[mk2] 16v KR problem z paliwem

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

[mk2] 16v KR problem z paliwem

Post autor: Cieluś » ndz gru 13, 2009 14:11

O tuż mój problem polega na tym że prawdopodobnie siadła pompa paliwa (tak mi się wydaje). Wygląda to tak jak rano odpalam auto to muszę kręcic dość długo tak jak by się cofało paliwo. Przy tym raczej na 99% jest za duże stężenie CO2 - tak to fachowo nazywa się ta regulacja na rozdzielaczu paliwa bo jak jest zimny dotknięcia gazu zalewa go i gaśnie. Musze minimalnie i stopniowo dodawać gazu żeby wszedł na obroty (na ciepłym juz tego nie ma)!

Generalnie to prawdopodobnie muszę tez wymienić rozrusznik bo chyba zaciera sie bo ciężko kręci rano i na każdym akumulatorze muli sie, ale kręci na tyle, ze wydaje że powinien zagadać.

Tak, że od czego zacząć : reg rozdzielacza, sprawdzenia pompy, obu tych rzeczy czy może jeszcze coś innego powoduje takie objawy. No i czy jak ospale kręci przez ten rozrusznik to może przez to nie mieć siły odpalić ??

Dzisiaj juz w ogole nie odpalił dlatego muszę ogarnac temat bo mrozów duzych nie ma a ja juz mam problem z odpaleniem !!! :grrr:
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 11:58 przez Cieluś, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » wt gru 22, 2009 15:39

Sprawdź kable przy rozruszniku i masy, też tak miałem że słabo kręcił.
Lepiej zmień na DF1, bo spece od mechanicznego są na wymarciu i chyba nikt na forum Ci już nie pomoże (sądząc po tym że nikt inny nie odpowiedział).
Trochę grzebałem przy tym ustrojstwie, ale nie chcę pisać głupot bo nie czuję się na siłach.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
Cieluś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1087
Rejestracja: sob maja 12, 2007 13:05
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Cieluś » wt gru 22, 2009 19:13

Dedi_S, dzięki, ale juz wiek co było przyczyna, żen ie palił na zimnym itd tzw regulator termiczny ten co jest na bloku silnika. Wcześniej na starym nie chciał w mrozy w ogóle odpalić, kręciłem nawet 5-10 min i nic, a załozyłem nowy reg i nawet nie zdążyłem dobrze zakrecic bo zapalił od strzała.

Jeszcze trzeba go prawdopodobnie wyreg na rozdzielaczu bo nie dostaje paliwa i nie chce się wkręcać na obroty. Ale tym to juz evo sie zajmie ;)


[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190

Awatar użytkownika
Dedi_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: śr maja 21, 2008 14:42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Dedi_S » śr gru 23, 2009 10:03

Tak też myślałem że to może być ten czujnik :) ale tak jak pisałem wcześniej nie chciałem Cię w błąd wprowadzić.
No kurde evo masz pod ręką i na K-Jetronicu jeździsz? Nie szkoda Ci nerwów?
Ostatnio zmieniony śr gru 23, 2009 10:05 przez Dedi_S, łącznie zmieniany 1 raz.


Zanim coś napiszesz i doradzisz to pomyśl bo możesz innych narazić na koszty.

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » ndz sty 24, 2010 21:15

nie gadaj że wszyscy szpece wymarli, kupiłem PL na tym osprzecie a że przy przeszczepie trzeba było zrobic remont to nie starczyło na Digi został wiec ke- jet nauczyłem sie go stroić i teraz - 25 rano, pół obrotu i chodzi ( więcej obrotu by zresztą rozrusznik nie zrobił bo słaby) i od wyregulowania żadnego z tym wtryskiem problemu nie mam


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości