Chmura z rury. Uszkodzenie turbosprężarki? Błąd 17964??!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 23, 2009 16:19

Vieriman, robota podobna, założenie turbiny od 3 - 4 godziny, soft, korekta i logi dynamiczne z kolejne 4 wiec w cały dzień się uporasz. turbo znajdziesz bez kłopotów, i tak musisz powymieniać uszczelki na turbinie oraz kolektorze więc pójdzie podobnie, ja już przy okazji podobnej usterki wszedłem w temat i trochę podciągnąłem "gnojka" aby lepiej jechał czego efektem jest 155 ps i 390 nm :)



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » śr gru 23, 2009 16:27

pelton1985 pisze:Vieriman, robota podobna, założenie turbiny od 3 - 4 godziny, soft, korekta i logi dynamiczne z kolejne 4 wiec w cały dzień się uporasz. turbo znajdziesz bez kłopotów, i tak musisz powymieniać uszczelki na turbinie oraz kolektorze więc pójdzie podobnie, ja już przy okazji podobnej usterki wszedłem w temat i trochę podciągnąłem "gnojka" aby lepiej jechał czego efektem jest 155 ps i 390 nm :)
Z chęcią bym spróbował się pobawić, ale nie mam do tego talentu i miejsca :helm:

Dlatego chcę dzisiaj kupić tę KKK nową i zostawić w warsztacie do montażu... Pod tą KKK trzeba będzie zmieniać program czy mogę latać na starym?


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 23, 2009 16:32

a nie masz gdzieś tam turbiniarza, kup od niego GT1749 VB niech od razu założy a później tylko na strojenie autka do tunera ale jak chcesz..... a w czym to turbo KKK było fabrycznie montowane lub odpowiednikiem jakiej turbiny jest?

[ Dodano: 23 Gru 2009 15:35 ]
tutaj masz dedykowanego GARRETA pod AJM'a
http://www.turbolader.net/Turbolader-Ka ... 5006S.aspx



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » śr gru 23, 2009 16:39

To KKK jest odpowiednikiem mojego fabrycznego Garetta numer podałem wcześniej:
KKK Numer 5439970-0017 => odpowiednik Garetta numer 713673-50-06-S
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 16:44 przez Vieri, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 23, 2009 16:51

czyli jeśli jest odpowiednikiem wystarczy tylką ją zamontować i po sprawie :)
Vieriman pisze:odpowiednik Garetta numer 713673-50-06-S
to jest dedykowana pod AJM wiec :bigok:
a masz jakis link do niej?
pamiętaj aby przy tym wymienić oliwę, filtr powietrza i oleju ( jakiś porządny )



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 23, 2009 17:00

ewnetualnie zvagowac i sprawdzic cisnienie doladowania bo moze byc wymagana regulacja sztanga


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » śr gru 23, 2009 17:02

Filtr powietrza zmieniałem 3k temu więc zmieniać na nowy?

Olej muszę zmienić bo zeżarło mi cały :kac: więc zmieniam na Motula Specific 5w40 505.01. Filtr oleju Boscha :bigok:
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 17:08 przez Vieri, łącznie zmieniany 2 razy.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 23, 2009 17:06

Vieriman, zainwestuj w jakąs dobrą wkładkę filtra powietrza, najlepiej KNECHT, to samo tyczy się filtra oleju też KNECHT. Aby turbinka i przepływka miała się ok ja u siebie wkładkę filtra powietrza wymieniam co jakieś 6 kkm a oliwe co 12 kkm :) tak z rad eksploatacyjnych :helm:



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » śr gru 23, 2009 17:09

Filterek oczywiście że mam Knechta, ale mimo wszystko sugerujesz mi go zmienić choć jest prawie nowy.
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 17:21 przez Vieri, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 23, 2009 17:15

Vieriman, tak, sugeruje wymienić wkładkę filtra oleju i powietrza

to jest fabrycznie nowa turbina czy regeneracja? 1800 zł za turbo tak?



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » śr gru 23, 2009 17:17

Nowa za 1800 bez paragonu i FV tylko z umową kupna/sprzedaży
gwarancja 12 miechów

Regenerowaną ten gość ma za 1400, ale takiej nie chce.


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » śr gru 23, 2009 17:21

racja, 1800 to dobra cena, ta firma KKK to japoński producent? jeśli regeneracja już to tylko na gratach w środku MELETA

pozdrawiam i powodzenia przy naprawie :bigok:



Awatar użytkownika
Vieri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: śr mar 04, 2009 18:55
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Vieri » śr gru 23, 2009 17:23

KKK są niemieckie. Z tego co się rogzlądam na necie mają opnie lepsze od Garretta...

Mam tutaj lin od sprzedawcy potwierdzający równoważność tego Turbo z Garrettem:

http://wyslijto.pl/files/pre_download/uwpybrdjre

Dzięki serdeczne za pomoc. Odezwę się po wymianie!

:bigok:


Moja Perła :bajer:
Obrazek

Mam Vaga, Vag-Tacho 2.5, miernik lakieru ||| Piszę poprawnie po POLSKU

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 79 gości