosc czesto cieknie z tych pompek zarowno w vagach jaki innych markach jak opel itp.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

katarzyna.83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: katarzyna.83 » wt gru 22, 2009 17:47

ok dzięki za informację spróbuję namowić kogoś zeby mi to zrobił.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » wt gru 22, 2009 19:07

katarzyna.83 pisze:Witam mam problem cieknie mi pompa paliwa ta przy silniku ale podaje paliwo bo samochód się nie dusi anie nie gaśnie,
Szanowna koleżanko. Czegoś nie rozumiem!. Przecież to temat założony z tego powodu! . Wyciek z pompy tzw. tandem. Czyli podcisnienia i zasilania pompo wtryskiwaczy!. Ty posiadasz silnik AXR wiec masz to samo co w temacie! . Sa uszczelki i kol. banan1, sie z tym uporał już dawno!!. Wiec jaki problem z twoja pompą!??Też to idzie naprawic!! 36 żł -45żł. Nr kat--podaję numer tej większej uszczelki - 038 109 293
a ta podwójna okrągła - 038 109 293 A za pompę kilkaset żł. Wybór należy zawsze do ciebie!! :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » wt gru 22, 2009 21:50

Własnie mnie też to czeka na wiosnę. Mam upierniczoną pompę oliwą. I co do roboty to mam pytanie, czy trzeba rozpinać przewody, czy też jest na tyle luzu,że można odsunąć ją nie wypinając nic? Aha i jeszcze jedno, czy może ktoś z Was wkleić fotkę jak wyglądają poszczególne elementy pompy w PD?? Chodzi mi oto, czy w głowicy są uszczelki gumowe, bo w pompie jest chyba tylko ta metalowa.
Ostatnio zmieniony wt gru 22, 2009 21:57 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



katarzyna.83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: katarzyna.83 » wt gru 22, 2009 22:22

ok dzięki bardzo za informacje



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » śr gru 23, 2009 16:51

Toledziak pisze:Aha i jeszcze jedno, czy może ktoś z Was wkleić fotkę jak wyglądają poszczególne elementy pompy w PD?? Chodzi mi oto, czy w głowicy są uszczelki gumowe, bo w pompie jest chyba tylko ta metalowa.
Toledziak, może to ci pomoże :grin: http://img196.imageshack.us/img196/6366/etkau.jpg


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » śr gru 23, 2009 17:11

No właśnie oto mi chodziło Rafał 21, piękna sprawa. Teraz to można sie zabrać :) Musze sobie etke skołować :) Przyznałbym punkcik, ale to nie mój temat :( Kolego, ta podkładka metalowa jest wielorazowego użytku, tak?? Aha i montując pompę z powrotem wystarczy trafić na wałek, bez żadnych ceregieli i ustawiania?
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 17:14 przez Toledziak, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » śr gru 23, 2009 17:23

Toledziak pisze:Przyznałbym punkcik,
Nic nie szkodzi :grin: ważne ze tobie i innym się to przyda :grin:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » śr gru 23, 2009 17:25

Rafał 21, odpowiedz prosze na pytanie które zadałem w poście :)



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » śr gru 23, 2009 17:53

Toledziak pisze:Kolego, ta podkładka metalowa jest wielorazowego użytku,

Toledziak, ja tego na szczęście nie posiadam.. Bo mam inny silnik .. ale z tego co Czytałem to odkręca sie te śruby 6mm i smaruje podkładkę stalowa silikonem! . Daje sie kilka godzin czasu do wyschniecia i Jest :bigok: Z reszta sa opinie ze nie we wszystkich serwisach te uszczelki są .


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

katarzyna.83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 22, 2009 10:19
Lokalizacja: Poznań

Post autor: katarzyna.83 » pn sty 11, 2010 18:16

Witam Panowie no i uszczelka wymieniona a pompa nadal cieknie chyba muszę kupic pompe? prawda ? czy warto kupić jakieś zamienniki? pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości